Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Μικρά Γλαράκια




                              Καλοκαιράκι ακόμα αγαπημένες μου φίλες
                                                      και
                                         αγαπημένοι μου φίλοι !

Η αφορμή μου δόθηκε όταν εντελώς τυχαία , έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο: Ο Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγστον του συγγραφέα:   Σχετική εικόνα

Αντιγράφω μέρη του βιβλίου από το διαδίκτυο:
<<Οι πιο πολλοί γλάροι το μόνο που μπαίνουν στον κόπο να μάθουν είναι οι βασικές αρχές της πτήσης – δηλαδή πώς να πετούν για να φτάσουν από την ακροθαλασσιά στην τροφή τους και πάλι πίσω», γράφει ο συγγραφέας Richard Bach σε αυτή την αλληγορία για ένα μοναδικό πουλί που ονομάζεται Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον. «Γι’ αυτούς δεν έχει σημασία το πέταγμα, αλλά το φαγητό. Όμως για τούτον εδώ το γλάρο, μετρούσε πολύ περισσότερο η χαρά τού να πετάει». Το πέταγμα στην πραγματικότητα είναι η μεταφορά που κάνει την ιστορία αυτή υψηλού νοήματος. Αυτό το μοντέρνο κλασικό best seller είναι ένα παραμύθι για την αναζήτηση υψηλού νοήματος στη ζωή, ακόμη κι αν το σμήνος σου, η φυλή ή η γειτονιά σου βρίσκει τη φιλοδοξία σου απειλητική (κάποια στιγμή ο αγαπημένος μας γλάρος εξορίζεται από το ίδιο του το σμήνος).......

Ως εδώ, καλά και σας συνιστώ αν κάποια φίλη ή κάποιος φίλος δεν το έχει διαβάσει, να το προσπαθήσει. Δεν παίρνει πάνω από δύο ώρες, αφού και η εικονογράφησή του είναι πλούσια. 60.000.000 αντίτυπα, σίγουρα δεν τυπώθηκαν τυχαία...
.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................









 

 Τι είναι όλες αυτές οι εικόνες, με τα όμορφα συνθήματα σε ρήματα και ουσιαστικά;
 Μα, είναι το τοιχίο της περίφραξης, μιας σχολικής αυλής, κοντά στον τόπο που γεννήθηκε ο Αριστοτέλης!  Στο βάθος, πάνω από τη λέξη αυτογνωσία, τα σημερινά Στάγειρα.

   Και ανάμεσα στα συννεφάκια με τις λέξεις, χρωματιστά μπαλόνια και ....πλήθος από μικρά ζωγραφιστά  γλαράκια!
   Δεν ξέρω γιατί, αλλά συγκινήθηκα πολύ! 
  Μου έμοιασαν αυτόματα, τα μαθητούδια που με τη γνώση τους ετοιμάζονται να μάθουν να πετούν!
  Και τα μεγαλύτερα παιδιά τους εφήβους και έφηβες, που αυτές τις μέρες, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ανοίγουν πραγματικά τα φτερά τους, όπως ο γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγστον!
 

 
 Για κάποιο λόγο, ασυναίσθητα, αναζήτησα το ζωγραφισμένο πινακάκι, που καιρό πριν, μου είχε χαρίσει η φίλη μου Χρυσούλα , με την σελίδα της  Ψυχή και Χρώμα! 

 Κάποιες φορές αγαπημένες μου φίλες, 
αγαπημένοι μου φίλοι, δεν χρειαζόμαστε πολλές λέξεις...Ας αφήνουμε την ψυχή μας, να μάθει να πετά........ Εκείνη βρίσκει τις λέξεις...






                                                        Να είστε όλοι και όλες καλά!

16 σχόλια:

  1. Mα τι όμορφη παρουσίαση εκανες αδέρφι μου σ αυτό το βιβλιο!!
    και ήρθε και εκατσαν οι εκονες απο την σχολικη αυλή με τα ομορφα συνθηματα.. που μονο ωραια συναισθηματα μας γεμιζουν διαβαζοντα τα..οπως σιγουρα και ο γλαρος Ιωναθαν..που μας προτρέπεις να διαβασουμε .. δεν το εχω διαβασει και σιγουρα θα το το ψαξω..!!
    Σε ευχαριστω πολύ για την προταση!!!
    Ετσι γλυκά σε καληνυχτίζω μικρή μου με πολύ αγαπη που πραγματι ειναι αυτή που βρισκει τον σωστο δρομο παντα.. μα παντα..!!!στελνω σου μια μεγαλη αγκαλιά.... φιλω σε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο αδερφούλα μου και να δεις εικόνες...που έχω για τη συνέχεια...
      Φυσικά θα το διαβάσεις!!!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!!!Φιλιά

      Διαγραφή
  2. αγαπω τους γλαρους και το συγκεκριμενο βιβλιο, πολυ
    φιλια πολλα αγαπημενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόμιζα πως μόνο εγώ δεν το είχα διαβάσει Κική μου!Είναι πραγματικά όμορφο!
      Καλό σου μήνα, καλοτάξιδα τα δικά σου πετάγματα - βιβλία!!!!Σωστή δεν είναι η έκφραση;
      Να είσαι πάντα καλά!Φιλιά

      Διαγραφή
  3. "Δεν μπορείς να με αναγκάσεις να φύγω, εδώ ανήκουμε όλοι μας"
    Ένα πέταγμα πέρα απ’ το φόβο, ένα πέταγμα προς την ελευθερία της ψυχής, της γνώσης, φτάνει να διεκδικήσεις το όνειρο, να παλέψεις γι’αυτό, να νικήσεις την άγνοια, την καταπίεση, το φόβο. Ένα πέταγμα με τα δικά σου φτερά.
    Θα μπορούσαμε να γίνουμε ο γλάρος Ιωνάθαν αν πιστέψουμε πως μπορούμε-παρά τις όποιες δυσκολίες-να καταφέρουμε να πετάξουμε ψηλά χωρίς φόβο με αποφασιστικότητα, με επιμονή, φτάνει να πιστέψουμε σε μας, φτάνει να ακολουθήσουμε το όνειρό μας.
    Ένα καταπληκτικό βιβλίο με πολλαπλά μηνύματα...και σ'ευχαριστούμε που μας δίνεις την αφορμή να το ξαναδιαβάσουμε. Βαρβάρα Καλή μου κρατώ αυτό που πολύ σωστά είπες "ας αφήσουμε την ψυχή μας να μάθει να πετά"...
    Να είσαι καλά!..Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτάνει να πιστέψουμε, Αννίκα μου και να τολμάμε!
      Καλό σου μήνα, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Έχω διαβάσει το βιβλίο, Βαρβάρα μου, και ομολογώ πως είναι υπέροχο.
    Λάτρεψα την όμορφη ζωγραφιά της Χρυσούλας αλλά και την εκπληκτική μάντρα του σχολείου. Λέξεις, ρήματα και ουσιαστικά, με αληθινή αξία.
    Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις Μία μου, πως όλα έχουν μια αλληλουχία στο μυαλό μας! Και έχουν πάντα και παντού ταίριασμα!
      Να είσαι καλά, και ναι η ζωή μας γίνεται πιο όμορφη με χρώματα!Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Ένα βιβλίο που αξίζει να το ξαναδιαβάζουμε διαρκώς, μπράβο για την επιλογή!
    Και τα σύννεφα της μάντρας, με τις πιο όμορφες λέξεις να τον διακοσμούν, απίθανη έμπνευση!!!
    Τις ευχές μου και τα φιλιά μου Βαρβάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Barby μου όντως πολύ λιτά αλλά ουσιαστικά μας έδωσες το νόημα του βιβλίου. Κι αφού σε δυο ώρες το διαβάζεις, μετά, μπορεί να σταθείς σε μια φράση για ..δυο ώρες.. Έτσι είναι τα βιβλία: Πλούτος..
    Τατιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Βαρβάρα μου και καλά πεταγματα.
    Νομίζω είμαι η μοναδική που δεν έχω διαβάσει αυτό το βιβλίο και θα το κάνω άμεσα.
    Υπέροχη η όμορφη καρτούλα σου και τα μηνύματα στον αυλόγυρο.
    Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου είδες, ήμουν κι εγω στην κατηγορία που δνε το είχα διαβάσει.Ποτέ δεν είναι αργά!
      φιλιά πολλά!!
      Συγγνώμη που αργώ στα σχόλια:)))
      ΚΑΛΌΝ ΟΚΤΏΒΡΗ πλέον!

      Διαγραφή
  8. Τώρα, να σου πω πως δεν το έχω διαβάσει???
    Το έχω χρόνια στη λίστα με τα βιβλία που θέλω να διαβάσω, αλλά πάντα το αμελώ...
    Πρέπει να το βάλω σε προτεραιότητα!
    Πολύ όμορφη η παρουσίαση, κορίτσι μου! Και οι φωτογραφίες... χάρμα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, τρελογιαγιά!!!
    :-)
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το βάλεις σε προτεραιότητα Γιάννα μου, αξίζει!!!!!!!!!!
      φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Βαρβαρα μου καθε φορα που πεφτει το ματι μου σαυτο το βιβλιο μου ερχονται δακρυα,... εκανα τα γεννεθλιοα του μεγαλου μου οταν ηταν τεταρτη δημοτικου , πολλα παιδια , πολλα δωρα , ανοιγοντας τα,, ελεγε ευχαριστω στους φιλους του , καποιο δωρο ηταν τυλιγμενο σε ξαναχρισημοποιημενο χαρτι , οταν το ανοιξε Σ ειχε μεσα ενα βιβλιο διαβασμενο και τσαλακωμενο , τα παιδια αρχισαν να κοροιδευουν ,μεχρι που σηκωνεται ο Σιμος πιανει αγκαλια τον φιλο του και του λεει '' δεν θα φυγει ποτε απο το σπιτι μου αυτο το βιβλιο , ειναι δωρο μεσα απο την ψυχη σου '''εμειναν φιλοι απο τοτε που ηταν μικροι μεχρι σημερα ,.. οταν χωρισα τα βιβλια που θα επαιρνε ο καθενας απο τους γιους μου οταν παντρευτηκαν, ο Σιμος μου ειπε '''δεν με νοιαζει να μην μου δωσεις κανενα βιβλιο , αλλα τον γλαρο τον θελω'' κρατησε το βιβλιο και πολλες φορες λεει στους γιους του οτι δεν εχει σημασια ποσο κανει ενα δωρο αλλα αν αυτος που το δινει το κανει με την ψυχη του ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδεςτι σου θύμισε;
      Κάπως παρόμοια, μετράει για μένα ο μικρός ναυαγός!
      Ένα βιβλίο παιδικό, που για μένα αξίζει μια ανάρτηση από μόνο του.
      Μεγάλα νοήματα!!!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σας και καλή σχολική χρονιά στα μικρά γλαράκια σας!Φιλιά

      Διαγραφή