Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Σαν συνέχεια...προηγουμένων...

          Αγαπημένες μου φίλες
          αγαπημένοι μου φίλοι!!!!!!

  Ο χρόνος προχωρά
  κι εμείς μαζί του!
   Η μάλλον,εμείς προχωρούμε μέσα στον χρόνο,ο χρόνος είναι άχρονος όπως λένε!
   Αν θα δείτε, στις διαδρομές προς τον τόπο του Αριστοτέλη, κάπου γράφει: Πάρκο Αριστοτέλη - Ολυμπιάδα.
 Προχωράμε προς την ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΗΛΙΩΤΙΣΣΑ και μετά, συνεχίζουμε δεξιά., αφήνοντας στα αριστερά μας την Παναγία Σπηλαιώτισσα.  Εκεί θα σας ξεναγήσω!
  Βρίσκεται στην βόρεια πλευρά των Σταγείρων.
  Σε κάποιες πινακίδες τα Στάγειρα τα γράφουν με  ι (γιώτα) κι αυτό με τρελαίνει, γιατί και σαν μαθήτρια στο δημοτικό, ανήκαμε στην επιθεώρηση Αρναίας και ερχόταν επιθεωρητής από τα Στάγειρα. Και τον Αριστοτέλη, το μάθαμε: Σταγειρίτη και όχι Σταγιρίτη.

  Το χωριό Στάγειρα έχει κεντρική εκκλησία που γιορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου και είναι πολύ μεγάλος ναός, από το 1814. Ίδια χρονολογία με τον ιερό ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στο χωριό μου.





   Ήταν την παραμονή των Εισοδίων   της  Θεοτόκου, όπου γιορτάζεται γιαυτό και ήταν τόσο στολισμένα! Ονομάζεται και Παναγούδα.


  Η εκκλησία είναι κτισμένη πάνω σε βράχο και αν και δεν ήταν ανοιχτή την ώρα που περάσαμε, έχω την αίσθηση ότι το αγίασμα, αναβλύζει μέσα στον ναό!
...............................................................................................................................................................
   Εδώ θέμα της προηγούμενης ανάρτησης, τη μέρα της Πρωτοχρονιάς!



 κι εδώ ο χώρος του πάρκινγκ , δίπλα στο άλσος.

 ...........................................................................................................................................................


  Κι εδώ η ξενάγηση παγώνει  (μεταφορικά)
και η κατεύθυνση αλλάζει, για κάποιες φίλες καρδιάς που ζήλεψαν το χιόνι μας!
  Θα συνεχιστούν οι μικρές διαδρομές και αποδράσεις μέσα στη χρονιά που διανύουμε, αν θέλει ο Θεός, όμως προέχει η συμμετοχή στου καιρού τα δρώμενα, δεύτερη μέρα σήμερα!
  Ντύθηκα καταλλήλως, πήρα τη φωτογραφική μου μηχανή και...για σας αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι, (όχι, μην φορτώνεστε την ευθύνη), είχα λόγο ,
βγήκα από τη ζεστασιά του σπιτιού για κάποιες φωτογραφικές διαδρομές!
Ακολουθείστε με!



 Εδώ η φωτογραφία είναι στον χώρο που πέρυσι αν θυμάστε ήταν ο χιονάνθρωπος με τη ζεστή καρδιά!
 Ακολουθείστε με!

 Εδώ όλοι οι χιονάνθρωποι βγήκαν για συμπαράσταση, γιατί ένας χιονάνθρωπος που ήρθε από ζεστά μέρη , αφέθηκε μόνος ψηλότερα, μόνο και μόνο για μια φωτογράφιση!
-Είναι άδικο , είπαν όλοι μαζί και αψηφώντας το κρύο, παρατάχθηκαν στο μπαλκόνι, συμπάσχοντας.
Ακόμα και τα μικρά αγγελούδια, εκεί πίσω από το χιονισμένο σπιτάκι, υπέμειναν το κρύο για  την σκληρότητα της τέχνης.
Ο ταξιδεμένος χιονάνθρωπος, έκανε τη σκέψη να σκαρφαλώσει στα μαγικά πλεκτά κόκκινα μποτάκια του ,  αλλά ...απογοητεύτηκε μεμιάς.Ήταν κι αυτά φορτωμένα με χιόνι κ΄ έτσι δεν μπορούσε να ξεφύγει.
-Θα υπομείνω τη μοίρα μου, είπε.Από το να τρέχω σε άγνωστα μέρη , καλύτερα εδώ!
Ίσως αύριο να είναι καλύτερα, σκέφτηκε  κι έκλεισε τα ματάκια του μήπως και μπορέσει να κοιμηθεί.
 
   Δεν του ήταν εύκολο γιατί με την πλάτη προς το δρόμο, μπορούσε και έβλεπε το εσωτερικό του σπιτιού.
  Κάπου διέκρινε δυο χαρούμενους χιονάνθρωπους, σαν αυτόν, με χρυσοκλωστή για μύτη  κι έδειχναν ευτυχισμένοι με όσα στολίδια και φώτα  που υπήρχαν γύρω τους.


  Έδειχναν πολύ όμορφοι και χαρούμενοι, με φόντο τον σκούρο ουρανό με τα άστρα του...Όμως μια λεπτομέρεια του κέντρισε το ενδιαφέρον!
 Σαν αυτοί οι δυο χιονάνθρωποι να προετοίμαζαν την απόδρασή τους! Πιασμένοι από το χέρι, έτοιμοι να ξεφύγουν!
 -Μήπως τελικά, δεν είναι ευτυχισμένοι; μονολόγησε...

   Την ίδια ώρα, πίσω του, απέναντι από τον δρόμο, πλήθος παιδιών, κατάλληλα ντυμένα, έπαιζαν χιονοπόλεμο!
   Δεν μπορούσε να τα δει, άκουγε όμως τις χαρούμενες φωνούλες τους!'Ηταν το πρώτο και πλούσιο χιόνι της νέας χρονιάς, τα σχολεία ήταν ακόμα κλειστά και μικροί και μεγάλοι χαιρόταν το αφράτο χιόνι!
   Ώ!Αν μπορούσε να δει τα παιδάκια! Να δει τον χιονοπόλεμο που έπαιζαν!Να δει τους χιονανθρώπους που είχαν κτίσει!
   Να δει τα σημάδια στον δρόμο από τα βήματα των παιδιών! Και από των μικρών ζώων που έτρεχαν παίζοντας μαζί τους!
  Να δει τα σημαδάκια από τα μικροσκοπικά σπουργίτια, πάνω στο χιόνι, όπως έψαχναν να βρουν τροφή!Άκουγε τα τιτιβίσματά τους, εδώ κοντά!Μόνο να τα δει δεν μπορούσε!
 
 

......................................................................................................................................................................

  Νύχτωνε, το ένοιωθε!
  Δεν κρύωνε όμως γιατί η πλεκτή του φορεσιά δημιουργούσε ένα ζεστό επανωφόρι!
  Το χιόνι ήταν σαν απλό επανωφόρι, επανωφοριού!

  Το φως από τις στολισμένες λάμπες , διέλυε όπως και κάθε νύχτα το σκοτάδι, κι έτσι χαμένος στις σκέψεις του, ήταν έτοιμος να κοιμηθεί.
  Οι πολλοί χιονάνθρωποι στη βάση του μπαλκονιού, του έδωσαν σήμα ότι θα ξενυχτήσουν μαζί του!
  Άλλωστε κι εκείνοι θα μπορούσαν ίσως να έχουν παράπονα, αφού κι εκείνοι δεν έβλεπαν τι συνέβαινε γύρω τους.Το μόνο που καταλάβαιναν ήταν ότι το χιόνι συνέχιζε να πέφτει.


 
Κι εκεί που νύχτωσε, οι χιονάνθρωποι θυμήθηκαν , τι είχε συμβεί πριν λίγες μέρες!

  Ένα από τα βράδια πριν τα Χριστούγεννα, τα ίδια αυτά παιδιά που έκαναν ίσως σήμερα τους χιονάνθρωπους, άφηναν στην αυλή του σχολείου, ελεύθερα να πετάξουν ψηλά, φωτεινά φαναράκια!
  Τα είχαν δει όλα!'Ηταν όλοι μια παρέα τότε,στολισμένοι μέσα από το μπαλκόνι, με θέα προς τα έξω, πάνω στο μεταξωτό σεμέν με τους χαρούμενους ή όχι;  χιονάνθρωπους!


'Ακουγαν τότε τις φωνούλες των ίδιων παιδιών σε κάθε απογείωση:Καλό ταξίδι!καλό ταξίδι!
  Και όσο έπιανε το μάτι τους, μετρούσαν φωτεινά φαναράκια στον ουρανό!
  Δεν το σκέφτηκαν, τα φαναράκια ήταν σχεδόν, όσα και οι χιονάνθρωποι!

  Από την οπτική τους γωνία είχαν δει πολλά πολλά φαναράκια στον ουρανό, μόνο που δεν ήξεραν πόσα ήταν γιατί δεν γνώριζαν να μετρούν!
  Τι όμορφα που ένιωσαν τότε!Μοιράζονταν μέσα τους την ευτυχία των παιδιών!
  Αν γνώριζαν πως αν προλάβαιναν να κάνουν από μια ευχή ο καθένας, θα εισακουόταν, ίσως και να είχαν ευχηθεί!
  Είχαν όμως ευχηθεί όλοι μαζί , να είναι πάντα χαρούμενα όλα αυτά τα παιδάκια στη ζωή τους!
  Ποιος ξέρει τι ευχούλες συνόδευαν τα φωτεινά τους φαναράκια και ποιος ξέρει πόσο μακριά έφτασαν!

............................................................................................................................................................
  Κι έτσι όλοι οι χιονάνθρωποι μαζί, φαναράκια, κεράκια ή πλεκτοί, παρέα με τα αγγελούδια που είχαν ήδη σκεπαστεί με το χιόνι, έκλεισαν τα μάτια τους, αφήνοντας μόνο τη σκέψη να ταξιδεύει μακριά, ακολουθώντας ίσως την πορεία από τα φωτεινά φαναράκια των παιδιών!
 Σίγουρα για εκεί θα ήθελαν να αποδράσουν και οι κεντημένοι χιονάνθρωποι με τη χρυσοκλωστή για μύτη!Ναι! ναι!σίγουρα!!!
.................................................................................................................................................................






Εδώ η εικαστική παρέμβαση, σε μια γειτονιά, σε κορμό δέντρου.
Αλλά το χιόνι το ομορφαίνει περισσότερο!

 



 










                                                             Στο βάθος οι έξι βρύσες!






 Και επί γης ΕΙΡΗΝΗ!


 Η βόλτα μας τελείωσε, μέχρι να ετοιμάσω το θέμα για σας, τελείωσε και η η μέρα, αλλά χαλάλι σας
και αύριο μέρα του Θεού είναι!

Μια ματιά στους χιονάνθρωπους έδειξε ότι ζουν με τα όνειρά τους, είναι τόσο ζεστοί στην καρδιά που το εξωτερικό κρύο δεν το νιώθουν και το χιόνι συνεχίζει να πέφτει!........


 Σσσσσσσσσσσσσ!!!..Οι χιονάνθρωποι κοιμούνται!
 Ίσως μόνο οι αλατιέρες που περνούν να ταράζουν λίγο τα όνειρά τους!




    Όμως αύριο ξημερώνει μια άλλη μέρα και είναι η μέρα που την νύχτα της ανοίγουν οι ουρανοί!
   Μας το έχει γράψει ο  Γρηγόρης Ξενόπουλος στο κείμενό του: Πλούτος και ευτυχία!
   Και ίσως ακόμα, από απόψε να ονειρεύονται το αύριο!Ποιός το ξέρει;
   Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ.........................................






47 σχόλια:

  1. Βαρβάρα θαρρώ θα ξενυχτίσω απόψε.Κλείνω τα μάτια και η ψυχή μου συντροφεύει τους μικρούς χιονάνθρωπους.Κι ύστερα μεταφέρεται στην εκκλησία της Παναγιάς για προσκύνημα στη Χάρη της, κι από κει στο πάρκο να γεμίσω τις αισθήσεις με την αιώνια ομορφιά της φύσης. Κλείνω τα μάτια και με ένα αίσθημα γαλήνης αφήνω τις νιφάδες να πέφτουν στο πρόσωπο σαν ασημένια ρινίσματα απ' τον ουρανό.
    Σσσσσσσσσ.....μη με ξυπνήσετε, σας παρακαλώ!
    Βαρβάρα σ' ευχαριστώ γι αυτό το ταξίδι που μέσα από τις φωτογραφίες έζησα!
    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι Αννίτα μου, αν η μικρή μου βόλτα με τη φωτογραφική στην τσέπη, σας φέρνει τόσα συναισθήματα!
      Ναι..τα οδοιπορικά, θα συνεχιστούν!Παράλληλα με τον χρόνο!
      Η ζωή είναι δρόμος, όχι προορισμός!Μαζί θα βαδίζουμε, θα μιλάμε , θα μοιραζόμαστε!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Σσσσσσ, δεν κάνω θόρυβο....φεύγω....

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη, γεμάτη ευαισθησία η ιστορία σου για τους χιονανθρώπους... (χιονανθρωπάκια)!!! όπως και το οδοιπορικό σου, μέσα στο κρύο, χαράς το κουράγιο σου... αλλά σίγουρα άξιζε τον κόπο.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σας άρεσε, σίγουρα άξιζε!!!
      Πρώτα πρώτα για μένα και φυσικά με την έγνοιά μου να τα μοιραστώ με όλους εσάς, αγαπημένοι μου φίλοι και αγαπημένες μου φίλες.
      Τι είναι η επικοινωνία; Μοίρασμα!
      Σε ευχαριστώ Βασίλη!Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη χορταστική ανάρτηση, πολύ αξιόλογο το "ρεπορτάζ" :):)!
    Και χιόνισε κι εδώ τελικά!
    φιλιά πολλά και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου, με υγεία και αγάπη, όπως είπες!
      Την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω παράπονο: Το ευχαριστήθηκα το χιόνι που μας έδειξες!
    Εδώ μόνο κρύο έχουμε, οπότε άφησα την φαντασία μου ελεύθερη και ταξίδεψα μαζί σου!!!
    Εκεί, πλάι στα χιονανθρωπάκια!!!
    Τί όμορφη ανάρτηση, Βαρβαρούλα μου!
    Πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και μια πελώωωρια ζεστή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Γιάννα, απ΄οτι ακούμε..το νέο κύμα ψύχους έρχεται προς τα εκεί!

      Μακάρι να είναι όμορφο μόνο για φωτογραφίες και να μην δημιουργήσει προβλήματα στις συγκοινωνίες!
      Να είσαι πάντα καλά!!
      Ξέχασα τα...φιλανδικά μου και...στη γλώσσα μου σου εύχομαι:be happy!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Βαρβάρα μου !!!!!
    τι μαγικό ταξίδι ήταν αυτό που πήγαμε μαζί σου. Με τις εικόνες, τις περιγραφές, την ατμόσφαιρα, το θέμα.
    Κάποιες από αυτές τις στιγμές τις απόλαυσα σαν χαμένος ! Πολύ όμορφο.
    Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το 2019 με βρίσκει με καινούργιους αγαπητούς διαδικτυακούς φίλους!
      Και χαίρομαι αν έστω κάτι από αυτά τα φτωχά πλην όμως...φορτωμένα συναίσθημα κείμενά μου, σας αγγίζουν!
      Με το καλό των Θεοφανείων!Και την ονομαστική σου γιορτή!!!
      Να είσαι καλά!!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. Μερος της πατριδος μου η Χαλκιδικη και η αγαπημενη Αρναια
    Σας ευχαριστω.για αυτη την αναρτηση.και σας ευχομαι καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ!
      Σου έστειλα συνδέσμους να δεις τις ομορφιές τους!
      Είναι η ώρα που ανοίγουν οι ουρανοί, κατά τον Ξενόπουλο!Ας μείνουμε πάντα παιδιά!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΜΕ ΑΓΑΠΗ

      Διαγραφή
  7. Με ταξιδεψατε σε μερη αγαπημενα καθως εχω να επισκεφθω πολλα χρονια την περιφερεια της Αρναιας.Σας ευχομαι καλη χρονια με υγεια και ευτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό θα ζητήσουμε!ΕΥΤΥΧΊΑ!!!
      ή...δεν προλάβαμε; είναι...12,05΄

      Διαγραφή
    2. Λίτσα μου, καλώς όρισες!
      Αν γνώριζα τρόπους επικοινωνίας μαζί σου, θα σου έστελνα συνδέσμους!
      Πού μπορώ να σε βρω;
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Βαρβαρα μου σε ευχαριστω για το ενδιαφερον.αλλα οπως λεει και η Σμαραγδενια μας αστεγη ειμαι.Ρωτησε την και θα σου πει.θα παρακολουθω ομως εσενα.τα φιλια μου.

      Διαγραφή
    4. Ευκαιρία να δημιουργήσεις την δική σου στέγη, όποτε αποφασίσεις!Απλά είναι πιο εύκολο για επικοινωνία!
      Να είσαι καλά!Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
    5. Ααα ουτε εσυ κοιμασε τετοια ωρα.ειμαστε πολλες βλεπω
      Σε καποια στιγμη θα γινει και αυτο οταν το αποφασισει υιος πληροφορικαριος που τωρα ασχολειται με κουνιες αποστειρωτες κτλ καθως ερχεται μια μπουμπου.θα τα λεμε για λιγο ετσι.καλο βραδυ.

      Διαγραφή
    6. Με το καλό να έρθεις στο κλαμπ των γιαγιάδων!
      Με το καλό!
      Θα περιμένουμε λοιπόν ...και την επικοινωνία μέσα στο 2019.
      Να είσαι καλά και όλες τις ευχές για ένα γερό και τυχερό παιδάκι!
      φιλιά

      Διαγραφή
    7. Σε ευχαριστω για τις ευχες.Στο κλαμπ των γιαγιαδων εχω μπει εδω και 13 χρονια.αυτο ειναι το 4ο εγγονακι που ερχεται.

      Διαγραφή
    8. Να τα χαίρεστε Λίτσα μου, είναι ευλογία!
      Ο.Κ..από εδώ θα τα λέμε.Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλή ,χαρούμενη και γεμάτη υγεία χρονιά . Μας ταξίδεψες τόσο λεκτικά , όσο και φωτογραφικά , Βαρβάρα μου.
    Και ναι τα Στάγειρα γράφονται με Και κάποιος πρέπει να πει στους αρμόδιους να αλλάξουν την πινακίδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς και καλώς όρισες Χρυσάνθη μου, για φέτος!
      Ας έχουμε όλοι καλή χρονιά με υγεία!
      Κάποιος..ή κάποια.. το είπε!Αλλά είναι τόσα πολλά τα θέματα του τόπου...που μάλλον η ορθογραφία θα περιμένει!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Βάρβαρα μου και Καλη χρονια με υγεία σου εύχομαι!
    Μας ταξίδεψες ευχάριστα με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Πανεμορφα τα μέρη της Ελλάδας μας!! Νασαι καλα! Καλή Κυριακή!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi mou!
      Από αυτά τα λίγα οδοιπορικά μου, ό,τι μπορώ!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!Φιλιά



      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και από εδώ!!!
    Πωπω πολυ χιονι φετος εκει!!!
    Υπεροχες εικονες!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ρένα μου!!!
      Ναι..χαρήκαμε άσπρες μέρες!
      Καλή συνέχεια στην καινούργια μας χρονιά!ΦΙΛΙΆ

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία που ταξίδεψα και εγώ στις χιονισμένες ομορφιές σας!! Δανεικό το χιόνι που απολαμβάνω και μέσα από τις φώτο των φίλων. Και οι χιονάνθρωποι μέσα στη γλυκα. Μην ανησυχείς χιόνι θέλουν για να νιώθουν καλά.
    Κι εγώ τα Στάγειρα με ει τα ξέρω.
    Σ'ευχαριστούμε για την βόλτα που έκανες στο κρύο και στο χιόνι για να μας χαρίσεις τόσες ομορφιές
    Καλή σου μέρα Βαρβάρα μου
    Χρόνια πολλά για τη σημερινή ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Άννα, καλή χρονιά!!!
      Χαίρομαι αν σου άρεσαν!Ναι το χιόνι , όταν δεν δημιουργεί προβλήματα,είναι υπέροχο στις φωτογραφίες!!
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και για την σημερινή μέρα και για την αυριανή!!!
      σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά κι από δω Βαρβάρα μου.
    Πόσες ώρες ήσουν μέσα στο κρύο γι'αυτό το οδοιπορικό;
    Υπέροχες εικόνες και περιγραφές .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mια μικρή διαδρομή για το ζεστό ψωμί από τον παραδοσιακό φούρνο με ξύλα, του κ Θάνου!
    Τόσο μόνο!
    Νόμιζα, θα έλεγες..πόσο έμεινε στο χιόνι το χιονανθρωπάκι της Σμαραγδένιας μας!Ε, θα σου απαντούσα,έκανε καθιστική διαμαρτυρία στο χιόνι, επειδή η δημιουργός του, δεν έχει σύνδεση ίντερνετ, τόσες μέρες!!Μόλις αποκατασταθεί...θα στεγνώσει!!!
    ΠΟΛΛΆ ΦΙΛΙΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφες και ωραίες όλες οι φωτογραφίες σου

    καλή χρονιά με υγεία,αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή κι ευλογημένη χρονιά δελφινάκι μου!
      Τώρα...το χιόνι ήρθε και σε σας!Να το χαρείτε!Σας είναι τόσο σπάνιο!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  15. Καλή μου φίλη άργησα να έρθω αλλά αξίζει να ονειρευτώ και εγώ όλα αυτά τα χιονανθρωπάκια και τις στιχομυθίες τους !! μΜε βάζουν σε άλλο δρόμο και θέλω να τον περπατήσω !! Το χιόνι στην πόλη σας υπάρχει άφθονο ακόμα και μακάρι μόνο χαρά να μας δίνει αλλά χωρίς τα προβλήματα !! Απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου που γεμίζουν όλη την οθόνη !!
    Καλή Χρονιά με υγεία Βαρβάρα μου !! Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη φωτογραφία που γεμίζουν την οθόνη, θα συναντηθούμε όταν ανηφορίσετε και μετά θα βαδίσουμε..σε ατέλειωτους δρόμους που λέει και το τραγούδι!!!
      Σήμερα όμως ήδη λιώνει αν και τα σχολεία παρέμειναν κλειστά!
      Καλή χρονιά με υγεία, μόνον!
      Και αγάπη!!!!

      Διαγραφή
  16. Τι ομοόμο που μας ταξιδέψει Βαρβάρα μου !!!Οι φωτογραφίες σου υπροχες!!!! Τόσο χιόνι εμείς εδώ κάτω ποτέ δεν βλέπουμε.Μονο όταν πηγαίνουμε Καλάβρυτα.Φετος δεν πηγαμε καθολου,μας είπαν πως η αυλημας ήταν γεμάτη χιόνι.Καλη χρόνια!!!!Να είσαι καλά να μας ταξιδέυεις !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και από εδώ Μεταξία μου!
      Είχε πράγματι πολύ χιόνι!Μόνο αύριο θα ανοίξουν τα σχολεία!
      Ήταν όμορφο για φωτογραφίες, όχι για μετακινήσεις!
      Την αγάπη μου!Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Αχ...αγαπημενο μου αδερφι προσπαθώ να κλεψω λιγο ίντερνετ μπήκα για λίγο στο υπολογιστή και δεν εβλέβλ καμιά φωτογραφια
    Προσπαθώ τωρα από Σμαρτ φον.
    Να προλάβω να αφήσω έστω ενα για.. Τι ομορφες φωτογραφιες αγαπημένο μου.. Ομως απο το τηλεφωνοτδεν μπορω να τις απολαύσω θα ξαναπερασω όταν το πρόβλημά μου λυθεί ειείν δύσκολο να γραφω απο εδώ το ξέρεις καλά χα.. Χα.. Ελπιζω να προλαβω να γράψω πριν χαθεί το σημα σας αγαπώ μου λείπετε αγαπημένο μου αδερφι.. Τα ξαναλεμε.. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλους μας λείπεις!
      Το χιονανθρωπάκι σου, έκανε καθιστική διαμαρτυρία στο χιόνι!
      Το χιόνι έλιωσε, ο χιτώνας του στέγνωσε, αλλά η σύνδεσή σου ακόμα...
      Υπομονή!Μην απελπίζεσαι!
      Θα έχεις να μας πεις πολλά!Σε αγαπάμε!φιλιάαααα

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία τοπία και στολισμένα με το χιόνι είναι ονειρικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Νατάσα μου!
      Και χωρίς χιόνι είναι όμορφα, αν βρεθείς...προς τα εδώ:))
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
  19. θαυμάσιες οι φώτο σου... σού εύχομαι Βαρ μου

    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      Εύχομαι τα όμοια!
      Σε ευχαριστώ που περνάς!
      φιλιά

      Διαγραφή
  20. Το πόσο χάρηκα τις όμορφες φωτογραφίες σου, Βαρβάρα μου, δε λέγεται! Να είσαι καλά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ Βαρβάρα μου, μας ταξίδεψες μαγικά σε τόσες ομορφιές! Ονειρεμένες οι φωτογραφίες σου! Και πόσο όμορφα τα λόγια που τις συνοδεύουν! Να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ Θάλεια μου!
    Εσύ μπορείς και ζωγραφίζεις αυτές τις ομορφιές, εμείς...τις φωτογραφίζουμε! Ο καθείς εφ΄ ώ ετάχθη!
    Να είστε πάντα καλά, Θάλεια και Γεωργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή