Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Μετρώντας τον 'Αθωνα!











  Στις πρώτες  φωτογραφίες,   είναι ο  κόλπος της Ιερισσού και ο ΄Αθωνας, στο βάθος της δικής του χερσονήσου!
 Η Ανατολή, όπως βλέπετε στην δεύτερη φωτογραφία, είναι από τα
                                                                                                      Δυτικά του Αγίου Όρους, με τον κόλπο Αγίου Όρους ή Σιγγιτικού, να αχνοφαίνεται, μετά το σκούρο της φωτογραφίας μου.
 Ήταν η πρώτη μου φορά που έλαβα μέρος σε διαγωνισμό φωτογραφίας, γιατί όπως ξέρετε  οι φωτογραφίες μου σχεδόν.. πάντα φωτογραφίζουν ουρανό, άρα θα μπορούσα να είχα θέματα για συμμετοχή, προς τα ψηλά, παρά από ψηλά!
Ήταν μεγάλη η χαρά της συμμετοχής μου!
Ο τίτλος μου βγήκε όταν έψαχνα την φωτογραφία που θα έστελνα!
Είχα επιλέξει και αυτήν εδώ, που αν φέρετε κοντά την φωτογραφία, θα διαπιστώσετε πως τα περιστέρια της κορυφής, πραγματικά αφ΄υψηλού, παρακολουθούν τους ανθρώπους....

Αγαπημένες μου φίλες
αγαπημένοι μου φίλοι

Είναι τόσο μαγικό να κρατάς τη στιγμή σε μια φωτογραφία!
Ως θαυμαστά  τα έργα Σου Κύριε!!!


  Κοντά στον  ήλιο, τι είναι αυτό το φωτεινό σημαδάκι; Ερωτηματικό; Θαυμαστικό;
  Δεν το πιστεύω!
 Μια θαυμαστή ανατολή και ένα σημαδάκι φωτεινό στον ουρανό, που κλέβει...την παράσταση κι από τον ήλιο!!!
Φέρνω με τον φακό μου πιο κοντά το φωτεινό σύννεφο και..συνεχίζω....την πορεία...προς το φως...
Για πολλά χιλιόμετρα, το διέκρινα , άλλοτε συμπαγές κι άλλοτε να  διαλύεται..

 
Άλλοτε να κόβεται από την φωτεινή γραμμή μιας πρωινής πτήσης αεροπλάνου, κάποια απ΄αυτές τις φωτογραφίες σκέφτηκα όταν είδα τον διαγωνισμό!
 Κι εδώ η τελευταία του φωτογραφία, που μπορεί να διαλύθηκε και να μην   θυμίζει...σημείο στίξεως,   όμως   έμεινε η  στιγμή του στις φωτογραφίες, να το θυμίζει!


Μπορεί να μην διακρίνετε εσείς τίποτα, κι όμως,ανάμεσα στις μπάρες και στην κορυφογραμμή, διακρίνεται μέρος του αγαπημένου μου χωριού και μάλιστα τη στιγμή που έσβηναν οι λάμπες του δρόμου....Και αριστερά από τα κλαδιά του δέντρου, στο βάθος, πάλι ξεχωρίζει η κορυφή του Άθωνα!
ΆΘΩΣ η Άθωνας!
    Μα...πώς μπορούμε να μετρήσουμε την κορυφή του;
    Κι όμως μπορούμε!!!
   Ανηφορίζοντας μαζί με τους προσκυνητές του, κάθε 18 προς 19 Αυγούστου, όπου γιορτάζεται στην κορυφή, στο εκκλησάκι που είναι αφιερωμένο στην Μεταμόρφωση του Σωτήρος μας  και υπάρχουν δύο διαδρομές , για όσους θέλουν να το τολμήσουν!
  Οι υπόλοιποι και όλες εμείς οι γυναίκες, θα αρκεστούμε να βλέπουμε τα οδοιπορικά, προς την κορυφή του Άθωνα!

  Επιλέγω στην τύχη, ένα απ΄όλα αυτά! Είναι όλα υπέροχα!!!Αλλά επέλεξα αυτό, που μπορείτε να το βλέπετε όταν έχετε ανάγκη να ξεφεύγετε από τις καθημερινές έννοιες...
https://www.youtube.com/watch?v=PeqyTdcVkfE





Εύχομαι το οδοιπορικό να σας αποζημιώσει!!!!!!!!!

Αγαπημένη μου Μαρία,  https://mia-matia-ston-ilio.blogspot.com/2018/10/5.html 
χάρηκα πάρα πολύ τη συμμετοχή μου!
'Ηταν πραγματικά μια ματιά στον ήλιο!!!
Όλες οι φωτογραφίες- συμμετοχές  είναι υπέροχες!!!
Να είστε όλοι και όλες καλά!
ΚΑΛΌ και ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΟ μήνα!!!!

 Η φθινοπωρινή εικόνα, σημερινή, στον δρόμο προς Ταξιάρχη Χαλκιδικής, όπου σε λίγες μέρες γιορτάζουμε τον Αρχάγγελο Μιχαήλ!

Να είστε όλοι και όλες καλά!!!Καλή συνέχεια στο φθινόπωρό μας!

33 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Βαρβάρα μου!
    Πανεμορφες οι φωτογραφίες σου και πολυ εντυπωσιακές αυτές με τον Αθωνα και το ονειρεμένο ηλιοβασίλεμα!
    Συγχαρητηρια για την υπέροχη συμμετοχή σου! Και σε ευχαριστώ πολυ απο καρδιάς,για το όμορφο σχόλιο σου στην γιορτή μου!
    Νασαι καλα και Καλη συνέχεια!! Καλο Σ/Κ και καλο μήνα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Dimi μου, ευχαριστώ για την επίσκεψη!
      Ναι, ήταν η πρώτη συμμετοχή μου και πολύ το χάρηκα!!!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ στον Νοέμβρη, Καλές γιορτές, αφού ήδη...δρομολογούνται!
      Την αγάπη μου, πάντα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο οδοιπορικό και υπέροχες οι φωτό σου Βαρβάρα .καλή επιτυχία . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσάνθη μου!
      Η χαρά της συμμετοχής είναι μεγάλη!
      Σ΄ευχαριστώ!
      Κάθε σημείο του ουρανού και άλλο σχήμα!Αρκεί να στρέφουμε τα μάτια μας προς ΕΚΕΊ!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Βαρβάρα μου.
    Μπράβο που πήρες μέρος .
    Βγάζεις υπέροχες φωτογραφίες .
    Πάω να δω και το οδοιπορικό.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου αγαπημένη!
      Απλά..βγάζω πολλές φωτογαρφίες, ε, κάποιες είναι λίγο καλύτερες !Όμως κάθε φωτογραφία, καλύπτει τη στιγμή της και κάθε στιγμή στη μέρα μας είναι μοναδική!
      Να είστε όλοι πάντα καλά!Ναι, η ανάβαση, χρειαζόταν, να έχουμε μια εικόνα! φιλιά

      Διαγραφή
  4. Βαρβαρούλα μου, όλες οι φωτογραφίες σου, με κάνουν να νιώθω γαλήνη, ηρεμία...
    Είναι εξαιρετικές όλες!
    Γιατί, τί χρειαζόμαστε? Να μπορούμε να κοιτάμε τον καθαρό ουρανό! Αυτό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό χρειαζόμαστε!Να είναι ο ουρανός γαλανός,γιαυτό φωτογραφίζω μόνο τη γαλήνη του!
      Η συννεφιά...σε φωτογραφίες με μελαγχολεί :)))
      ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!Χ2

      Διαγραφή
  5. Φωτογραφίες «προς τα ψηλά»!
    Κι αν τύχει κανένα ιδιαίτερο σημαδοσύννεφο, «μπορείτε να το βλέπετε όταν έχετε ανάγκη να ξεφεύγετε από τις καθημερινές έννοιες...».
    Μετρώντας τον Άθωνα με ουρανοκαλλιτεχνήματα, μας έδωσες μια ωραία ανάρτηση, Βαρβάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ αγαπητέ μου Άρη!
      Από τα 1440 λεπτά της κάθε μέρας, αρκεί ένα μόνο να μας αλλάξει θετικά την υπόλοιπη μέρα μας!Και αρκεί επίσης ένα μόνο λεπτό για το αντίθετο!
      Ας προσέχουμε τα λεπτά μας, να έχουν μόνο θετικό πρόσημο! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  6. Φυλακίζεις την στιγμή και ζει αιώνια!
    Αυτό είναι η φωτογραφία.
    Σ΄ευχαριστώ για την πολύ όμορφη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ εγω γιαυτή την πρώτη μου συμμετοχή, που μου χάρισε...χαρά , αγωνία και εγρήγορση!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ στα ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΡΏΜΕΝΑ σου!
      φιλιά.
      σημ.: Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. υπεροχες υπεροχες στιγμες υπεροχα κλικ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημενο μου αδερφι μετα απο το οδοιπορικό της γαληνης στον Αθωνα.. εκεί πραγματι εισαι μαζί με τον Θεο!!!μα τι όμορφια υπαρχει εκεί!! ηρθα να σου πω ευχαριστω πολύ για την πρόταση.. και να σου δώσω τα συγχαρηρήρια μου για την πανεμορφη φωτογραφια σου που ελαβε μερος στο "Φωτογραφιζειν" της Μαρίας..Μετρώντας τον Αθωνα ..πραγματι σαν να ήθελες να τον μετρήσεις αναμεσα στην διχαλα της ροδιας ηταν ..!! ομως εχω λατρεψει και τις άλλες σου φωτογραφίες ..μα τι χρώματα και τι ομορφια παντού στην φυση..!!
    βαρβαρούλα μου οποτε ερχομαι εδώ μονο αγαπη και γαληνη βρισκω..να είσαι καλα μικρή μου φιλάκια σε όλους σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχες φωτογραφίες Βάρβαρα μου μας ταξιδευεις μεσα απο τις αιώνιες στιγμές σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανεμορφες φωτο αγαπημενη μου
    πηγαζουν γαληνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες φωτογραφίες που αποτυπώνουν την αιώνια ομορφιά της φύσης που δέχεται το πρώτο χάδι του ήλιου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες φωτογραφίες πόσα ωραία τοπία έχει η Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό και ευλογημένο μήνα, Βαρβάρα μου. Υπέροχη η φωτογραφία σου για το δρώμενο αλλά το ερωτηματικό με τρελαίνει!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Βαρβάρα μου, υπέροχο βουνό που σε γαληνεύει !Σε ευχαριστούμε για το όμορφο οδοιπορικό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετικές οι φωτογραφικές σου λήψεις.
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίες φωτογραφίες. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία μέρη που έχει η Ελλάδα, φανταστικές φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαρβάρα μου, είναι πραγματικά μαγικό να αιχμαλωτίζεις τη στιγμή μέσα σε μια φωτογραφία κι εσύ το έκανες με τον καλύτερο τρόπο!! Μας έκανες να αγαπήσουμε ξανά απ' την αρχή την ελληνική φύση!
    Να είσαι πάντα καλά φίλη!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό...μου άρεσε πάρα πολύ και ο τίτλος της!
    Όλες σου οι φωτογραφίες είναι όμορφες πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι ομορφιά... !!!

    Χρόνια πολλά, Βαρβάρα, με υγεία... και χαρές...

    Χαιρετίσματα και στην αδελφή σου, με τα ωραία της βιβλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημενη μου Βαρβαρούλα και αδερφι μου..με καθυστερηση πολύ περνω να σου αφησω και από εδω τις ευχες μου για την γιορτη σου αγαπη μου ..επειδη τα εχουμε πει στο τηλεφωνο..ειχα την εντυπωση οτι ειχα ερθει και εδώ..χα..χα. μυαλο ειναι αυτο;
    Να είσαι γερή και ετυχισμενη με τους αγαπημενους σου ολους κοντα σου.. να σε χαιρομαστε αγαπη μου..πολυχρονη να είσαι και παντα να χαμογελας με την ομορφη ψυχουλα σου.. σε γλυκοφιλώ και του χρόνου.. πολλα φιλακιαααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια, Βαρβάρα μου,για την πρώτη σου συμμετοχή στο δρώμενο της Μαρίας μ'αυτή την όμορφη φωτογραφία! Και οι άλλες είναι πολύ ωραίες όπως και το αινιγματικό συννεφάκι που κατάφερες να φωτογραφίσεις!
    Το οδοιπορικό στον 'Αθωνα είναι υπέροχο!!!! Μόλις το είδα και θα το δείξω και στον Νίκο σε λίγο!
    Νά'σαι καλά που συμπεριέλαβες στην ανάρτησή σου!
    Πολλά φιλιά μαζί με τις ανανεωμένες ευχές μου για την γιορτή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βαρβάρα μου Χρόνια Πολλά και ευλογημένα με υγεία, με αισιοδοξία και περισσότερα χαμόγελα! Με το καλό ο καινούργιος χρόνος!...Φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΑΣ ευχαριστώ φίλες μου και φίλοι, για την επίσκεψή σας, με θέα τον Άθωνα!!!!Και για όσες επισκέψεις σας δεν απάντησα προσωπικά!
    ΕΎΧΟΜΑΙ σε όλες και όλους, ξεχωριστά,όμορφη ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ και ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    Να είστε όλοι και όλες καλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή