Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Ένας ουρανός μ ΄αστέρια

 

     Τα Χριστούγεννα  πλησίαζαν.

     Οι μεγάλοι άγγελοι, οι υπεύθυνοι των χορωδιών ανάμεσα στη νοητή σκάλα της Φάτνης της Γέννησης και του ουρανού, είχαν αγχωθεί.

     Κρατώντας πολύ προσεκτικά τα ντοσιέ με τις παρτιτούρες των ύμνων, 

   έκαναν πρόβες στις χορωδίες  με μελωδίες την Γέννησης και κάπου υπήρχε κενό.

     Άλλαξαν την θέση σε κάποια αγγελούδια, ανεβοκατέβαιναν με τις

σάλπιγγές τους  πάνω κάτω, υπήρχε μια εγρήγορση προετοιμασίας, όλα έπρεπε στην ώρα τους να είναι έτοιμα.

                      
 

                   

 Τους έλειπε ένα μικρό αγγελούδι να ακουμπάει στην φάτνη.

 Να είναι το πρώτο που θα δει τον νεογέννητο Χριστούλη.

  Γύρισαν όλη τη Γη και κάπου είδαν να ετοιμάζονται χάρτινα χρυσά αστέρια.

 


 


Πολλά αστέρια, σαν αυτά που φωτίζουν το βράδυ τον ουρανό.

Εκεί κοντά υπήρχαν και λουλούδια από αυτά που λέγονται σάλπιγγες των αγγέλων.

 


   Σε πολλά χρώματα, λευκά, κίτρινα , ροζ.

   Έπρεπε να προλάβουν.

 

           


 


                 


 

   Οι χορωδίες ήταν πολλές , με αγγέλους όλων των ηλικιών.

  Τα πιο μικρά αγγελούδια , πιο κοντά στη Φάτνη κι όσο ανέβαιναν προς τον Ουρανό, όλο και μεγαλύτερες φτερούγες και σάλπιγγες.

  Ο άγγελος ο υπεύθυνος της βρεφικής χορωδίας, απευθύνθηκε στο νεοφερμένο ροζ αγγελουδάκι:

  -Για πρώτη φορά τα νεοφερμένα αγγελουδάκια τα αφήνουμε κοντά στη Φάτνη, να ζήσουν από κοντά το Θαύμα!

  Αργότερα, μοιράζονται οι  σάλπιγγες , έχουν όμως το δικαίωμα να παραμείνουν στο στερέωμα του ουρανού σε όποια θέση διαλέξουν.

   Ανάμεσα στην απεραντοσύνη του και στον αστεροχώρο.

 

   Έχουν το δικαίωμα να βρίσκονται  τα Χριστούγεννα κοντά στη Φάτνη και την υπόλοιπη χρονιά, αστεράκια, ανάμεσα στα μυριάδες φωτεινά αστέρια του ουρανού.

 


Αυτή την

σχεδόν ψιθυριστή συνομιλία, βασικά, μονόλογος ήταν, την έπιασαν οι κεραίες της καρδιάς μας και την μοιραστήκαμε με γαλήνη και αποδοχή.

 .........................................................................................................................

   Ο ουρανός με τα άστρα που από πέρυσι σας είχα υποσχεθεί, ετοιμαζόταν σιγά σιγά και τώρα πια έχω έναν λόγο ακόμα να μην αλλάξω ποτέ τον κεντρικό διάκοσμο.

  Απλά θα προσθέτω κάθε χρόνο χάρτινα αστεράκια, αφού ακόμα και το πιο μικρό περίσσευμα χαρτονιού, με πατρόν ένα φωσφορούχο μικρό αστέρι, μπορεί να γεμίζει τον εσωτερικό ουρανό μας (κοινόχρηστο χώρο).

   Για να συγκρατηθούν τα αστέρια μετέωρα, χρησιμοποίησα πετονιά σε θηλιά κολλημένη ανάμεσα στην διπλή όψη κάθε αστεριού και άκρη με άκρη στα κάγκελα της σκάλας, δέσαμε με την άψογη συνεργασία μιας υπέροχης συγκατοίκου, διπλή γραμμή πετονιάς, συγκρατημένη στο τελείωμα με ταινία σελοτέιπ.

  Η σιέλ γάζα δημιουργεί την αίσθηση του ουρανού και διάφορα αστέρια και φωτάκια, βοηθούν στην γιορτινή ατμόσφαιρα.

 







 ........................................................................................................................................

  Για το μικρό αγγελούδι μας - εν καιρώ- έχω προγραμματισμένη ανάρτηση, το παραμύθι που της είχα γράψει.

  Θα παρακαλούσα στα σχόλια ας υπάρχουν μόνο ευχές για τα Χριστούγεννα.

  Εδώ θα προσθέσω το υπέροχο ποίημα του Ιωάννη Πολέμη, δεν το γνώριζα, μου το έστειλε άμεσα τότε, η φίλη καρδιάς Ιουλία Ζαφειράκη , της είμαι ευγνώμων για όλα. Η αντιγραφή της γραμματοσειράς, έγινε από το σπιτάκι της Μέλιας.

π τ γ δυ δκρυα, θερμ μαργαριτρια,

νβηκαν κα στλαξαν στο Πλστη τ ποδρια.

Κι επε τ πρτο τρμοντας μπρς στ θεο θρνο:

«Εμένα μ’ βγαλε καρδι γι τ δικ της πνο».

Κι Πλστης ποκρθηκε: «Οτε στιγμ μ χνης!

Σρε ν γνης βλσαμο, τν πνο της ν γινης».

Κι επε κα τ’ λλο τρμοντας μπρς στ θεο θρνο:

«Εμνα μ’ βγαλε καρδι γι κποιον ξνο πνο!»

Κι πλστης ποκρθηκε: «Εσ μαζ μου μενε!

Τς εσπλαχνας τ δκρυα δικ μου δκρυα εναι».

Ι. Πολμης

 

 




 

                  Και φυσικά το πλεκτό αγγελούδι, της Σμαραγδένιας μας.


Οι επίκαιρες εικόνες, αντιγραφή από το διαδίκτυο, για το αγγελούδι της Φάτνης.

 

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!!

24 σχόλια:

  1. Λατρεύω τις παλιές σου κάρτες Βαρβάρα μου. Αγάπησα τις κατασκευές των χεριών σου. Είναι τυλιγμένες με αγάπη και μεράκι. Δίνουν άλλη ατμόσφαιρα στο σπιτικό σας.
    Στέλνω, καλή μου φίλη, τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα με την καρδιά μου.
    Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, αγαπητέ μου Γιάννη!
      Σε ευχαριστώ που περνάς και ζητώ συγγνώμη που αργώ τόσο να απαντήσω.
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  2. Αν και το όμορφο παραμυθάκι και ο καταπληκτικός διάκοσμος, δεν με άφησαν ασυγκίνητο, θα περιοριστώ στις πιο θερμές μου Ευχές, για όμορφες γιορτές, όλο Αγάπη και Καλή διάθεση με τους αγαπημένους σου.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, Βαρβάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Βασίλη, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα Βαρβάρα μου με υγεία, αγάπη, ψυχική ζεστασιά και όμορφες στιγμές! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου Αννίκα! Καλή χρονιά κι ευλογημένη!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένο μου αδέρφι ένα υπέροχο ποίημα του Πολέμη που ούτε το ήξερα έκανε την καρδιά μας να σκιρτήσει από συγκίνηση για τα τον πανέμορφο στίχο του...όπως υπέροχες και η εικόνες που έβαλες, τόσο γαλήνιες!!
    Η φετινή σου διακόσμηση με τα αστεράκια είναι η ωραιότερη που έχεις κάνει ποτέ...τόσο φωτεινά σαν αληθινά!!
    Είθε να περάσετε με υγεία και αγάπη ετούτες τις Άγιες μέρες μικρή μου Καλά Χριστούγεννα ✨ με την αγάπη μου πάντα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά αγαπημένη μου αδερφούλα!
      Ένα μήνα μετά απαντώ , αλλά ποτέ δεν είναι αργά!
      Καλή χρονιά , όσο καλύτερη γίνεται!
      Την αγάπη μου πάντα!

      Διαγραφή
  5. Καλα Χριστούγεννα να εχετε με υγεία, αγαπη κι αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ!
      ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Βαρβάρα! Με υγεία στην οικογένεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχος ο αστεράτος διάκοσμος που φτιάξατε Βαρβάρα μου!!!!
    Όπως πανέμορφο είναι και το πλεκτό αγγελούδι της Ρούλας μας!
    Καλά Χριστούγεννα, εύχομαι, με υγεία πάνω απ' όλα αλλά και αγάπη και πολλές χαρές στης οικογένειά σου!!!
    Να περάσετε όμορφα τις γιορτές!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαριάννα, καλή κι ευλογημένη χρονιά!

      Με υγεία και αγάπη!
      Αυτά τα δυο πολύτιμα!

      Διαγραφή
  8. Ευχές για ειρηνικά Χριστούγεννα
    με τη συμπαράσταση του Πολέμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστουγεννιάτικη πανέμορφη υπερπαραγωγή, μας χάρισες Βαρβάρα και πολύ σ΄ευχαριστούμε!
    Εύχομαι καλές και ευλογημένες γιορτές σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια!

    ΑΦιλάκια καρδιάς και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου αγαπημένη καλή χρονιά!
      Με αγάπη και ειρήνη στις καρδιές μας!
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω απ'όλα!!Να περάσεις όμορφα!!!!και να προσέχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα θεία !!!!!όπως πάντα τα λόγια σου βάλσαμο για τις άγιες μέρες !!!! Ο στολισμός σου τέλειος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές Βαρβάρα μου.
    Τι όμορφος διάκοσμος!
    Γειά στα χέρια σας.
    Ξαλη χρονιά να έχουμε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΈΝΑ ΜΟΥ!
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Ήδη, έχω κατά νου, τις προσθήκες του επόμενου διάκοσμου, αν έχουμε υγεία!
      Να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή