Κυριακή 2 Μαΐου 2021

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

          


                                        Αγαπημένες  μου φίλες 

                                         αγαπημένοι μου φίλοι


                                       Το πανανθρώπινο μήνυμα είναι γεγονός!


      Ο ΧΡΙΣΤΟΣ  αναστήθηκε και πάντα με συγκινεί η αγιογραφία που βρίσκεται απέναντί μου στον ναό με την κίνηση του Σωτήρα μας στην  Εύα!

   - Ανάστηθι Εύα!


 Την Μεγάλη Παρασκευή, ο νους μου ταξίδεψε στον πρώτο κάτοικο του παραδείσου, που υπέροχα περιγράφεται στο βιβλίο που χρόνια πριν σας είχα συστήσει:


τον ληστή που:  σήμερον μετ' εμού έση εν τω παραδείσω


   Οι κερασιές άνθισαν και φέτος , τα χελιδόνια έφεραν το χαρμόσυνο μήνυμα της άνοιξης σκίζοντας τον αέρα και φέρνοντας μια σύγχυση στα σπουργίτια που είχαν τον αέρα όλον δικό τους και ο Μάιος παράλληλα είναι εδώ!


 
 






 

.......................................................................................................
-πα πα πα πα πα!Ακούς κάτι;
-πα πα πα! Το μήνυμα που έφεραν τα χελιδόνια!

 


-Κάτι άλλο ακούς;

- Ναι, βλέπω ,αλλά δεν ξέρω να διαβάζω!

- Κάπου το είδα αυτό, ένα χρόνο πριν!

-Έχεις δίκιο, αλλά τώρα αχνοφαίνεται κάτι στον ορίζοντα!

       Αγαπημένες μου φίλες

       αγαπημένοι μου φίλοι

     ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

     ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

     ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ ΜΑΙΟ!

Και του χρόνου να ελπίζουμε πάντα προς το καλύτερο, όσο κι αν φαντάζει μακρινό!




.................................................................................................................................................................

23 σχόλια:

  1. Η φετινή Λαμπρή να σκορπίσει σπόρους αγάπης, να γεμίσει ο κόσμος φως, χαμόγελα και αγάπη και ο φόβος να γίνει χαρά!
    Χριστός Ανέστη Βαρβάρα μου!
    Χρόνια Πολλά, Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το ελπιδοφόρο μήνυμα των ημερών αγαπημένη Αννίκα!
      Αληθώς Ανέστη!
      Καλό μήνα επίσης!!!
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Βασίλη!
      Χρόνια πολλά!
      Αν σκεφτούμε την περυσινή Ανάσταση και συγκρίνουμε, θεωρώ και εύχομαι του χρόνου να είμαστε ελεύθεροι!
      Ευχή όλων!
      Καλόν μήνα να έχετε!

      Διαγραφή
  3. "Κι αυτό θα περάσει" (τι ωραία μάσκα!)
    Χριστός Ανέστη Βαρβάρα μου! Να έχετε όλοι σας έναν αισιόδοξο νέο μήνα, γεμάτο χαμόγελα, δημιουργικές στιγμές και ψυχική ανάταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν αρχές Μαρτίου πέρυσι, η πρώτη σκέψη μετά τον άγνωστο εγκλεισμό μας που άγνωστο πόσο θα κρατούσε!
      Μαρία μου, τόσους μήνες μετά, ελπίζουμε πια να σιμώνει η ελπίδα.
      Ποτέ δεν θα είναι το ίδιο, λείπουν τόσοι άνθρωποι, ίσως του χρόνου να λείπουμε εμείς, όμως ναι κι αυτό θα περάσει.
      Απλά το φευγιό είναι παντοτινό!Μόνη ελπίδα η Ανάσταση! Χρόνια πολλά!Αληθώς Ανέστη!

      Διαγραφή
  4. Βαρβάρα μου Χριστός Ανέστη! Υγεία σε όλους σας. Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα. Ευχαριστούμε για τις υπέροχες φωτογραφίες. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Γιάννη, προσπαθούμε ειδικά μέρες που είναι!
      Αληθώς Ανέστη!
      Η φύση είναι πανέμορφη μέσα στην απλότητά της!
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Βαρβάρα μου!
    Οι πανέμορφες φωτό σου, ήρθαν να προστεθούν στην Αναστάσιμη μέρα και να την κάνουν λαμπρότερη!
    ΑΦιλάκια γιορτινά και πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Στεφανία, σε ευχαριστώ!
      Όπου κι αν στρέψουμε το βλέμμα με φόντο ουρανό, είναι όμορφη η φύση!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Χρόνια πολλά και όμορφα!

      Διαγραφή
  6. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    οντως σοφο κι αυτο θα περασει σταγονα στον ωκεανο της ιστοριας αυτης της γης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Σοφία μου αγαπημένη!
      Με μας ή χωρίς εμάς, η ζωή θα συνεχίζεται!
      Κι αυτό θα περάσει αφού τίποτα δεν κρατάει για πάντα!
      Μόνο η αγάπη που ουδέποτε εκπίπτει κι είναι το μήνυμα της Ανάστασης!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Αληθώς Ανέστη Βαρβαρούλα μου... Αχ αδέρφι πόση γαλήνη μας φέρνει η Ανάσταση Του!!
    Και πόση ελπίδα μας δίνει η φύση με την αναγέννησή της κάθε Άνοιξη!
    Μας το δείχνουν οι υπέροχες φωτογραφίες σου, που μας γεμίζουν αισιοδοξία πως και αυτό θα περάσει με λίγη υπομονή ακόμα...
    Καλό μήνα με αγάπη πολύ μικρή μου σε ευχαριστώ για τις ευχές φιλια και αγκαλιές !!😘🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς ο Κύριος!!!! Χρόνια πολλά, Βαρβάρα μου!!!!
    Και του χρόνου, με υγεία και ελευθερία να γιορτάσουμε όπως παλιά!!!
    'Ηδη, κάναμε το πρώτο βήμα, αφού φέτος μπόρεσαν και ήρθαν τα παιδιά και η εγγονούλα μας, αντίθετα με πέρυσι που είμασταν ολομόναχοι!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου από το ξύπνημα της φύσης! Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου αγαπημένη, ναι, αν συγκρίνουμε το πέρυσι με το φέτος, ελπίζουμε...για του χρόνου να επανέλθουμε στην κανονικότητα, όσον αφορά το οικογενειακό τραπέζι!
      Κάθε μέρα με μικρά βήματα, με συνεχή επαγρύπνηση και προσοχή!
      ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ και καλόν ανθοστόλιστο μήνα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους εορτάζοντες!
    Ακόμα και το πιο ταπεινό λουλουδάκι, κρύβει τόση ομορφιά!
    ΚΑΛΟ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ, με αρώματα και χρώματα λουλουδιών!
    Αμοιβαίες οι αγκαλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη , χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη και όλα θα περάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Χελωνίτσα μου, αρκεί να αντέξουμε λίγο ακόμα!
      Χρόνια πολλά με υγεία!

      Διαγραφή
  11. Βαρβαρα μου Χριστος Ανεστη και απο εδω.Παντα οι φωτογραφιες σου ειναι τοσο ομορφες και με γεμιζουν αισιοδοξια.Φυσει αισιοδοξος ανθρωπος εγω πιστευω πως και αυτο θα περασει.Σε φιλω και θελω να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αληθώς Ανέστη Λίτσα μου!Ελπίζουμε!
    Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά και ...αποκλειστικά αισιόδοξοι!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα με υγεια και καλο μηνα ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
    Κι αυτό θα περάσει, Βαρβάρα μου και να μη ξανάρθει.
    Τί ωραίες φωτογραφίες! Τώρα θα δούμε κι από κοντά τα λουλούδια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή