Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!

 


                 Αγαπημένες μου φίλες

                 αγαπημένοι μου φίλοι!

   Επειδή αυτή η ιστορία του βιβλίου αφορά όλους εσάς, χωρίς να έχω θέμα συγκεκριμένο

τρεις μήνες μετά απλά σας χαιρετώ με αγάπη!

  Όχι δεν είναι χαιρετισμός αποχαιρετισμού, κάθε άλλο!

  Χαιρετισμός καλωσορίσματος και πάλι!

  Μου λείψατε, ίσως και να σας έλειψα, όμως ο χρόνος δεν ξέρω πώς περνά και φεύγει...

  Κατά διαστήματα έγραφα στο πρόχειρο, όλο και κάτι ήθελα να σας πω πλην όμως τι απ όλα να διαλέξω...τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω που λέει και το τραγούδι...

Φέρτε μου νερό να ξεδιψάσω...


 

 Και το νερό ήρθε κι είναι στη θάλασσα κι εκεί μέσα που άλλοτε σκεφτόμουν την επόμενη ανάρτηση συνήθως ή κάποιο από τα παραμύθια μου, τώρα το νερό αυτό λειτουργεί τόσο καταλυτικά κι αδειάζει το μυαλό μου ...το παραλληλίζω σαν την ασθένεια της εποχής μας το Αλσχάιμερ. 

Έτσι χωρίς λόγια, χωρίς σκέψεις, σας αφήνω να παρακολουθήσετε το ταξίδι του γλάρου , τα κύματα και τον αέρα στο τέλος για λίγη δροσιά.

Κάτω απ ΄τη σκιά της ομπρέλας, η συλλογή μου...ξεχώρισε αυτά που θα δείτε...


 

Ένα μικροσκοπικό γυαλιστερό κοχυλάκι στο σχέδιο της φλόγας, μου ήταν αρκετό να γράψω πως αρκεί για τον Αύγουστο, τον μήνα της Παναγιάς μας.

Μαζί με ένα ευθύγραμμο πετραδάκι, δημιούργησαν ένα ταπεινό κεράκι , που αναφέρεται πού αλλού;

Στην Μητέρα όλων μας, με όποιο όνομα κι αν την αποκαλούμε.

 Λίγες μέρες πριν, αυτή η πετρούλα που στα μάτια μου φάνηκε σαν χοντρό επανωφόρι που ξεχωρίζει ανάγλυφα το μανίκι του, μου έδωσε τη σκέψη πως όλοι μας μπορούμε να ακουμπήσουμε τα βάρη της ψυχής μας ταπεινά στην Παναγιά και να βρούμε γαλήνη.

 Πένθος, πίκρα ή στεναγμός αλλά και προσευχή κι ευγνωμοσύνη και ελπίδα όλα βρίσκουν παρηγοριά στην Παναγιά μας.



Την πάσα ελπίδα μου εις Σε ανατίθημι...



 Ένα από τα όμορφα βιβλία που διάβασα προ καιρού, το μυθιστόρημα της κ. Νέλλης Σπαθάρη , μέσα από το οποίο και να μην γνωρίζεις, αγαπάς την Ύδρα, το νησί της. 

 Ήταν το δεύτερο βιβλίο της που διάβασα, μετά το : Στάκα καρδιά μου!



                               Αγαπημένες μου φίλες

                               αγαπημένοι μου φίλοι

                          Να είστε όλες /οι πάντα καλά!

  Σας ευχαριστώ που τόσα χρόνια, ομορφαίνετε με την φιλία σας την καρδιά μου!

   Καλή Παναγιά!

16 σχόλια:

  1. Αδέρφι μου να πως πως δεν μας έλειψες; θα ήταν ψέμα, όμως σε καταλαβαίνω απόλυτα αφού σαν γιαγιά ο χρόνος για σένα είναι λίγος...
    Πολύ χαίρομαι που έστω μια στο τόσο είσαι εδώ και είσαι καλά...
    Να έρχεσαι εδώ όποτε μπορείς, να λες ένα γειά, να μας γαληνεύεις με τον ήρεμο λόγο σου να μας δείχνεις τι μπορεί να κάνει η φαντασία με τους θησαυρούς της θάλασσας και να θαυμάζουμε πως ακόμα και ένα κερί για Την Παναγιά μπορεί να γίνει από πέτρα, λαξευμένο τέλεια από την θάλασσα γι αυτόν το σκοπό..!!
    Το κεφάλι όμως ήταν αυτό που με εντυπωσίασε καταπληκτικό βότσαλο!! 😊
    Μπορεί να κάνει καύσωνα αλλά, με λίγη υπομονή θα περάσει...εδω αντέξαμε τόσα και τόσα ε αγάπη μου;
    Ενα όμορφο και ευλογημένο μήνα να έχετε μικρή μου καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι..🏊‍♀️.την αγάπη μου🧡 πάντα φιλιαααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλούτος εικόνων, κινουμένων και στατικών!
    Πλούτος καλλιτεχνημάτων και συναισθημάτων!
    «Κατά διαστήματα έγραφα στο πρόχειρο, όλο και κάτι ήθελα να σας πω …».
    Έχεις πολλά στο πρόχειρο, Βαρβάρα, είσαι πολύ πλούσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισες και πάλι Κυριακή μας.
    Εδώ, αναπόσπαστο μέλος της όμορφης και δημιουργικής γειτονιάς μας. Να είσαι καλά, να απολαμβάνεις κάθε σου στιγμή. Καλό μήνα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγιασμένη κάθε ώρα η προσευχή στη Χάρη Της, γέφυρα παρηγοριάς στις δύσκολες δοκιμασίες που περνάμε.
    Σ' αυτήν την ξεραϊλα των δήθεν πολιτισμένων καιρών ας είναι σκέπη και προστασία μας!
    Τα έργα των χειρών σου αλλά και του φακού, όμορφα!
    Καλό μήνα Βαρβάρα μου!
    Καλή Παναγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύσκολη πλέον η τακτική και συχνή παρουσία των περισσοτέρων μας, εδώ στην αγαπημένη μπλογκο-γειτονιά, Βαρβάρα μου, αλλά πάντα χαιρόμαστε όταν ξαναβλέπουμε τους φίλους μας! Να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις τα νέα σου, όποτε σου είναι εύκολο. Ωραία η σύνθεση που έφτιαξες με το πέτρινο κεράκι! Με το καλό να τιμήσουμε την μεγάλη εορτή της Παναγιάς μας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ομορφο το κερακιιιιιιιιιι
    καλο μηναααααααα ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλα Βαρβάρα μου.
    Όλοι δυσκολευομαστε εδώ και καιρό, αλλά προσπαθούμε να σταθούμε στα πόδια μας .
    Ευχόμαστε να βρούμε παρηγοριά στη Χάρη της
    Πολύ ωραία η σύνθεση σου με τα βότσαλα.
    Καλή Παναγιά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχει το συμβολισμό του αυτό το υπέροχο πέτρινο κεράκι που δημιούργησες, Βαρβάρα μου.
    Κοινή προσευχή όλων μας στη χάρη Της, να μας δίνει κουράγιο για όσα θα έρθουν.
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά, γιατί μαθαίνω πως οι φωτιές χτύπησαν και τα μέρη σας.
    Σε φιλώ και στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα με τον καιρό που έχει λέμε και καλό Χειμώνα μη σου πω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες!
    Σας ευχαριστώ τον καθένα και την καθεμία ξεχωριστά με όλη μου την αγάπη!
    Συνέβησαν τόσα...από την ανάρτηση ως τώρα στην χώρα μας...
    Να είστε πάντα καλά κι ας ευχηθούμε καλό φθινόπωρο αν και ήρθε δυναμικά ως χειμώνας...
    Ελπίζουμε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες σε καλά για την εποχή επίπεδα και μακάρι όλοι και όλες μας να ξαναβρούμε τη σειρά μας και να δίνουμε κάπου κάπου στίγματα ζωής! Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περασα να σου πω οτι εχω αλλαξει την διεύθυνση του ιστιολογιου μου
    και η νεα διευθυνση ειναι αυτη https://morfeasblog.blogspot.com/
    Αν θελεις με προσθετης στα blogs που διαβαζεις

    Ειδα οτι εχεις πολυ καιρο να κανεις αναρτηση
    Χαθηκες κι εσυ
    Ελπιζω να εισαι καλα

    Με εκτιμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μορφέα!
      Ως προς τα τεχνικά , του πώς προσθέτω blogs στη λίστα, δεν γνωρίζω γι αυτό κι έχω μείνει σε ελάχιστα, που προστέθηκαν εξ αρχής.Όμως και χωρίς την λίστα, όταν υπάρχει χρόνος, περιηγούμαι...
      Είμαι καλά, ευχαριστώ.
      Ναι οι αναρτήσεις μου εδώ και χρόνια έχουν φθίνουσα πορεία.
      Να είσαι καλά
      Επίσης με εκτίμηση

      Διαγραφή
  12. ...κάτι μου θύμισες... διαβάζοντας τα σχόλια... διάβασα το όνομά σου, μα πάλι ΔΕΝ θυμάμαι πολλά... Όποια και νά είσαι (!!!!) καλά να είσαι. Έκπληξη το ότι μπήκες στην Αστοριανή!!! Όμως, σε παρακαλώ, πες μου πάλι, για σένα, για μας... Να είσαι καλά, και να δημιοθργείς. Οι αναρτήσεις σου, νοικοκυρεμένες!!! Θαυμάσιες. Τις ζήλεψα, πίστεψέ με.
    Είναι περασμένα μεσάωυχτα, "ξαγρυπνώ, για να μειώνω το σκοτάδι της νύχτας..." Μακρινό φιλί, Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σας μέρα αγαπητή μου κυρία Υιώτα! Χαίρομαι που πραγματικά, βρέθηκε τρόπος επικοινωνίας!
      Να είστε πάντα καλά!
      Σας ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  13. Εδώ μ' έφερε η γκουγκλ, να σου ευχηθώ "Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα!" Τίποτα τυχαίο. Η Παναγιά μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αδέρφι μου αγαπημένο περνώ να αφήσω τις ευχές μου για την ονομαστική σου γιορτή να είσαι καλά και να έχεις γαλήνη μέσα σου...
    Να σε βλέπει η Παναγιά Βαρβαρούλα μου...την αγάπη και την έννοια μου πάντα φιλιάα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή