Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Καλή Σαρακοστή!


1939

    ...Λίγα λουλούδια αν θέλεις στείλε μου
       και πάλι φίλε μου απόψε
       λουλούδια ο κήπος επλημμύρισε
       έμπα και μύρισε και κόψε...


 Αυτοί οι στίχοι μου ήρθαν στο νου, βλέποντας για πρώτη φορά αυτά τα ανθισμένα κλωναράκια!


 



 Φρέζιες μου είπαν πως είναι κι ας  θυμάμαι πως πέρυσι είχα βάλει  τους βολβούς που δεν ευδοκίμησαν!

 Ήταν χαρούμενη η έκπληξή μου, όταν πρωινό καθαράς Δευτέρας, αντίκρισα ανθισμένη την πρώτη μοβ πινελιά στο μπαλκόνι μας! Περιμένω σε λίγες μέρες να ανθίσει και η ιβουάρ, απ΄ ο, τι διακρίνω σε άλλο κλαδάκι!

 Αρχές Μαρτίου, σε λίγες μέρες μπαίνει κι επίσημα η άνοιξη!

 Δεν έχω συγκεκριμένο θέμα γι΄αυτή μου την ανάρτηση, απλά θέλησα να δώσω τον χαιρετισμό μου με λίγα λουλουδάκια, πρώιμα, πριν γεμίσουν οι γλάστρες με όλα αυτά που είναι πολυετή μεν , αλλά παγώνουν τον χειμώνα κι εμφανίζονται στην ώρα τους κάθε χρόνο κι  ομορφαίνουν  το μπαλκόνι το καλοκαίρι.

Χωρίς θέμα λοιπόν, απλά με αγάπη προς όλες τις φίλες  μου και φίλους , σας εύχομαι
 ΚΑΛΉ
ΣΑΡΑΚΟΣΤΉ!
Σημ. :Στην προσπάθεια να βγει η πρώτη φωτογραφία με φόντο την Ανατολή - προ ολίγου- και το ζωγραφισμένο ουράνιο τόξο, η ισορροπία της γλάστρας φάνηκε αδύναμη, αλλά ευτυχώς , έπεσε μέσα στο μπαλκόνι!
Αρκεί που πέτυχε η φωτογράφιση!
Να χαμογελάτε!!!



15 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή!!!! Με υγεία και δύναμη να περάσουν οι μέρες αυτές ως το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Βασίλη! Ας έχουμε υγεία και δύναμη και θετική σκέψη!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Λουλούδια, ότι πιο όμορφο μας χαρίζει η φύση.
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή Ελένη μου αγαπημένη! Ναι...ακόμα κι αν παρακολουθούμε με αγάπη τις γλαστρούλες μας, η Άνοιξη απλόχερα μας γεμίζει με ομορφιά! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή, καλή μου φίλη. Μια αγκαλιά ευχές κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανάρτηση ομορφιάς και αισιοδοξίας!
    Μια ωραία πινελιά στην μόνιμα καταθλιπτική επικαιρότητα.
    Να είσαι καλά, Βαρβάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η επικαιρότητα! Είναι σαν...ιεροσυλία οι χαρούμενες αναρτήσεις, αλλά ίσως γι αυτό και πρέπει να χαιρόμαστε με κάθε τι, το τόσο απλό! Να είσαι καλά, αγαπημένε Άρη!

      Διαγραφή
  5. Καλή Σαρακοστή Βαρβάρα μου.
    Τί ωραία χρώματα έχει ο ουρανός στην ανατολή και στη δύση του!
    Και τα λουλούδια σου όμως, υπέροχα, καλωσορίζουν την άνοιξη.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου! Ανατολή και δύση, τα ίδια χρώματα, απλά της Ανατολής πάντα πιο έντονα αφού οι ακτίνες του ήλιου...τα εκτοξεύουν στην κάθε μας μέρα! Ειδικά όταν είσαι μακριά από...μπαλκόνια...όπως έτυχε χθες!
      Νομίζω πως για κάποιες στιγμές Ανατολής, αξίζει το πρωινό ξύπνημα! Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  6. Ευτυχώς που είχε αίσιο τέλος η περιπέτεια με τη γλάστρα 😀
    Άξιζε όμως. Τέλεια λήψη, Βαρβάρα μου!
    Καλή Σαρακοστή να περάσετε, με χρώματα κι αρώματα ανοιξιάτικα 🌼🌻🌺🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που η ζαρντινιέρα ήταν πλαστική! Μια μελανιά οριζόντια ...και μια μεταφύτευση σε άλλη γλάστρα, όμως πέτυχα το ροζ στον πρωινό ουρανό! Άξιζε!!! Ήδη, χωρίς ατύχημα, φωτογράφισα και την ιβουάρ! Την αγάπη μου, πολυγραφότατο Καννελάκι, όπως σε αποκαλεί η αδερφούλα μου!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Δεν περιμενα κάτι λιγότερο απο σένα! Εχεις δίκιο η ΑΝοιξη ξεπετιέται απο παντού,δεν την κάμπτει ουτε η παγωνιά του Χειμώνα, ας τόχουμε κατά νου οταν χάνουμε τις ελπίδες μας ;). Αλήθεια το δέντρο ,το ροδόδενρο είναι δικό σου; Σήμερα μου έστειλε μία παρόμοια φωτό η κόρη μου απο τη γειτονιά της. Τί ομορφιά αλήθεια μας χαρίζει κάθε
    μέρα !!!Τον ευγνωμονώ.
    Φιλάκια άπειρα, ανοιξιάτικα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ροδόδεντρο , είναι μανώλια ή Magnolia της...γειτονιάς μας! Όμως...η φωτογραφία είναι προ δύο εβδομάδων!
      Μέρα με τη μέρα, το ροζ αλλοιώνεται και σιγά σιγά ξεπετιούνται τα φυλλαράκια!
      Όμως είναι τόσο εντυπωσιακό για όσες μέρες κρατάει η ανθοφορία του! Καλώς όρισε η Άνοιξη λοιπόν!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο αδέρφι μου πολύ καλά έκανες και άνοιξες για ευχές και μόνο... τι ωραιότερο από αυτό και από τις όμορφες φωτογραφίες σου...στιγμές ανθισμένες που θα μείνουν στα κλικ, να μας θυμίζουν την μέρα και την ώρα της Ανοιξης που τις τραβήξαμε!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για το τραγουδάκι και τα λουλούδια που μας έστειλες μέσω αυτού αγαπημένη μου!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε μικρή μου... να γεμίσουμε με αγάπη τις καρδιές μας και με την βοήθεια του Θεού να πορευτούμε μέχρι το Θείο πάθος!
    Καλή ΆΝΟΙΞΗ... 🌼🌸την αγάπη μου πάντα φιλιάααα! 🧡😘🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή