Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

14 Σεπτεμβρίου

    Παγκόσμια  Υψωση Τ ιμίου Σταυρού

Αγαπητές μου φίλες /οι,
το θέμα μου σήμερα δεν επιδέχεται σχόλια.
Αν όμως του χρόνου τέτοια μέρα, ώρα αποδείπνου βρεθείτε κοντά σε μιά εκκλησία
μπείτε μέσα , και παρακολουθείστε τους χαιρετισμούς του Τιμίου Σταυρού.
Είναι μια μοναδική στιγμή μέσα στο χρόνο .
Θα νοιώσετε αγαλλίαση και ηρεμία ακουμπώντας όλα τα προβλήματα και τις έννοιες μπροστά στον Υψωμένο Σταυρό που μας θυμίζει τη Σταύρωση αλλα και την Ανάστασή Του.
Ισως κάποιες/οι να μην το γνώριζαν.
μπορείτε να τους διαβάσετε  αναζητώντας :χαιρετισμοί του Σταυρού.
αν παραβρεθείτε μια φορά στο σημερινό απόδειπνο, θα το θυμάστε κάθε χρόνο.
Σας ευχαριστώ!

4 σχόλια:

  1. Βοήθεια μας..Μεγάλη γιορτή η σημερινή....δυστυχώς δεν έτυχε ποτέ να πάω στη σημερινή λειτουργία το πρωί στην εκκλησία :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα δελφινάκι μου,σιγουρα δεν είσαι η μόνη, αλλα δεν λέω για το πρωί, αυτό που έγραψα αφορά αργα το απόγευμα.Για του χρόνου θυμήσου το,ίσως να μην είμαι εδώ να σας το θυμίσω!πολλά φιλιά!και σήμερα.Να ξέρεις πως δεν ξέχασα την υπόσχεσή μου, απλα...καθυστερώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οπως σου είπα Αδέρφι... αυτή την μερα γιορταζει ενα μικρό εξωκλήσσι που υπρχει λιγο πιο κατω απο εμας.. ερχετε πολύς κοσμος και απο βραδύς κανουνε πολύ ομορφη λειτουργία...δεν ήξερα υπαρχουν και ποι χαιρετσμοί του Σταυρού;; γιατι όχι όμως.. ειναι τοσο πλουσια σε υμνους η εκκλησία μας!!!φιλω σε και παω ακομα πιο πανω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή