Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019

.........Πάει ο παλιός ο χρόνος........
                                      .

                                            Αγαπημένες μου φίλες
                                          αγαπημένοι μου φίλοι!!!!!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για καλη χρονια καρτες 2019



 2 Περιστέρια νά ΄ρθουνε να φέρουνε ευχές 
  0  λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές
 1 όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά
 9 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά!

(Το κείμενο και η εικόνα, αντιγραφή από το διαδίκτυο). 

 ...............................................................................................................................................

  Σκέφτηκα να βρω κάποιες όμορφες ευχές ή φράσεις να δώσω τις ευχές μου και πάλι η πλοήγηση στο διαδίκτυο με βοήθησε:





 Κι εκεί που έψαχνα με θέμα τον χρόνο, βρήκα αυτή την φράση του συντοπίτη μας μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη:

Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς. Αριστοτέλης
...................................................................................................................................................................
 Αυτό ήταν λοιπόν! Θα σας κάνω μια ξενάγηση με τη δική μου ματιά στο Άλσος του Αριστοτέλη, στα Στάγειρα της Χαλκιδικής μας!

Θα πάμε να δούμε από κοντά το ηλιακό του ρολόι!Να το δούμε και μετά να μετράμε το χρόνο με τους κτύπους της καρδιάς!

http://www.dimosaristoteli.gr/gr/municipality/dimos/municipalenterprisePark

  Εδώ στον σύνδεσμο είναι όλη η ξενάγηση όπως την βρήκα σε μία από τις πολλές εκδοχές της! 

  Όμως θα προσθέσω και την δική μου ματιά, όπως την νοιώθω πλησιάζοντας στον όμορφο τόπο του μεγάλου μας φιλοσόφου: 

                         Η κυρία επί των τιμών

  Μια περιήγηση θα σας κάνω σήμερα αγαπημένες μου φίλες,
αγαπημένοι μου φίλοι
  Κάπου στη βόρεια Χαλκιδική , στο άλσος του Μέγα φιλοσόφου, του Αριστοτέλη!
 Όμως με τον δικό μου φωτογραφικό φακό και με όσα καθ΄οδόν διαφαίνονται στις πλευρές του δρόμου.
 Σίγουρα, απαιτεί και κάποια φαντασία να μπορέσουν να διακρίνουν οι επισκέπτες, την κυρία επί των τιμών!
 Ποια είναι η εν λόγω κυρία;
 Νομίζω πως η ονομασία της θα μείνει έτσι από τώρα και μετά γιατί ίσως κανένας να μην την έχει προσέξει.
 Πρόκειται για ένα στύλο κοντά σε υποσταθμό της ΔΕΗ , που είναι περικυκλωμένος με κισσό, όμως στο δρόμο προς στο Άλσος, έχει την εικόνα που σας περιγράφω.
  Νοιώθω πάντα ένα αμυδρό χαμόγελο μέσα μου, όταν τον πλησιάζω, σαν να με καλωσορίζει!
  Σας παραθέτω φωτογραφίες του, σε διάφορες εποχές! Είναι στο τέλος αυτού του δρόμου.












  

 

Δεν είναι υπέροχη;
Δεν θυμίζει βικτωριανή εποχή;

 Αφού λοιπόν μας υποδεχθεί η κυρία επί των τιμών, με ομίχλη  ή με βροχή, με εκτυφλωτικό ήλιο ή με χιόνι, η διαδρομή μας συνεχίζεται για λίγο ακόμα.

Την ξενάγηση θα την κάνετε από τον σύνδεσμο που παρέθεσα νωρίτερα.Από εδώ και μετά σας έχω με τον δικό μου φακό, κάποια από τα ευρήματα στο Άλσος!





Όμορφες ασπρόμαυρες οφθαλμαπάτες!
Συγχρονισμός ταλαντώσεων

        Συμπεράσματα
 μέρη πύργων

Κάτοπτρα και ...ακουστικές αντανακλάσεις


Και εδώ το ηλιακό ρολόι:

    Απλά η μέρα της φωτογράφισης δεν βοήθησε, δεν είχε ηλιοφάνεια. Είναι μια επιστήμη από μόνη της, η επιφάνειά του!
 ..................................................................................................................................................................


…Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς… Αριστοτέλης
Κι έτσι ένα φύλλο σε σχήμα καρδιάς,

  στο πάρκο του,  μας θύμισε επίσης το:
   Κάθε νέα μέρα σηματοδοτεί 1440 λεπτά δυνητικά νέων επιλογών, υπέροχων σκέψεων, εκατοντάδων αποχρώσεων των συναισθημάτων μας.
  Φτάνει ένα λεπτό και μόνο να ομορφύνει τη μέρα μας, ή μια κακιά στιγμή για το αντίθετο.
   Ας φροντίσουμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας , να ομορφύνουμε όσο μπορούμε , κάποια από αυτά τα 1440 λεπτά της κάθε μας μέρας!
 Να αφιερώσουμε μια στιγμή για να θαυμάσουμε μια ανατολή, 365 έχει ο νέος χρόνος ,


        ή ένα ηλιοβασίλεμα! Κι από αυτό...τόσα μας περιμένουν!


    Αγαπημένες μου φίλες
    αγαπημένοι μου φίλοι!
 Ένα από τα δώρα της Σμαραγδένιας μας, μου έδωσε από τότε, τη σκέψη πως θα μπορούσε να μπει στην αρχή του νέου χρόνου για να το θυμόμαστε!

  Τι γράφει λοιπόν;

Όπου πίστις, αγάπη
όπου αγάπη, ειρήνη
όπου ειρήνη, ευλογία
όπου ευλογία ,ο Θεός
και όπου υπάρχει ο Θεός,
ουδεμία  υπάρχει ανάγκη!

..................................................................................................................................................................
   Να είστε όλες και όλοι καλά, με τις οικογένειές σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα και όσο μπορείτε να έχετε θετική σκέψη!!!
   Σας έχω ένα παράδειγμα:
   Για όσους αναζητήσετε τέτοια εποχή, να δείτε τον θάμνο λίγο πριν το άλσος,μάλλον θα απογοητευτείτε, γιατί το αναρριχώμενο, σίγουρα δεν ήταν κισσός!
    Και για όσους πιστεύουν πως είμαστε στην καρδιά του χειμώνα, αρκεί να μετρήσουν κάτω από εξήντα μέρες και το ημερολόγιό τους θα γράψει :   Μάρτιος!
      Ε, αν γράψει Μάρτιος , λίγο πριν το τέλος του, τα χελιδόνια θα ξαναφανούν!

                                        ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                           ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
                      ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΌΛΟΥΣ, που  κοντά  έξι χρόνια τώρα, είστε μέρος της ζωής μου!
                                                           Να είστε πάντα καλά!!!!!!!!!!!!!!!

2 περιστέρια να ΄ρθούνε να φέρουνε ευχές
0 λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές.
 1  όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά
9 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά.

Πηγή: https://www.poly-gelio.gr/%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CF%82/
2 περιστέρια να ΄ρθούνε να φέρουνε ευχές
0 λοι σας να γιορτάσετε με γέλια και χαρές.
 1  όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά
9 χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά.

Πηγή: https://www.poly-gelio.gr/%CE%B5%CF%85%CF%87%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CF%82/

35 σχόλια:

  1. Όμορφο ξεκίνημα!!!! Ωραία υπενθύμιση για τον χρόνο, για το πως πρέπει να βλέπουμε ( να ζούμε ) την καθημερινότητα μας....!!!! Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σας πολλά!
      Μακάρι κάποια από αυτά τα ρητά να έχουν εφαρμογή στις ζωές μας!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      Ευχαριστώ για το ποδαρικό!Καλοτάξιδο το βιβλίο σας!

      Διαγραφή
  2. Βαρβάρα μου Καλή δημιουργική χρονιά με συναίσθημα και αυτογνωσία, με ευθύνη και δικαιοσύνη που εκπίπτει απ' την αλήθεια. Όμορφες χειμωνιάτικες φωτογραφίες, όμορφο το πάρκο, ακόμη ομορφότερη η τελευταία φωτογραφία με τα χελιδόνια που αποπνέει ελπίδα....Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Αννίκα μου, πάντα τέτοια εποχή, μετρώ μέρες για την Άνοιξη!
      Πάντα, βιάζομαι λίγο:)
      Σε ευχαριστώ, ανταποδίδω ευχές!

      Διαγραφή
  3. Βαρβάρα,
    τι να πρωτοκρατήσω από εδώ ! τις υπέροχες ευχές σου ; τις μαγικές φωτογραφίες σου ;
    Να πω ολόψυχα Καλή χρονιά με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες αγαπητέ Gianni Pit, που Γιάννη ακούω και Γιάννη δεν ξέρω!
      Συγχαρητήρια για τα υπέροχα blog σου που τώρα γνωρίζω!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
      Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή κι ευλογημένη χρονιά να έχεις Βαρβάρα μου!
    Ευχαριστούμε γι αυτό το υπέροχο ξεκίνημα και την βολτούλα που μας πήγες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βολτούλα μπορούσα, βολτούλα σας πήγα!Δεν μπορεί, τόσες..γνώσεις να τις κρατώ μόνο για μένα αγαπημένη μου Μαρία!
      Καλοτάξιδο και το νέο σου βιβλίο, την γραφή σου την θαυμάζουμε, το ξέρεις!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!
      Φέτος αποφάσισα να σας ταξιδεύω εδώ κοντά, πολύ κοντά... Θα φανεί!Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφα έπλεξες την ανάρτησή σου!
    Από τις ευχές στον Αριστοτέλη κ' από εκεί στο Άλσος του!
    Εντάξει: Υποκλίνομαι!
    (Είχα δει και στο παρελθόν σε άλλο μπλογκ φωτογραφίες από αυτό το μέρος στα Στάγειρα και ειλικρινά, θα ήθελα να καταφέρω να το επισκεφθώ κάποια στιγμή)
    Καλή χρονιά και από εδώ, κορίτσι μου!
    Να 'στε όλοι σας γεροί και μόνο καλά να συναντάτε στο διάβα σας!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά χαράς να σε ξεναγήσω και μαζί σου να μάθω κι εγώ, γιατί δεν τα είδα ούτε τα γνωρίζω όλα!
      Καλή χρονιά Γιάννα μου!
      με υγεία και αγάπη!
      φιλιά

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά με υπέροχες εικόνες μιας πανέμορφης Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πώς είναι οι άλλες χώρες γιατί δεν έχω ταξιδέψει, όμως ναι,η Ελλάδα μας είναι πανέμορφη!
      Καλή χρονιά!!!

      Διαγραφή
  7. Τι να πρωτοσχολιάσω Βαρβάρα μου, το κείμενο, το οδοιπορικό ή τις φωτό σου;
    Όλα προδιαθέτουν και εύχονται ένα υπέροχο 2019!
    Κρατώ του Αριστοτέλη:
    "Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς"...

    Πολλά τα ΑΦιλάκια μου με τις ωραιότερες ευχές για ένα ευτυχισμένο 2119!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κεντρική ιδέα αυτό ήταν!!!
      Ας ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΟΥΜΕ να το τηρήσουμε όσο εξαρτάται από εμάς, Στεφανία μου!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      ΝΑΙ, ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ πάντα για τον νέο χρόνο, ελπίζοντας!
      ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά κι από μένα! Τί ωραία τα κείμενα που διάλεξες για μας. Και τί όμορφη βόλτα που μας πρόσφερες!! Πάντα χαρά, υγεία κι ευτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ συνταξιδιώτισσες!
      Ας ευχηθούμε καλή χρονιά με όμορφα μικρά ταξίδια, της μικρής μας πατρίδας!
      Να είσαι καλά Ευγενία μου, σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Ο δαίμονας του πληκτρολογίου εξαφάνισε το σχόλιο μου!
    Αλλά δεν το βάζω κάτω και επαναλαμβάνω:
    Φωτό, κείμενο και το οδοιπορικό σου μίλησαν καλύτερα από οποιαδήποτε ευχή!
    Κρατώ του Αριστοτέλη:
    "Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς"...

    Πολλά τα ΑΦιλάκια καρδιάς μου να σε συνοδεύουν όλο το 2019! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να τονιστεί η φράση του φιλοσόφου μας, γιαυτό γράφτηκε δυο φορές!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημενο μου αδερφι με ένα ομορφο οδοιπορικό και με πανεμορφες εικονες ξεκινησε η χρονια μας ερχομενοι εδω να σου αφησουμε τις ευχες μας .. οταν η φανατασια μας κανει τα δικα της ..τοτε βλεπει και κυριες επι των τιμων..χα..χα.. ο χρονος ομως ειναι εκεινος που ποτε τρεχει και ποτε παγωνει..τι σοφα λόγια!!!
    Ομως το καλύτερο ηταν στο τελος Βαρβαρούλα μου..
    "Ζούμε με συναισθήματα, όχι με τις ώρες στο ηλιακό ρολόι. Θα έπρεπε να μετράμε το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς"...
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ να εχει ολος ο κοσμος μικρή μου και στο σπιτικό σου υγεία..και νόλαωτα καλά του ΘΕΟΎ!!! αγκαλιες και πολλα φιλακιαααα!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ξενάγησή μου!!!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      Περιμένουμε την αποκατάσταση δικτύου. Μας λείπεις!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά Βαρβάρα μου και του χρόνου με υγεία.
    Εύχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σας.
    Είσαι μαστόρισσα στις αναρτήσεις .
    Μας παρασέρνεις και μας παίρνεις μαζί σου .
    Υπέροχα όλα τα σοφά λόγια που βρήκες κι ακόμα πιο σοφά τπυ Αριστοτέλη.
    Δεν έχω πάει στο πάρκο του και το βάζω στο πρόγραμμα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλή χρονιά!
      Να, κάτι τέτοια μου γράφεις και παίρνω τα βουνά για να σας στέλνω φωτογραφίες!
      Να το εντάξετε , είναι τόσο κοντά!
      Μόλις λιώσει το χιόνι!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

      Διαγραφή
  12. χρονια πολλα!
    καλη χρονια!
    με υγεια και καθε καλο!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κική μου!!!
      Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα Κική μου!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, να υπάρχει υγεία και διάθεση για δημιουργία!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
      Και αγάπη!!!

      Διαγραφή
  14. Καλή και ευλογημένη χρονιά Βαρβάρα μου. Ωραία χορταστική ανάρτηση με ωραίες ευχές και σοφά λόγια για τη ζωή. Ωραίες φωτογραφίες. Τώρα να μας δείξεις χιονισμένες.
    Να σαι καλά με υγεία και χαρούμενες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Άννα μου!Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσα να είχα τις ίδιες εικόνες με το χιόνι που έχει τώρα!Όμως αυτό το χιόνι είναι που δεν μου επιτρέπει...τη διαδρομή!
      Οπότε;
      Ας έχουμε καλή χρονιά!!!
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  15. Πολύ χορταστική ξενάγηση, ο,τι πρέπει για αρχή τού χρόνου!
    Ενός χρόνου που εύχομαι να σου φέρει όλα τα καλά Βαρβάρα μου!
    Πολλά φιλιά κι ο,τι επιθυμείς 🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Πέτρα, ο κάθε χρόνος όσα φέρνει τα δεχόμαστε!
      Μακάρι να είναι ένας καλός χρόνος που να τον ζήσουμε!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη!Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πόσο όμορφο οδοιπορικό Βαρβάρα μου, κατάλληλο για το ξεκίνημα μιας νέας, πολλά υποσχόμενης χρονιάς που μακάρι να είναι γεμάτη με αγάπη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή