Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Οι ροζ νότες

   -Ακούω απαλή μουσική!
    Από πού έρχεται;
  -Κι εγώ ακούω!
   Ας προχωρήσουμε να δούμε τι είναι...
   Τσουπ ,τσουπ  , τσουπ, τσουπ...
  - Ω!Βλέπω μια ροζ κιθάρα!΄Έχεις ξαναδεί ροζ κιθάρα;
  -Έχω ναι, αλλά όχι με ροζ χορδές!

  -Ε!!!Εσείς εκεί, μικροί εισβολείς, πού πάτε;
 -Σε σας ερχόμαστε!Είμαστε ζωάκια του  δάσους!

 -Σ΄αυτή τη ροζ περιοχή, επιτρέπεται η είσοδος, μονάχα σε ροζ ζωάκια!
 Κι απ΄ ότι διακρίνω τα χρώματά σας, είναι διαφορετικά!
-Έχετε δίκιο, αλλά πέστε μας , τι πρέπει να κάνουμε; Μας μάγεψε η απαλή μουσική!
-Ακούστε με προσεκτικά:
Υπάρχει μόνο ένας τρόπος!
Θα πάτε στην ανατολική πλευρά του ψηλού βουνού!
Εκεί, από την ανατολή του ήλιου ως τη δύση του, θα δείτε πως δυο ροζ ζωάκια, στηρίζουν στους ώμους τους , σταθερά ,το ουράνιο τόξο!
Θα ζητήσετε την άδειά τους να περάσετε κάτω από τα χρώματά του.Όμως προσέξτε!
Να έχετε τον νου σας!Να ζητήσετε φωναχτά το χρώμα που θέλετε να αποκτήσετε!
Δεν υπάρχει διόρθωση σε περίπτωση λάθους.
Τότε το χρώμα σας θα γίνει  στο χρώμα που έχετε ζητήσει!
Αν γίνει ροζ, αν το θυμηθείτε δηλαδή και το ζητήσετε, τότε θα επιστρέψετε εδώ , στο ροζ λιβάδι και θα μπορέσετε όχι μόνο να ακούσετε από κοντά τον μελωδικό ήχο της κιθάρας, αλλά θα σας περιμένει και από μια ροζ πέννα να δοκιμάσετε τις δικές σας νότες!
Και αν θέλετε, είστε ευπρόσδεκτοι να ζήσετε μαζί μας!
 Καλή σας τύχη!!!
 Κι έτσι τα ζωάκια του δάσους, έκαναν αγώνα δρόμου να φτάσουν γρήγορα στην ανατολική πλευρά του ψηλού βουνού, όπου πραγματικά είδαν πως δυο όμορφα ροζ ελεφαντάκια, στήριζαν στους ώμους τους, με τα μεγάλα αυτιά τους, ένα σταθερό, υπέροχο ουράνιο τόξο!




 Με το νου τους στο χρώμα, πέτυχαν να μεταμορφωθεί το τρίχωμά τους σε ένα απαλό ροζ κι έτσι χαρούμενα όλα μαζί , άρχισαν να τραγουδάνε τα χρώματα!!!



  Ήθελαν να φτάσουν στην μεγάλη ροζ κιθάρα με τις ροζ χορδές και με τις χρωματιστές τους πέννες, να συνθέσουν μια ροζ μουσική!


    Η μεγάλη ροζ μελωδική πεταλούδα, μοίραζε τις ροζ νότες κι ένα ένα τα ροζ ζωάκια ,
  πήραν τις θέσεις τους πλάι πλάι κι άρχισαν να ακουμπούν μαλακά τις ροζ χορδές!
 

 Ο μεγάλος ροζ ελέφαντας, ακουμπώντας την άκρη της κιθάρας στο μεγάλο μουσικό του αυτί, θα έδινε το σύνθημα!


   Ένα μεγάλο ροζ δάκρυ , κύλησε  χωρίς να το θέλει πάνω στις χορδές κι αμέσως η μουσική άρχισε!
   Το ήξερε αυτό το ροζ δάκρυ!
   Τα άλλα ροζ ζωάκια τον ακολούθησαν!
   Ήταν η συγκίνησή τους γι αυτή την υπέροχη ροζ μουσική σαν μια Θεϊκή Συμφωνία!
   Γιατί, ναι, ήταν Θεϊκή συμφωνία!
   Μόνο η μελωδική πεταλούδα δεν προλάβαινε να κλάψει, όπως έτρεχε χαρούμενη να μοιράζει ροζ νότες στα ροζ ζωάκια του  δάσους που ολοένα και γινόταν περισσότερα!
   Ήξερε όμως, πως αν τελείωναν οι νότες που μετέφερε με τα φτερά της, θα ξαναγύριζε η ίδια στο σταθερό ουράνιο τόξο και με τις λεπτές της κεραίες, θα έκοβε όσες νότες χρειαζόταν να μοιράσει ακόμα!
   Ήξερε το σχήμα τους!Ήταν σαν ένα δάκρυ!


  Θα καλωσόριζαν ένα μικρό κοριτσάκι, δώρο Θεού!
  Ίσως να μην προλάβαιναν να μάθουν πολλά είδη μουσικής, σίγουρα όμως έφθαναν μετά μουσικής τρεις λέξεις:
  Καλώς ήρθες κοριτσάκι!
  Να ζήσεις!
  Η αδερφούλα σου σε περιμένει!
  Θα είναι η μεγάλη σου αδερφή και η μεγάλη σου αγάπη!
  Και για την ίδια, θα είσαι  η μεγάλη της αγάπη και η μικρή της αδερφή!
  Έχετε όλο το δικαίωμα να ομορφύνετε τον κόσμο!
  Κι αν δεν μπορέσετε όλον τον κόσμο, σίγουρα θα ομορφύνετε τον κόσμο σας!

......................................................................................................................................................

32 σχόλια:

  1. Ω! Βαρβάρα μου, καλώς όρισε το ροζ σας αγγελούδι!
    Ευχές καρδιάς να την συνοδεύουν σε κάθε της βήμα και σύντομα ν' αγκαλιάσει όλα τα πανέμορφα ζωάκια της!
    Να την χαίρεται η αδελφούλα της και όλη σας η οικογένεια!

    ΑΦιλάκια γλυκά και συγκινημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΕΦΑΝΙΑ μου αγαπημένη, ναι, καλώς όρισε και καλώς σας βρίσκω κι εγώ μετά από ογδόντα μέρες σχεδόν απουσίας!
      Μου λείπετε, όμως προσωπικά δεν ξέρω πώς το κατάφερα οπότε οι δικές σου αναρτήσεις έρχονται στα e-mail μου..Να το ξέρεις!
      Συνέχισε να γράφεις τόσο όμορφα!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Είχα καιρό να διαβάσω ένα παραμύθι. Είχα πολύ καιρό να αφεθώ σε έναν τέτοιο ονειρικό κόσμο. Το χρειαζόμουνα. Λες και το ήξερες και έρχεσαι να εδώ, με τούτη την υπέροχη δημιουργία και πλάθεις έναν όμορφο μικρόκοσμο. Και το πιο δύσκολο είναι ότι τον ταιριάζεις απόλυτα και με τις εικόνες σου. Αυτό κι αν δένει την όλη δημιουργία. Και έτσι, αφηνόμαστε όλοι μαζί να χαρούμε αυτόν τον ροζ μικρόκοσμο που φτιάχνεις. Αυτό το καλωσόρισμα. Μια καινούργια ζωή, μια νέα ανάσα. Που από μόνη της έχει τη δύναμη να ομορφύνει τον κόσμο.
    Καλησπέρα Βαρβάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Γιάννη, τα παραμύθια μου συνεχίζω να τα γράφω ανελλιπώς, ελπίζοντας κάποια στιγμή...να βγούνε στο φως!'Ομως αυτό το φωτεινό επίσης χρώμα, κι εγώ η ίδια το είχα ανάγκη να σας αλλάξω την διάθεση, τόσες μέρες πάλι, μετά!
      Παραμένει το πρόβλημα του υπολογιστή και των εικόνων, χαίρομαι που η αποθηκευμένη μου από μέρες ανάρτηση, βρήκε τρόπο να σας πασπαλίσει με λίγη ροζ ασημόσκονη, που όλοι μας το έχουμε τόση ανάγκη, σε αυτά που βιώνει η καθημερινότητά μας! Ξέρεις από ροζ ασημόσκονη, οπότε είναι η σειρά μου! Σε ευχαριστώ καλέ μου φίλε, που ανελλιπώς περνάς! Να είστε καλά, να χαίρεστε τις νεραιδούλες σας!(Τα διαλυτικά, στη λέξη...άλλη φορά).ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη γιαγιά με τυχερά εγγονάκια... τυχερά που η γιαγιά τους θα τους αφηγείται τέτοια όμορφα παραμύθια!!!!
    Βαρβάρα μου, να τα χαίρεσαι, κάθε χαρά στη ζωή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ, αγαπημένε μου Βασίλη!
      Τύχη είναι που μεγαλώσαμε και προλάβαμε τέτοιες ευλογίες! Εύχομαι τα καλύτερα στην οικογένειά σας!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Μα πες μου πια γιαγια εκτος απο εσενα ..θα υποδεχοταν την εγγονη της με ενα τοσο όμορφο παραμυθι.. βρε αγαπη μου; μας γέμισες ροζ τρυφεροτητα...
    Να σας ζήσει η μικρούλα σας αδερφι μου είθε να είναι καλοτυχο το μωρακι σας με την ευλογια του Θεου και την αγαπη που υπαρχει παντου γυρω σας ειναι πολύ τυχερη που εχει τετοιους γονεις και τοσο ομορφη αδελφούλα.. φανταζομαι την χαρα της..ε; αλλα και την δικη σας αγαπημενη μου..να μου τους φιλησεις ολους και προΠαντως τις πριγκίπισσες σας..!! ελπίζω αυριο να μπορεσουμε να τα πουμε..
    Να περνατε ομορφα με την καινουργια ψυχουλα που ήρθε..!!! την αγαπη μου παντα χαζογιαγια...χι.χι.μια μεγαλη αγκαλια σου στελνω και φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταποδίδω την αγκαλιά με αγάπη!
      Αφού, παίρνω μαθήματα από σένα , μεγάλη μου αδερφή;Μόνο η νεογέννητη έχει λες, μεγάλη αδερφούλα;
      Για όλα, σ΄ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  5. Να σας ζησει το κοριτσακι σας και να το χαιρεστε.γερο και καλοτυχο.τα συναισθηματα σου Βαρβαρα μου εγραψαν το ωραιοτερο παραμυθι -δωρο στα εγγονακια σου.πολλα πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αγαπημένη μου φιλενάδα, τα συναισθήματα γράφουν!
      Σε ευχαριστώ!!!
      Και σεις ότι αγαπάτε! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Αφέθηκα στο ροζ παραμύθι σου Βαρβάρα μου για να φτάσω στο τέλος και να καταλάβω τον ερχομό της μικρούλας !!
    Καλώς όρισε λοιπόν να είναι ευλογημένη και χαρούμενη δίπλα στη μεγάλη της αδελφούλα
    ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου nikol, χαίρομαι αν μέσα από το παραμύθι μου σας μετέφερα σε ροζ λιβάδια γεμάτα όνειρα!
      Αυτές τις στιγμές ονείρων προσπαθώ να αποτυπώσω για να θυμούνται τα εγγόνια , όταν .....
      Να είστε όλοι σας καλά, να χαίρεστε όλες τις στιγμές σας, γιατί...στιγμές είναι και φεύγουν!
      Όμως, όταν η αγάπη είναι τρόπος ζωής, ομορφαίνει ο κόσμος, το ξέρεις γιατί το ζεις!
      Μια αγκαλιά από μένα, έχουμε χαθεί...

      Διαγραφή
  7. Παραμυθένιο αγγελτήριο χαρμόσυνου γεγονότος!
    Έχεις άφθονο απόθεμα τρυφερότητας, Βαρβάρα, κι έτσι έχει να απολαμβάνει και η δεύτερη εγγονή. Τυχερή και αυτή σαν την αδερφή της.
    Πάντα χαρές! Να ομορφύνουν τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένε Αρη!Με προβλημάτισε η λέξη απόθεμα...Πιστεύω ακράδαντα, πως συναισθήματα όπως η αγάπη η τρυφερότητα, η δοτικότητα και πλείστα άλλα, δεν υφίστανται σε αυξομειώσεις!Τις θεωρώ...απόλυτες έννοιες!
      Ίσως όμως να καλλιεργούνται!Αν ζούμε την κάθε μέρα μας με άδολη αγάπη, όλα γύρω μας είναι όμορφα, χωρίς να είμαστε παράλληλα κλεισμένοι αεροστεγώς σε ροζ συννεφάκια, σαν έξω από τον κόσμο!Αφού στον ίδιο κόσμο ζούμε όλοι.
      Προσπαθώντας όμως ο καθένας μας να ομορφύνουμε τον μικρόκοσμό μας, ίσως αυτές οι πινελιές χρωμάτων ομορφύνουν και λίγο παραπέρα και λίγο παραπέρα και κάποια στιγμή να γίνει ο κόσμος καλύτερος! Σε ευχαριστώ για τον προβληματισμό!

      Διαγραφή
  8. Καλώς ήρθε το κοριτσάκι σας,να είναι γερό και ευτυχισμένο και εύχομαι μαζί με
    την αδελφούλα της να ομορφηνουν τον κόσμο!!!! Πόσο όμορφο το παραμύθι σου αγαπημένη μου Βαρβάρα!!!!Να σας ζήσει!!!!μια αγκαλιά και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ αγαπημένη μου Μεταξία!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ανάλογες χαρές!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το ροζ μας ταξίδεψε σε κόσμους όπου οι όμορφες ψυχούλες έρχονται με μια αγκαλιά ευχές και αγάπη. Να σας ζήσει Βαρβάρα μου και να χει όλες τις ευλογίες του Θεού.
    Να είστε καλά να χαίρεστε την μπεμπούλα και την αδελφούλα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να ξέρεις..πως η γνωστή...δράστις... τον έκανε πιο ροζ!!!(προσεχώς).
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για τις όμορφες ευχές σου, μια νέα ζωούλα μας συγκινεί όλους!
      Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα!
      φιλιά

      Διαγραφή
  10. Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας Βαρβάρα μου.
    Να τα χαίρεστε και τα δύο.
    Το παραμύθι σου, γλυκό βάλσαμο.
    Μακάρι να ζούσαμε σε ένα ροζ κόσμο.
    Εύχομαι τα καλύτερα για τα κοριτσάκια σας και για όλα τα παιδιά του κόσμου.
    Περιμένω το βιβλίο νε τα παραμύθια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου Ρένα!
      Από σένα, παίρνω παραδείγματα!
      Μακάρι ο κόσμος να ήταν αγγελικά πλασμένος, αλλά όσο μπορούμε ας τον ομορφαίνουμε με την αγάπη μας!
      Όσο...για βιβλίο, είναι πολύ μεγάλη η ευχή σου και μεγαλύτερος ο χρόνος αναμονής, αλλά ...τα αγαθά κόποις κτώνται!Έχει ο Θεός!Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  11. Αντε παραμυθού γιαγιά ωρα μαζί με το νέο μωρό,που ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ,να γεννηθεί και το δικό σου παραμυθοβιβλίο.
    Την αγάπη μου στα κορίτσια της οικογένειας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Χαρά μου!
      Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς , όλα αυτά που ομορφαίνουν τη σκέψη μας, μεταφέροντας τα κλασικά παραμύθια σε τρισδιάστατες μινιατούρες πετροσυνθέσεις ! Ας γεμίζουμε τον χρόνο με όσες ομορφιές, βγαίνουν από την ψυχή μας! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. ααααααααααχ αυτα τα ροζ!!!
    που να θες να τα αποφυγεις δεν μπορεις!!!
    χαχαχαχααα ολα ροζ καραμελενια κ παραμυθενια
    να ναι στην ζωη τους κ των δυο
    αδεφουλες αγαπημενες κ παντα μονοιασμενες!!!!!!
    τις πιο θερμες ευχες μου σε ολη την οικογενεια γλυκια μου γιαγια ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου αγαπημένη!
      Για όλα σε ευχαριστώ!!!
      Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε!
      Με εμπιστοσύνη πάνω απ΄όλα στον Θεό!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. καλημερα ψυχουλα μου
    να τις χαιρεστε γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου!
      Η αγάπη δίνει το παρόν!!!
      Να είσαι καλά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Εκπληκτικη η αναρτηση σου φιλη μου!!!!Πανεμορφη οπως πανεμορφη ευχομαι να ειναι η ζωη τους Να τις χαιρεστε!!!Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω από εδω και βρεθηκα σε ροζ ομορφιες!!Σιγουρα γραφεις τελεια παραμυθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Σκρουτζάκο για τις υπέροχες ευχές σου!
      Να έχεις ένα όμορφο φθινοπωρινό μήνα με καλοκαιρινά συναισθήματα!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Καιρό είχα να δω τις αναρτήσεις σου χαίρομαι που βλέπω ότι συνεχίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νατάσσα μου!Ποτέ δεν ξεχνώ αυτόν εδώ τον χώρο, όσο κι αν απέχω!Κάποια στιγμή, ίσως ενεργοποιηθεί ξανά, αν και δεν το βλέπω στο κοντινό μέλλον!Να είσαι καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Βαρβάρα μου με τι ωραίο και τρυφερό παραμύθι καλωσόρισες την εγγονούλα σου! Να σας ζήσουν και τα δυο κοριτσάκια και να έχουν μια ζωή παραμυθένια όλο χαρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Θάλεια,σε ευχαριστώ!!!
      Από την μεριά μου, σαν γιαγιά, θα προσπαθήσω να προλάβω τα παραμύθια της!
      Σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!
      Γιατί...στο τέλος, μόνο η αγάπη μένει!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή