Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Η συνάντηση

-Μη με γελούν τα μάτια μου;
Μην είναι στ΄ονειρό μου;
Τι είναι αυτό που διακρίνω από μακριά Θεέ μου;
Σαν να βλέπω τον φίλο μου, το λευκό αρκουδάκι με το κόκκινο παπιγιόν!
Μπα, η λαχτάρα μου σίγουρα μου δημιουργεί στο μυαλό αυτή την εικόνα!Μακάρι να ήταν αλήθεια!
Μα αν είναι έτσι, δεν είναι μόνος του!έχει πολύ μεγάλη παρέα!Πόσο τυχερός είναι!
Σαν να πηγαίνουν μια μεγάλη εκδρομή!
Για να πάρω τα κιάλια μου!
.........Θεέ μου, είναι ο φίλος μου!Το λευκό αρκουδάκι!
Που να πηγαίνει άραγε; Είναι πολύ μακριά και να φωνάξω δεν θα με ακούσει.Δεν έχει πλέον δύναμη η φωνή μου...Γέρασα...πρέπει να το παραδεχτώ....
Μα δεν είναι μόνος του!Βλέπω κοντά του ένα πολύχρωμο καραβάνι!
Κρατούν βαλίτσες , καλαθάκια με τρόφιμα, και...
-Τι και...αγαπημένε μου Μπούμπυ;Τι βλέπεις και έχεις συγκινηθεί;
Ρωτάει το ανοιχτόχρωμο ArGoodaki!

Aχ...ΑrGoodaki   μου!Φέρε μου σε παρακαλώ ένα μαντήλι να σκουπίσω τα δάκρυά μου..Αν είναι αλήθεια...είναι δάκρυα χαράς...










-Mα τι βλέπεις σε παρακαλώ;γιατί κρατάς σταθερά τα κιάλια σχεδόν στην ίδια κατεύθυνση;
-Έλα δες κι εσύ!Τι διακρίνεις εκεί βορειοανατολικά;Βλέπεις μια παρέα να κινείται αργά, η με γελούν τα μάτια μου;
-ΝΑΙ!ΝΑΙ!!!Είναι μια μεγάλη παρέα όπως κι εμείς!Ένα λευκό στην αρχή και πίσω του πολλά χρώματα...Τι παράξενη παρέα...Που να πηγαίνουν;
-Κι αν λέω..αν θέλουν να με δουν; κι αν έχουν ξεχάσει που μένω;
-Αγαπημένε μου Μπούμπυ, λέει το ArGoodaki, θέλεις να γίνω ο αγγελιοφόρος σου; Μπορώ ακούραστα να τρέξω ως εκεί και να σου φέρω μήνυμα.Τι λες; να ξεμουδιάσω κιόλας..Ξεχνάς ότι κοιμόμουν  δίπλα σου,στη χειμερία νάρκη;
-Δεν ξεχνώ γιατί σε έβλεπα να κοιμάσαι.Εγώ αυτόν τον χειμώνα δεν είχα ύπνο.Είχα πολλά να σκεφτώ.Θα σου είμαι ευγνώμων αν μπορείς να τρέξεις , να τους φτάσεις και να ρωτήσεις που πηγαίνουν. Και άκου:όπου και αν πηγαίνουν, πες στο λευκό αρκουδάκι να κάνουν μια στάση εδώ!Είναι φίλος μου, δεν πιστεύω να με έχει ξεχάσει...Του έστειλα γράμματα...τα πήρε τάχα η μήπως δεν τα πήρε;
-Τρέχω, τρέχω, μπορείς να με παρακολουθείς.Τα κιάλια σου είναι καλά.Καλύπτουν την απόσταση που θα διανύω.'Εφυγα!!!!!!
......................................................
--Σου φέρνω ευχάριστα νέα αγαπημένε μου Μπούμπυ!Σήμερα είναι μια πολύ όμορφη μέρα για σένα!Δεν σε γελούν τα μάτια σου!Το λευκό αρκουδάκι, θυμόταν τα σημεία και έρχονται προς τα εδώ!
Χάρηκαν όλα τα ζωάκια όταν είπα πως είμαι αγγελιοφόρος σου!Ναι πήρε τα γράμματά σου και ήρθε με τους φίλους του , να σου κάνουν έκπληξη!'Εχει λέει πολλούς φίλους!Και έρχονται μαζί να στους γνωρίσει!Στο δρόμο, προστέθηκαν στη παρέα και άλλα ζωάκια που ζούσαν μοναχικά! Τι να κάνω; Δώσε μου οδηγίες!
---Στρώσε τραπέζι!Με ό,τι έχουμε!Γρήγορα! τις καρώ πετσετούλες και σερβίτσια!


--Καλώς τους καλώς τους!!!Πόση συγκίνηση μου έφερες καλέ μου φίλε!!!
Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!Καλώς ορίσατε!Πόση ευτυχία νοιώθω!Στ ΄αλήθεια έλαβες τα γράμματα μου;
-Ναι, και σε ευχαριστώ!Αλλιώς ακόμα θα κοιμόμουν!Καλέ μου φίλε δεν σε ξέχασα ποτέ!Νάμαι τώρα εδώ λοιπόν με όλη την παρέα μου!
-Οι φίλοι σου είναι και δικοί μου φίλοι!Να μείνετε όσο θέλετε!κι αν θέλετε να μείνετε εδώ για πάντα!
-Αχ, μη μου βάζεις δύσκολα φίλε μου!Το για πάντα ...δεν μπορώ να το υποσχεθώ!Όμως ναι αν συμφωνήσουν και οι δικοί μου φίλοι, που είναι και δικοί σου πια, θα μείνουμε όσο μπορούμε!Δεν μας δεσμεύει κανείς! Άνοιξη έρχεται ας εξερευνήσουμε τον τόπο, ας γνωρίσουμε μέρη και φίλους!
Και φυσικά όσο καιρό μείνουμε εδώ, θα μας έχεις παρέα, τι λες;
Η μεγαλύτερη χαρά μου καλοί μου φίλοι, η μεγαλύτερη χαρά μου!Απλά δεν θα μπορώ να σας ακολουθώ , όμως θα σας προτείνω μέρη να πηγαίνετε!Θα έχετε οδηγό το ArGood aki!
-Όπως θέλεις και όπως μπορείς Μπούμπυ μου!Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!
Καλώς σε βρήκαμε λοιπόν!
-Φίλοι μου, βολευτείτε, όπως νοιώθει το καθένα σας άνετα!Ο Μπούμπυ είναι και δικός σας φίλος!
..........................................................................................................................................................
- Ar Good aki, γρήγορα, φέρε βελονάκια ή άνοιξε τον αργαλειό!
-Μα, έχουμε φίλους!
-Για τους φίλους μας πρόκειται!ήρθε ο ΜΆΡΤΙΟΣ , πρέπει να τους φορέσουμε στα χεράκια τους ΜΆΡΤΗ!Να μην καούν από τον ήλιο!
-Πές μου πως γίνεται;
-Έλα πρόσεχέ με και γρήγορα!Οι φίλοι μας είναι πλέον πολλοί!
Θα πλέξουμε κορδονάκια με κόκκινο και άσπρο χρώμα και σε κάθε ένα τους , θα βάζουμε από ένα βραχιολάκι στο χεράκι τους!
-Και οχτώ για μένα, πετάχτηκε το μελωδικό χταποδάκι!
-Ω, θα το λάβω σαν χιούμορ, αυτό που άκουσα!Αν είχαμε χρόνο δεν θα είχα καμιά αντίρρηση, ακόμα κι αν έπλεκα Μάρτη για εκείνη την σαρανταποδαρούσα, αλλά χταποδάκι μου, δείξε κατανόηση!Για όλους πρέπει να υπάρξει δικαιοσύνη!
΄Ενα βραχιολάκι για το καθένα σας!Κι ύστερα που ξέρεις..με τη θάλασσα τόσο κοντά μας, εσύ μπορεί να επιστρέψεις στο θαλάσσιο βασίλειό σου και να μην σε βλέπει ο ήλιος!Εκεί δεν πρόκειται να καείς!
-Α, αναρωτιέμαι γιατί δεν το ξέρετε...εκεί ακριβώς είναι που κινδυνεύω περισσότερο...όταν θα κάνω ηλιοθεραπεία..Δεν έχετε ακούσει για την ωχρά κηλίδα?Είναι η ηλιακή ωχρά κηλίδα!Διαβάστε να δείτε!
-Μα..νομίζω..δεν τα λες καλά..Δεν γράφουν ηλιακή αλλά   ηλι κι α κή...
Κάποιος από τους δυο μας μάλλον κάνει λάθος!
Όπως κι αν έχει...ας αρχίσουμε δίκαια!
Έναν Μάρτη για το κάθε ζωάκι και αν μας μείνει χρόνος θα κάνουμε και περισσότερους..
Αν έχετε περισσότερους, μπορεί εκεί που θα πηγαίνετε εκδρομές, να έχετε να δωρίζετε και σε νέους φίλους...Πως σας φαίνεται;
-Πολύ καλή ιδέα, Μπούμπυ!Όμως να..θα έλεγα μόνο όσοι προλάβουν σήμερα...να φορέσουν Μάρτη..
Τα έθιμα πρέπει να τηρούνται..Σε όσα ζωάκια και φίλους γνωρίσουμε μετά το σήμερα, ας χαρίσουμε μεν βραχιολάκι αλλά ας το φορέσουν του χρόνου..Α, και για να μη σε δυσκολεύω...για μένα σκέφτηκα, μόνο ένα περιδέραιο βάλε με στον λαιμό μου.Τόσο πλοκάμια, ποιο απ όλα να διαλέξω;
Ω!!
Είπα πλοκάμια!!τη μαγική λέξη! πλοκάμι βγαίνει από την πλοκή! μπορώ να βοηθήσω!!δυο δυο, μας κάνουν τέσσερα ζεύγη!φέρτε μου βελονάκια και κλωστές ! Θα σας  φανώ χρήσιμο!!θα κάνω τετραπλή δουλειά στον ίδιο χρόνο!!!
ΓΡΉΓΟΡΑ!!!!!!!!!
-Λίνα, Λίνα, 'ελα ξεκίνα κι εσύ το πλεκτό!
-Μα...εγώ δεν ξέρω να πλέκω!
-Μα τι λες, τίποτα δεν πήρε το μυαλουδάκι σου από την κατασκευή σου; Έχεις και τα χρώματα που μας χρειάζονται!
-Α, ναι, σ΄αυτό μπορώ να βοηθήσω.Έχει μείνει ένα κουβαράκι κόκκινο, το έχω στις αποσκευές μου.Ορίστε,στη διάθεσή σας!Ο, τι μπορώ !
-Μπορείς Λίνα!όλοι μπορούμε!Προτείνω με τα χέρια σου να κάνεις πλεξούδες.Ορίστε κράτησε και το λευκό!Θα χωρίσεις τρεις κλωστούλες, δύο κόκκινες μια λευκή ή αντίστροφα.Και θα δημιουργήσεις πλεξουδίτσες!
-Ευχαριστώ, θα κάνω ότι μπορώ!
Κι έτσι η πολύχρωμη παρεούλα, αποτελούμενη από όσα ζωάκια ταξίδεψαν και από όσα ακολούθησαν στο δρόμο, φόρεσαν στα χεράκια τους από ένα Μάρτη και ετοιμάστηκαν για να υποδεχθούν την Άνοιξη!
Η φωτογραφία από το διαδίκτυο.Η παρέα είναι απασχολημένη σε πλέξιμο και εγρήγορση, δεν μένει χρόνος για φωτογραφίσεις!



https://juliapulia.files.wordpress.com/2012/02/dsc_0036.jpg                     Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13 σχόλια:

  1. Αχου βρε Βαρβάρα μου, πάλι με συγκίνησες!
    Τι όμορφη ιστορία; Τι όμορφες εικόνες και ειδικά αυτή που μαζεύομαι όλα μαζί τα αρκουδάκια γύρω από το τραπέζι σαν μια οικογένεια;
    Ας αποδεκτούμε λοιπόν κι εμείς την Άνοιξη με θετικ΄'η ματιά, αφού φορέσαμε ήδη το μαρτάκι μας.
    Καλό μήνα να έχεις!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μήνα Βαρβάρα γεμάτο με όλα τα καλά του θεού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφη συνάντηση ....ωραια εικονα γυρω απο το τραπεζι τα ακουρδακια ..τελεια
    καλο μηνα με υγεια Βαρβαρα μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχως που το Ar Good aki μαζί με όλα τα αρκουδακια εσμιξαν.. εφαγαν σαν μια οικογενεια .. πεινα όμως που την ειχαν!!! απο οτι βλεπω.. και το γλυκάκι του έφαγαν..χι.χι.... και έκατσαν και επλεξαν τα μαρτακια γιατί ηλιος ειναι αυτος αδέρφι μου.. μπορει να τα μαυρισει και να χασουν την ομορφια τους..!! τι ομιρφα που συνεχισες το παραμυθακι σου!!!!
    Χαρουμενο και ευλογημενο μηνα να εχετε όλοι μαζι αγαπη μου..μεγαλοι μικροι και αρκουδακια..!!!με αγαπη πολύ... φιλακια σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Βαρβάρα Μου άρεσε η μάζωξη έτσι όπως την φωτογράφησες Επαγγελματικη σκηνοθεσία!!Εγώ πάλι ξέχασα να ετοιμάσω Μάρτη για τις μικρές.. μα με τον καιρό αυτό γάντια πρεπει να ετοιμάσω μην και παγώσουν τα χεράκια τους Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξομολογούμαι!η σκηνοθεσία είναι αντιγραφή- φωτογράφιση από βιβλίο.Ας μου το συγχωρήσουν αλλά ο σκοπός...αγιάζει τα μέσα!Από τη φωτογραφία μου βγήκαν τα υπόλοιπα!Καλό μήνα!Πάντα είναι απαραίτητη η αφορμή!
      Την αγάπη μου Έφη μου αγαπημένη!Η Άνοιξη, που έρχεται σιγά σιγά, ας μας φέρει και την ανάλογη διάθεση!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Βαρβάρα μου! Έρχεται σιγά-σιγά η άνοιξη, με το καλό να την υποδεχτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό κι ευλογημένο μήνα, Βαρβάρα μου! Πολύ όμορφη η ιστορία σου με τα αρκουδάκια!
    Θα έρθει και η 'Ανοιξη...τα σημάδια φαίνονται κι όλας! Εχει γεμίσει ο τόπος ανεμώνες, μαργαρίτες, ακόμα και παπαρούνες σε πολλά μέρη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι μόνο χειροποίητα παιχνίδια, αλλά και εικονογραφημένα παραμύθια από πρώτο χέρι!
    Τυχερή Αννούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ τι ομορφη παρεαουλααααααα τον μαρτη δεν τν σκεφτηκα ποτε να τον κανω εστι με μπολικες κλωστες!!!του χρονου εγω τον κρεμασα τον δικο μου γιατι ειδα πελαργοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Βαρβάρα μου.
    Φαντάζομαι τι παραμύθια λες στην εγγονουλα σου.
    Τα αρκουδάκια κι όλα τα άλλα ζωάκια, έκαναν ωραία παρέα.
    Περιμένουμε να μας δείξεις τα βραχιόλια που επλεξαν.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαρβάρα μου είσαι καταπληκτική!!! Θερμά συγχαρητήρια, θα το διαβάσω στην εγγονούλα μου.
    Πολλά φιλιά, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή