Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Μονολεκτικά

Το περίμενα μέρες και σήμερα παρελήφθη!
Ποιό;
Το βιβλίο :  κομμάτια ζωής της αγαπημένης Πόλυς Μίλτου!

          




Συνήθως...προτείνουμε  όπως νοιώθουμε...
Όμως εδώ...δεν μπορώ να προτείνω απλά!
Θα έγραφα :Επιβάλλεται!
Ναι , ναι αγαπημένοι μου φίλοι και αγαπημένες μου φίλες!
Επιβάλλεται να διαβαστεί!
Και χωρίς..να έχω κάποιο έννομο συμφέρον ...όπως λένε στους νομικούς όρους...
Σας συνιστώ!
Διαβάστε το!
Κομμάτια ζωής, με έναν υπέροχο τρόπο γραμμένα, συγκλονιστικό βιβλίο!
Και ήθελα πριν φύγει η μέρα!!!
Ναι !
Επιβάλλεται να διαβαστεί!
Σας ευχαριστώ!
 

6 σχόλια:

  1. Οταν κατεβουμε στο Ηρακλειο θα το παραγγειλω αδερφι μου στο βιβλιοπωλειο .. για να προτεινεις οτι επιβαλεται θα το κανω με κλειστα ματια αδερφι μου και οτι τελειωνω την τριλογια της Αννας Γαλανου που ξαναδιαβαζβω.. την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!!! 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα το ψάξω.
    Για να το λες εσύ, καλό θα είναι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφου το λες εσυ αγαπημενη μου φιλη ετσι θα ναι .....ναι θα το αναζητησω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα κοιτάξω να το βρω Βαρβάρα μου. Για να το λες θα είναι εξαιρετικό. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή