Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Σαν μικρή παρένθεση


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπημένες μου φίλες και φίλοι!!!
Παγκόσμια Ύψωση Τιμίου Σταυρού σήμερα,
και...εκτάκτως μια χαρά κτύπησε την πόρτα μου και θέλω να τη μοιραστώ!
Αν...και στο μυαλό μου είχα τα φτερά του γλάρου,
 που βρήκα στην πιο κοντινή παραλία μας και τα κράτησα με ευλάβεια, συνθέτοντας τις σκέψεις μου και ψάχνοντας με ελπίδα για κάποιο χρωματιστό γυαλάκι,   ο ταχυδρόμος μου άλλαξε τη σειρά!
Χωρίς λόγια...κάποιες εικόνες....
Ανοίγοντας το περιεχόμενο....
Πρώτη φορά βλέπω πετρωτό Χαράς από κοντά :https://kantomagapi.blogspot.com/
  Κι εκεί που θαυμάζουμε πάντα με την μικρή μου φίλη τα πετρωτά της, στο διαδίκτυο, κάθε φορά ακούω:Να δούμε πού είναι η πράσινη γοργόνα με τα γυαλάκια;
  Και τη βρίσκουμε και χαίρεται!
  Και τώρα...σε λίγες μέρες...που είναι  η ονομαστική της γιορτή, δεν θα χρειαστεί να ρωτήσει ξανά:Να δούμε πού είναι η γοργόνα;
  Γιατί...η γοργόνα είναι τυλιγμένη, εδώ , για Εκείνη και μόνο!!!
Και χωρίς να πολυλογώ, το περιεχόμενο ήταν πολύ βαρύ, από Χαρά!
Ξεχύθηκαν τόσα χρωματιστά γυαλάκια που στις δικές μας παραλίες, χρειάζεται μια ζωή για να βρεις.
 Είχε κι άλλα πολλά το πακέτο, αλλά αυτά ήθελα μόνο να μοιραστώ και χωρίς να τη ρωτήσω αν μου επιτρέπει.
 Και με σφραγίδα !
Αγαπημένη μου , ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για μια ακόμα φορά!
Δεν είναι τυχαίο το όνομά σου!
Είναι όμορφο να μοιράζεται η χ α ρ ά!!!
    Το προχθεσινό ουράνιο τόξο, σε συνέχειες, αφού η μηχανή δεν μπορούσε να  το καλύψει σε μια φωτογραφία μόνο!
                                              ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ καλά!
                                      ΧΡΌΝΙΑ πολλά στις εορτάζουσες και εορτάζοντες!

14 σχόλια:

  1. Δώρο απο τα χεράκια της Χαράς μας σημαίνει πραγματικός θησαυρός!! Να το χαρείτε, είναι φτιαγμένο με αγάπη και αποτυπώνει τη μοναδική ματιά της σε ό,τι μας περιβάλλει!
    Ειμαι σίγουρη ότι το πακέτο θα είχε κι άλλα καλούδια και θα ήταν φροντισμένο ως την τελευταία λεπτομέρεια!!
    Αυτά τα γυαλάκια τα ωαχνουμε κι εμείς μανιωδώς όπου πάμε!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφη έκπληξη που σε περίμενε και τί όμορφοι θησαυροί!!! Πραγματικά η Χαρά γεννήθηκε για να δίνει χαρά σε όλους μας με κάθε τρόπο! Καλές δημιουργίες σου εύχομαι και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ax αυτή η Χαρουλίτα! Αx!
    Τόσο υπέροχο, δοτικό και ταλαντούχο πλάσμα!
    Βαρβαρούλα μου, να χαρείς τις ομορφιές που σου έστειλε το κορίτσι μας, μα πάνω απ' όλα να χαίρεσαι την επαφή μαζί της! Είναι σπουδαίο το κορίτσι μας!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά (και στις 2 σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπαρμπουνάκι μου ξέρεις οτι εχω σαν αρχή τη μη δημοσιοποιηση των δώρων μου, ομως κατανοώ τη χαρά του παραλήπτη,που εχω νοιώσεικι εγω πολλές φορές κιέτσι δικαιολογώ την άνευ αδείας δημοσίευση,χαχαχχααα Δε θα σ εμαλώσω καλέ,αλλωστε μπορώ να σου στερήσω τόση χαρά;Εγω απλά ντρέπομαι αφ ενός γιατί δεν εκανα τίποτα σπουδαίο κι αφ ετέρου απο τα ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΆ ΣΧΟΛΙΑ που διαβάζω απο τις αγαπημένες μου αποπάνβω=ω.ΜΙΑ & ΜΙΑ και πώς να μην το βλέπουν έτσι αφου έχουν μία μεγάλη άδολη καρδιά που με περιβάλει πάντα με ΑΓΑΠΗ,που ειναι ανταποδιδόμενη. Νάσαι καλά Βαρβάρα μου γιατί εσύ εχεις προσφέρει πολά ερισσότερα σ ολους εμάς και περισσότερο πολύτιμα,ελπίζω δε να χαρεί η Μυρτουλα τή γοργόνα της και πάντα ν αναδύεται απο τα βάθη της θάλασσας αγάπης και να της φωτίζει το πρόσωπο με χαμογελα ευτυχίας.Φιλιά πολλά και στις δυο σας και στις 3 αγαπημένες παραπάνω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παλι καθυστερημενα ..(ενταξει δυο μερες περάσανε μονο) βλεπω την χαρα σου αδερφι μου ερχόμενη απο την αγαπημενη μας Χαρά όνομα και ανθρωπος μαζί...τι να λεμε τωρα!!!
    Θα ήθελα να ήμουν απο μια μερια διπλα σου να βλεπω την χαρα μεσα στα ματια σου αγαπημένο μας για το αναπαντεχο αυτό υπεροχο δωρο..!!!
    Το μοίρασμα της αγαπης εξαπλωνεται πανταχόθεν...ειναι αυτό που μας δινει χαμογελα και ευτυχία για τοσο ομορφες απο καρδιας κινησεις!!
    Τι ωραια χειρονομία και τι ωραια εκπληξη αγαπη μου!! Αχ αυτή η ΧΑΡΑ!!!!
    Μια ακομη ομορφη πετροτή δημιουργία της σε αγαπημενα χέρια.. να Σας έχει Ο θεός καλα και τις δύο!!
    Την αγαπη μου και τα φιλια μου αγαπημενες μου!! <3<3
    Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω φίλη μου και χαίρομαι με τη χαρά σου γιατί έχει ς στα χέρια σου δημιουργίες της Χαράς και το κοριτσάκι θα χαρεί πολύ. Έχω και εγώ μια όμορφη ακουαρέλα από την Χαρά και δεν χορταίνω να την κοιτάω!!! Πολλά φιλιά, να είσαι καλά!!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαίρομαι για την χαρά σου απ' την Χαρά που πήρες...με χαρά...

    φιλιά... φίλη...

    καλόν Χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζακ ποτ στα γυαλάκια!!! συμμερίζομαι την χαρά σου !!!Και χαριτωμένο πινακάκι και υλικά για να δημιουργήσεις κάτι δικό σου..Καλή απόλαυση φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σιγουρα θα τα αξιοποιησεις..........περιμενουμε τις φωτογραφιες απο τις κατασκευες που θα κανεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπημένες μου
    σας ευχαριστώ όλες!!!!!!!!!
    Σήμερα γιορτάζεται η Παναγία Γοργουπήκοος ημερολογιακά αν και μεταφέρεται την πρώτη Κυριακή του Οκτώβρη,ας έχουμε την προστασία ΤΗΣ!
    Είναι και ο μήνας της ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ!
    Και ναι, είμαι χαρούμενη για την Μακεδονία ΜΑΣ!
    Τα αδύνατα παρά τοις ανθρώποις, δυνατά παρά τω Θεώ εστίν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι ομορφη αναρτηση , να εισαστε καλα και εσυ και η Χαρα που καλα λες ονομα και (πραγμα ) ψυχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάπου εδώ, να ευχηθώ "Χρόνια Πολλά" και "Ευτυχισμένα", με Υγεία, Ευτυχία και με πολλά ουράνια τόξα στην ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου εδώ, ήξερα οτι θάρθεις!
      Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου αγαπημένη, χρόνια πολλά σε όλους σας!!!με αγάπη!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή