Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Χ Α Ρ Ά και χαρά!



 

I 'm happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Καλό μήνα αν και άργησα να αναρτήσω το ημερολόγιο!


             καλό μήνα στη συνέχειά του!
Με μαγιάτικα στεφάνια και λουλουδιαστά αρώματα άνοιξης!
             

      Φίλες μου αγαπημένες, φίλοι μου αγαπημένοι, μια πετυχημένη διαφήμιση είναι εκείνη που λέει:
τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ <<πράγματα>>.
ΠΌΣΟ ΔΊΚΙΟ ΈΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!


Ραντεβού στο γνωστό πλέον  και συμπαθέστατοΤο Καφέ της κόρης μου!
Το Καφέ της κόρης μου!

 της κόρης της αχτιδούλας μας, aktida.blogspot.com/‎
 
 Τετάρτη ώρα 6,30΄μ.μ. όπως το έχει αναρτήσει με ΈΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΈΝ η     Ρένα μας!               http://diaheiros.blogspot.gr/



Η ώρα πλησίαζε, όμως είχα ρητή εντολή από την αγαπημένη μου αδερφούλα Σμαραγδένια,να κόψω από τον κήπο της τριαντάφυλλα και λουλούδια για όλη την bloggo -παρέα!Τί; δεν το ξέρετε; η αγαπημένη όλων μας ΣΜΑΡΑΓΔΈΝΙΑ   http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/, έχει ένα ολάνθιστο ανθόκηπο στη Θεσσαλονίκη!Είναι ο ΣΜΑΡΑΓΔΟΚΗΠΟΣ!


 

Η ώρα κόντευε, τα πόδια έβγαλαν φτερά   να προλάβουν την συνέπεια του ραντεβού ,








    τα περισσότερα φανάρια κόκκινα,δύσκολο να προλάβω και να βρω τον ανθόκηπό της και να μαζέψω  λουλούδια  και ρόδα για όλες!έκοψα μέσα στη βιασύνη μου ενδεικτικά μερικά, και έτρεξα να προλάβω! Ήταν και μακριά!
Είχα όμως και μια αγωνία: θα έρθει η Χαρά http://kantomagapi.blogspot.gr/
Κι αν δεν με αναγνωρίσει;κι αν δεν την αναγνωρίσω;
Α!κάτι να σκεφτώ!
κάτι μικρό, διακριτικό ίσως, κάτι τέλος πάντων γνώριμο!
ναι!ναι ! το βρήκα! Πώς σας φαίνεται;


 σας θυμίζει μήπως κάτι;Μα φυσικά αφού ήταν δικό της!
θα θυμάστε που είχα γράψει:

κι ύστερα ρωτάτε πώς κλαίνε από Χ Α Ρ Α !!!

 έτσι κι εγώ, μήπως και δεν μ΄αναγνωρίσει.......

φόρεσα .πολύ.......διακριτικά μια μικρή μικρή γνώριμη φράση,και έδωσα το <<ΠΑΡΟΝ>>
στη συνάντηση προς τιμήν μιας κοντεσσίνας που έκανε τόσο ταξίδι για ..χάρη μας!


    Εδώ με την νεοφερμένη Χαρά και την αγαπημένη μου Γιούλα!
το υπόλοιπο ...οδοιπορικό το έχετε  απολαύσει νωρίτερα από όλες τις αγαπημένες φίλες που συμμετείχαμε με χαρά, στην χαρά της Χαράς και τη δική μας!

Θέλω να ευχαριστήσω τις νέες φίλες που γνώρισα!Είμαι happy και ευγνώμων!
                    ........................
Η εικόνα για τη Σμαραγδένια μας, που νοερά νυχτοπερπατούσε μαζί μας
και μια για τον αγαπημένο μας Μηθυμναίο, για να μην νοιώθει αποκλεισμό!

Μόλυβος, με θέα Λευκό ΠΎΡΓΟ.
  Εδώ κάποιες εικόνες για όλες και όλους σας , καθώς και για την Χαρά αφού δεν περπατήσαμε μαζί αυτές τις στιγμές!Γιατί η ζωή είναι και στιγμές!


   Όταν μιλώ για την Χαρά, δεν βρίσκω λόγια και έχω πολλούς λόγους γιαυτό.
Την είχα γνωρίσει πολύ πριν αποκτήσω το δικό μου στέκι, και ίσως να ήταν ο σημαντικότερος <<λόγος>> που με την βοήθεια της νονάς μου,όπως αναφέρω στην πρώτη μου ανάρτηση, δημιουργήθηκε το..σπιτάκι αυτό, που πάνω από ένα χρόνο έχει κάνει εδώ την παρουσία του και για όσους θυμούνται η  Χαρά δημοσίευσε τη συστατική της επιστολή, και οφείλω να το σεβαστώ και να συνεχίζω να το σέβομαι.
Επίσης ότι μου έδωσε το δικαίωμα, ή...απλά το ένοιωθα,να συστήνομαι ως φίλη της Χαράς, όταν κάπου έγραφα για πρώτη φορά και τις περισσότερες από εσάς αγαπημένες μου φίλες, έτσι σας γνώρισα.
Τώρα δε που προσωποποίησα το http://kantomagapi.blogspot.gr/
αισθάνομαι την εσωτερική πληρότητα της επιλογής μου.
Δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι παραπάνω, γιατί όσες και όσοι φίλοι έχουμε γνωρίσει τη Χαρά, το γνωρίζουμε.Αλλά δεν μπορώ να μην γράψω, ότι ακόμα και  αυτές τις ώρες που ταξιδεύει επιστρέφοντας στο όμορφο νησί της, η σκέψη μου είναι εκεί, άρα η Χαρά, είναι...Ε Ξ Α Ρ Τ Η Σ Η
Ας μου το συγχωρήσει αν θέλει, όμως είμαι ευγνώμων που είναι η φίλη μου!


 

 Κι εδώ ο βασιλικός της Χαράς που που μετά από αρκετή ταλαιπωρία, ταξίδεψε μαζί μου , για να φυτευτεί και να ευδοκιμήσει . Από μόνος του θα αποτελέσει κατηγορία,γιατί υπήρχαν και άλλοι βασιλικοί που περίμεναν μεταφύτευση, αλλά τούτος εδώ,είναι ο βασιλικότερος βασιλικός και θα τον  φροντίσω ιδιαίτερα για χάρη σας και κατά καιρούς θα τον φωτογραφίζω.Ποιος ξέρει;
Ίσως να ζήσει περισσότερο απ΄ότι γνωρίζουμε.
http://aroma-herbs.com/gr/objects/view/183

 και αγαπημένες μου φίλες, ίσως   την επόμενη φορά στο καλαθάκι να μοιραστούμε βασιλικό της φίλης μας , αφού τόσοι και τόσες έχουμε γνωρίσει την ευωδιά της ψυχής της , με άρωμα Ιονίου.





               



Εδώ ξεχωρίζει, δεξιά στην εικόνα.




 .......................................................................................



......................................
 και χ α ρ ά!!!!!!!!!!!  

Έχω ένα απλό χάρτινο κουτί που θέλω να το ομορφύνω ώστε να δεχθεί τις ευχές προς τους νεονύμφους, αντί βιβλίου ευχών και αργότερα οι ευχές θα τοποθετηθούν σε άλμπουμ γιαυτό το σκοπό!
Επιστρατεύω  την καλή μου διάθεση, έχω στη διάθεσή μου διάφορα υλικά  και μαζί με την καυτή, μα πολύ καυτή λατρεία της ζεστής σιλικόνης που καθόλου δεν με σεβάστηκε  και τις ώρες που η Χαρά ταξιδεύει προς βορρά-τόχετε ξαναδεί αυτό, πώς συνδυάζεται, κάθε φορά που η συγκεκριμένη φίλη μου ταξιδεύει, εγώ ..δημιουργώ αριστουργήματα-διατί να το κρύψωμεν άλλωστε-
μέχρι τις 2 τα μεσάνυχτα, είχε τελειώσει.

 Πέρλες χάντρες δαντέλες, ρομαντικό στυλ, πολλήηηηηηηη Α Γ Α Π Η μαζί με χαρά,
Έτοιμο το κουτί των ευχών!
Και το λευκό σατέν φόντο του, βιάζεται να γίνει μια δημιουργία υψηλού οίκου ραπτικής,
η πρώτη μου απόπειρα ραπτικής μετά την αλλαγή του υφάσματος με τα πλατανόφυλλα, για να ντύσει με χαρά την δική μου μικρή πριγκίπισσα που..λατρεύει το μωβ!!!





Ω!!!ναι!! θα ντυθεί για πρώτη φορά παρανυφάκι!
Έχω όλα τα απαραίτητα υλικά, μαζί με πλήρη άγνοια στη ραπτομηχανή, αφού κάποιες προσπάθειες ήταν......άκαρπες!'Ομως εδώ ΠΡΈΠΕΙ να πετύχει!!!υπερισχύει η αγάπη και η λαχτάρα για υψηλές δημιουργικές τάσεις οίκων νυφικών!
Με εξαίρεση τις δύο πλαινές ραφές της φούστας, όλα τα άλλα ράφτηκαν στο  χέρι.


 

Σ΄αυτό το σημείο, αφιερώνω την μικρή μου δημιουργία στην φίλη μου Έφη http://creationspalette.blogspot.gr/

και την δικαιολογώ Α Π Ο Λ Υ Τ Α γι αυτά που κάνει ως προς το Αλκηστάκι της και δεν είχα δει ακόμα το τριανταφυλλένιο κουκλόσπιτό της!Την είχα στο νου μου, όταν αποτελείωνα αυτή την πρώτη μου δημιουργία και ενώ σκεφτόμουν ότι το θέμα θα ήταν:
Για τη χαρά ενός παιδιού ,θέλω να δηλώσω ότι η χαρά η δική μου ήταν ασύγκριτα περισσότερη, πιστεύω.

'Ολα ήταν υπέροχα,
και όταν υπάρχει αγάπη και συναισθήματα όλα δείχνουν περισσότερο φωτεινά,

σας χαρίζω μόνο λίγες φωτογραφίες φόντου και κλείνω αυτή την ποικίλη ανάρτησή μου, με τις παρακάτω εικόνες και με την ευχή να βιώσουμε παρόμοιες χαρές στα παιδιά μας!











Φίλες μου αγαπημένες φίλοι μου αγαπημένοι,
μετά από όλα αυτά, είναι δυνατόν να μην γράφω:I' m happy?

33 σχόλια:

  1. «Ταξίδεψα» μαζί σου στην «μαραθώνεια» -κι απ’ όλα- ανάρτηση που σκάρωσες σήμερα κι είναι σαν να έζησα κι εγώ ξεχωριστές στιγμές. Και πώς να μην έδειχναν όλα φωτεινά, αφού συναισθήματα κι αγάπη πήγαιναν αντάμα.
    Αυτή η «Γυρίστρω» που σας επισκέφτηκε, είναι όντως «ΕΞΑΡΤΗΣΗ»… Το επιβεβαιώνω! Τώρα, πως τα καταφέρνει… άντε να το βρεις.

    Να είσαι καλά, Μπάρμπυ μου, να ξαναζήσετε τέτοιες συναντήσεις και να σ’ ευχαριστήσω ξεχωριστά για το «Μόλυβο» που μου αφιέρωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντί απάντησης μια αντιγραφή:Για να διαπιστώσουμε, τελικά, πως η ζωή μας όλη δεν είναι τίποτε άλλο από αυτό που εμείς την κάνουμε να είναι.

    Σ'ευχαριστώ Στράτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα... χαίρομαι με τη χαρά σου Βαρβάρα μου! Ο ενθουσιασμός σου φαίνεται σε κάθε λέξη κι έκφραση! Να'σαι καλά να μας χαρίζεις τόση αγάπη! Όσο για τη φιλενάδα μας... ε ναι είναι ξεχωριστή, πως να το κάνουμε!!! Πολύ χαίρομαι που ολοκληρώνεται το παζλ των γνωριμιών! Πολύ όμορφες και οι δημιουργίες σου. Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε ακόμα αρκετά κομμάτια να συμπληρώσουμε σάυτό το παζλ που δεν ΄έχει όρια!
      φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειες οι δημιουργίες σου!!!! Από ότι φαίνεται τα περάσατε υπέροχα με τον ερχομό του τυφώνα ΧΑΡΑ . Πάντα τέτοια!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο υπέροχα;
      φιλιά ΚΑΤΕΡΙΝΆΚΙ μου!
      στην επόμενη συνάντηση να είσαι μέσα! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Βαρβάρα μου μια πανέμορφη συνάντηση ήταν η ευκαιρία να γνωρίσω καταπληκτικούς ανθρώπους ! Η Χαρά ήρθε ,τη γνωρίσαμε από κοντά και έφερε την χαρά στο αντάμωμα αυτό ! Όλες μαζί μία υπέροχη και ζωντανή παρέα !Αισθάνομαι τυχερή που κάθε φορά γνωρίζω υπέροχους και ξεχωριστούς ανθρώπους και κάθε πρωί κοιτάζω το γιασεμάκι σου και σε θυμάμαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλες είμαστε τυχερές που για κάποιο λόγο κάθε φορά, γνωρίζουμε ανθρώπους που απλά ήταν ένα όνομα πίσω απο ένα μπλοκ.
      σ΄ευχαριστώ!φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Διαβαζω.. διαβαζω.. και τελιωμό δεν έχει η χαρά σου αδέρφι..!! σου πέσανε οι χαρές μαζεμενες και οι δουλεις επίσης..χι.χι. μα παντα έτσι να είναι η ζωή σου γεματη αγαπη και δημιουργιες.. οσο για την ΧΑΡΆ μας..χάρηκα πολύ που την γνώρισες και εσύ...και είδες οτι είναιι ενα ανθρωπος γεμάτος χαμόγελο...και χαρα.... κριμα όμως που δεν ήτανε και η Βικη.. μαζι σας.. θα γνώριζες ακομα μια πολύ εξαιρετική φιλη... οπως βλέπεις οι αψυχες φωτογραφίες παιρνουν ζωή .. γινονται αγιγματα και αγκαλιες.. όσο περισσότερες τόσο το καλητερο .. μεγαλώνει η παρέα και θα πιασουμε όλη την Ελλαδα απο την μια ακρη της ως την αλλη...χι.χιχ. μακαρι... !!!
    Φανταζομαι μια κούκλα που θα ήταν η μικρή μεσα στο ομορφο φτιαγμενο απο τα χεράκια σου φόρεμα..αδέρφι.. το ξερω οτι είσαι happu...χι.χι. και εγώ .. το ιδιο οταν είσαι και εσύ...!!!! παντα τετοια όμορφα ανταμώματα... και χαρές..!!! φιλακιαααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις ένα όμορφο λουλουδιασμένο μήναααααααα!!! σε ευχαριστώ.. που με ταξιδεψες στην πατρίδααααααα!!! ξαναφιλώωωωω!!

      Διαγραφή
    2. όλα ήταν όμορφα όπως τα ένιωσες μέσα απο εικόνες και συναισθήματα!
      ΄και όλα ήταν happy!!!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Σας ζηλεύω που γνωρίσατε την Χαρά...κρατώ την υπόσχεσή της πως θα συναντηθούμε κάποια στιγμή ...μέσα από την ανάρτησή σου ανυπομονώ ακόμη περισσότερο...Δεν μπορώ όμως να φύγω πριν σχολιάσω και τις δημιουργίες σου που είναι υπέροχες...τι δεν είναι υπέροχο όταν το δημιουργεί ένας χαρούμενος άνθρωπος??? Μπράβο και με το καλό !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο δρόμο για τη Ζάκυνθο θα επιβιβαστείς μαζί μας!
      φιλια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Eιμαι αργή είμαι τελευταία και πρέπει να το πάρω απόφαση!! Δεν προλαβαίνω τίποτα εγκαίρως όλο τρέχω πίσω από τις ημερομηνίες και αυτό δεν μου αρέσει θέλω να είμαι μπροστά εγώ και πισω αυτές !! Θελω να απολαμβάνω με όλες μου τις αισθήσεις αυτα΄που κάνω ακόμη και τον αδιάφορο αλλά χρήσιμο ψεκασμό των ελιών μας αλλά πάντα αργώ!!! Βαρβάρα μου αυτή η ανάρτηση είναι γεμάτη συναισθήματα Η αγάπη η χαρά και η Χαρά η ικανοποίηση χορεύουν παντού σε κάθε σου γράμμα σε κάθε σου λέξη!!!! Είσαι άξια συγχαρητηρίων για την ραπτική και το μεράκι που έβαλες για να φτιάξεις το φορεματακι της Μυρτούλας (έτσι δεν την λένε; η κάνω λάθος)Σε γνώρισα επιτέλους και είναι πολύ όμορφο αυτό Πέρασες όμορφα και το εισέπραξα με το παραπάνω!!! Εντελώς ρομαντικό το κουτί που ετοίμασες και όμορφη η κατασκευή σου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου αφιερωνεις ενα τμήμα της ανάρτησης και ιδιαίτερα των συναισθημάτων σου!!!!Σπάνια μου αφιερώνουν κάτι η σχεδόν ποτέ! Σε θεωρώ σπουδαίο άνθρωπο με τα όμορφα χαρίσματα σου και που ποτε δεν λυπάσαι να χαρίσεις με τον τρόπο σου χαρά ευχαρίστηση χαμόγελο !!!! Ομορφη ανάρτηση πολύ ξεχωριστή και γεμάτη καλοσύνη για πολλούς αλλά καλύτερα για όλους!!!! Φιλάκια Βαρβάρα και χάρηκα που γνωριστήκαμε εστω και διαδικτυακάΚαλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η επόμενη γνωριμία να είναι αληθινή!Σουφλί Νευροκόπι και Κομοτηνή, στάση για καφεδάκι κάπου κοντά στην πλατεία Αριστοτέλους!
      φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Τι να πρωτοθαυμάσω..το κουτί, το..σενάριο που έφτιαξες με τις φωτογραφίες..Καλή μου χαρωπή Βαρβάρα..φιλάκια πρωινά από Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπαρμπουνάκι
    δεν μπορώ να σου γράψω τίποτε γιατί αυτά που νοιώθω,ελπίζω απλά να στα πέρασα εσωτερικά.Απλά θα πω ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, είσαι απίστευτη!!!
    Σ Ευχαριστώ για ΟΛΑ,και δνε θα πάψω ποτέ να σ ευχαριστώ για την κάθε στιγμή που μου χάρισες αυτά τα δυο χρόνια γνωριμίας.
    Ευχομαι την χαρά που δίνεις σ όλους μας να την εισπράττεις στο 100πλάσιο απο εμάς και όσο για το γάμο να ζήσουν τα παιδιά και σου εύχομαι νάσαι παρούσα και το ίδιο να συμμετέχεις στο γάμο της Μυρτούλας,που τόσο αγαπάς!!!
    Φιλάκια άπειρα και μοσχοβολιστά με άρωμα βασιλικού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ό,τ ι έγραψα πιό πανω είναι ΄λίγο και για μένα, αλλά κάποιες φορές, δεν υπάρχουν λέξεις.
      Όμως ειδα ένα ρητό σε ΄σενα:Αγάπη είναι πολλές αιτίες μαζί χωρίς αιτία!
      φιλιά
      ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου!
      https://www.youtube.com/watch?v=4h6DWE6C9HY

      Διαγραφή
  11. Καλή μου Βαρβάρα μας μεταδίδεις τον ενθουσιασμό σου , αν και τον ζήσαμε από κοντά!!!
    Ευτυχώς που μας δίνετε μερικές φορές οι ευκαιρία να ξεφαντώσουμε σαν παιδάκια!!!!!
    Το κουτί του γάμου έγινα πανέμορφο και το φορεματάκι το πέτυχες μια χαρά!!!!!!
    Να είσαι καλά και να ξαναβρεθούμε σύντομα!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι αν μπορεί να φανεί η χαρά μου!
      Σ΄ευχαριστώ Ρένα μου για όλα!
      Άλλωστε στο σπίτι σου έγινε η πρώτη μου γνωριμία με αγαπημένες μπλόγκερς!
      φιλιά

      Διαγραφή
  12. Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου! Πάντα τέτοιες χαρές να έχεις!
    Να σας ζήσουν τα παιδιά και να είναι αγαπημένα και ευτυχισμένα! Το κουτί που ετοίμασες έγινε πραγματικά υπέροχο (όχι ότι είχα καμιά αμφιβολία... χεχε!)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου! ευχαριστώ για τις ευχές, άντε γρήγορη ανάρρωση, έχουμε μακρινό ταξίδι!!!
      φιλιάαααααα

      Διαγραφή
  13. Μας μετέδωσες την χαρά σου και με το παραπάνω!!! Το κουτί ευχών που έφτιαξες είναι υπέροχο και πρωτότυπο και το φορεματάκι επίσης.
    Πάντα χαρές εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ! και στο κουτί και στο φορεματάκι, συμπλήρωσα..πινελιές, αλλα βιάστηκα να τα αναρτήσω.Μακάρι η ζωή να είχε μόνο χαρές, αλλά οι χαρές που μοιραζόμαστε, μας δίνουν την δύναμη για τα δύσκολα όταν θάρθουν!φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Βαρβάρα μου σε βρήκα!!!
    Απλά δεν μπόρεσα να γραφτώ στο μπλοκ σου γιατί δεν έχεις αναγνώστες ή
    εγγραφή με μέιλ, έχεις μόνον google κύκλους που εγώ δεν χρησιμοποιώ.
    Εύχομαι να τα λέμε και από εδώ!!
    Πολλά φιλάκια σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες Μάγδα μου! δεν γνωρίζω πως προστίθεται αυτό με τους αναγνώστες, αλλα θα το προσπαθήσω.'Εχω πλήρη άγνοια!Έτοιμο μου το χαρίσανε!!!
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε και απο δώ, πόσο μάλλον μετα την προσωπική γνωριμία!
    πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βαρβαρα μου Χρονια Πολλα για την σημερινη ημερα !!! Να εισαι γερη και να χαιρεσαι αυτους που αγαπας!
    Τον ενθουσιασμο σου για την συναντηση, μας τον περασες και μεσα απο την αναρτηση σου και συμφωνω μαζι σου σχετικα με την Χαρα ! Σε χαρηκα και εγω καθως και ολες τις φιλες !!! Μακαρι να ξαναβρεθουμε συντομα!
    Οι δημιουργιες σου πολυ ομορφες! Να ειναι ευτυχισμενα τα παιδια,μικρα και μεγαλα!!!
    Οι φωτογραφιες σου πανεμορφες!
    πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου αγαπημένη μου ΜΑΡΊΑ!
    Και γω παντα χαίρομαι, είχα ένα λόγο παραπάνω τώρα.
    Ευχαριστώ για τις ευχές και ναι μακάρι να ξαναπιούμε φραπεδακι σύντομα!
    πολλά πολλά φιλιά!
    Μέχρι τότε όμως μην σταματήσετε τις συναντήσεις σας εσείς που είστε κοντά κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχετε πολύ όμορφα χαμόγελα Χ Α Ρ Α Σ !!!!!!!!!!!όλες σας! Εύχομαι να είναι πάντα εκεί ζωγραφισμένα...! Σας φιλώ σταυρωτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν η ΧΑΡΑ ήρθε ανάμεσά μας, μπορούσαμε να μείνουμε απαθείς;
      κι εμεις το ευχόμαστε!!!!
      φιλακια πολλάααααααααα!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ωωω που με ταξίδεψες καλή μου Βαρβαρα και πόση χαρά ξανάνοιωσα μέσα μου! Πρόσφατα κι εμένα μου ήρθε υπενθύμιση οτι το 2014 πραγματοποιηθηκε εκείνο το αξέχαστο ταξίδι ,με τις ανέλπιστες συναντήσεις, αγκαλιές, φιλιά, αγάπη και αισιοδοξία. Οταν μου ήρθε η υπενθύμιση μελαγχόλησα κοιτάζοντας πίσω πόσο διαφορετικά ηταν τα πράγματα τότε, τί συναισθήματα νοιώσαμε, πόσες ελπίδες στήριξα σε μια επανασυνάντηση, πόσο όλ αυτά καταρρίφθηκαν απο τυχαία ή μη γεγονότα! Ομως η δική σου υπενθύμιση μ αυτή την ανάρτηση μου ξαναξύπνησε μνήμες απο υπέροχες στιγμές, βλέπω τη χαρά στα πρόσωπα και τα χαμόγελά μας να ξεχειλίζει, νοιωθω ξανά την αγωνία αλλά και τις λυτρωτικές αγκαλιές και νοιώθω τόόόσο τυχερη που σας έχω στη ζωή μου ακόμα! Σημεία αναφοράς και βράχους πολλών κραδασμών χαρουμενων και μη. Νοιωθω ευγνωμοσύνη και δε θα πάψω να το λέω σε τουτο το άψυχο μέσον που έδωσε ψυχή και φτερά να πετάξουμε και να βρεθούμε απ όλα τα μέρη της Ελλάδας και να γίνουμε ένα! Φίλοι, οικογένεια! Το κουτί δε το θυμόμουν,αλλά λες να δουλεψε στο υποσυνείδητο η ιδέα σου και διαμορφώθηκε η δικιά μου; Καθόλου απίθανο! Βαρβαρα μου αγαπημένη και μοναδική Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ <3 και ακόμα γι αυτή την σταλα αισιοδοξίας που στάλαξες σήμερα στην καρδιά μου μ αυτή την αξέχαστη ανάμνηση ,οπτικοποιημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Και τότε έτσι ήταν με αυτόν τον χαιρετισμό είχαμε συναντηθεί!
      Αγαπημένη μου, οι όμορφες αναμνήσεις , γλυκαίνουν την ψυχή μας όσα χρόνια κι αν περάσουν!!!
      Αυτές τις μέρες πάλι ως αύριο είναι η Ανθοέκθεση στον χώρο της ΔΕΘ και όσα χρόνια κι αν περάσουν ελπίζουμε πάντα σε μια ακόμα συνάντηση! Δεν αποκλείεται αυτή τη φορά, σε ένα κοινό τραπέζι bloggers κάπου σε ένα Ιόνιο νησί, σε ευτυχισμένο γεγονός! Το σκέφτομαι μέρες, αλλά μην αγχώνεσαι γι αυτό:)

      Είμαστε όλες τυχερές και τυχεροί που μέσα από ένα άψυχο τεχνικό κουτί, επικοινωνούμε και μοιραζόμαστε χαρές και λύπες!
      Η χαρά όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται και η λύπη όταν μοιράζεται, απαλαίνει.
      Την αγάπη μας!

      Διαγραφή