Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

Τι γλυκό να σ' αγαπούν

                                              Γλυκός Νοέμβρης

     Αφιερωμένο σε Ανθρώπους που ο Θεός έφερε στον δρόμο μου και είναι οικογένειά μου!

     Η πρόσκληση στο μήνυμα έγραφε:

    - Θα περάσουμε να σε πάρουμε, για περπάτημα μια ώρα στο βουνό στις 17.00'

      Η απάντησή μου ήταν:

    -Θα πρέπει να σας αγαπώ πάρα πολύ που ανήμερα των γενεθλίων μου παίρνω τα βουνά και μάλιστα με ανάλογη περιβολή. Είμαι έτοιμη, σας περιμένω!

   Και όταν βρεθήκαμε στο βουνό και πάρκαρε το αυτοκίνητό τους στην άκρη του δρόμου πριν αρχίσει το περπάτημα , οι εκπλήξεις άρχισαν:

 Ο φάκελος της ευχετήριας κάρτας με  αυτοκόλλητα φθινοπωρινά, πραγματικά μόνο εκεί ταίριαζε να φωτογραφηθεί στο ανάλογο περιβάλλον και η καρτούλα φορτωμένη γύρω από τις  γλυκιές ευχές, με πεταλούδες , βελανίδια, λαγουδάκια ,μανιτάρια, ζωγραφιές κι ευχές που αγγίζουν την καρδιά μου!

 Τύχαμε την ώρα που από την μια μεριά πρόβαλε το φεγγάρι 

 

και από την άλλη έδυε ο ήλιος στις κορυφές του Ολύμπου.

Χρώματα που δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε κάμερες κινητών παρά μόνο αποτυπώνονται στο βάθος της καρδιάς μας.


 

Κι αφού περπατήσαμε σχετικά λίγο γιατί ο χρόνος είχε όρια λόγω υποχρεώσεων και δραστηριοτήτων σε μια στιγμή απομακρύνθηκε η αγαπημένη μου φίλη και σε λίγο έτρεξε κοντά της και η μικρούλα μου, φύλακας άγγελός μου.

Όταν πλησίασα και πήρα την μικρή στροφή, με θέα το φεγγάρι αλλά στο μισοσκόταδο γιατί ήδη νύχτωνε, πλησίαζαν από μακριά κεράκια αναμμένα πάνω σε ατομικά γλυκάκια νόστιμα κι άκουγα το τραγούδι: Να ζήσεις Βαρβάρα και χρόνια πολλά...


 

Τελικά δεν ξέρω ποιος αγαπάει ποιον περισσότερο:η μικρή μου φίλη που ήταν η έμπνευση για το παραμύθι μου: Η νεράιδα των δοντιών με την μαμά της  ή  η εορτάζουσα που πήρε τα βουνά με χαρά;

Πόση συγκίνηση πόση χαρά πόση α γ ά π η!!!!!!!!!! 

Γύρισα πλημμυρισμένη συναισθήματα γαλήνης και φθινοπωρινές ομορφιές  για να με περιμένει μια όμορφη ανθοδέσμη από την Ειρήνη ,  του μίνι μάρκετ της γειτονιάς . Αχ αχ αχ...αυτές οι όμορφες αυθόρμητες χειρονομίες που σε σκλαβώνουν !

Και φυσικά ίσα που πρόλαβα γιατί με περίμενε η  αγάπη όλης της οικογένειας με τηλεφωνήματα, ζωγραφιές , δωράκια  αγκαλιές .

Τι γλυκό να σ΄αγαπούν και να σου το λένε!

Στο σπίτι με περίμενε χωρίς να το περιμένω 😘😘🙏 η οικογένεια με την τούρτα  με το πρόσωπό μου!

Ναι ,  ναι για όσους δεν με γνωρίζετε, έτσι είμαι, όπως με φαντάστηκαν οι εγγονές μου:

Σγουρά μαλλιά από τρούφα (θα πρέπει πάραυτα να κάνω περμανάντ να μην τις απογοητεύσω), έντονα φρύδια,τεράστιο χαμόγελο αυτό σίγουρα το πέτυχαν , μάτια γλυκά Maltesers, άσπρο χνουδωτό γιακαδάκι από ινδοκάρυδο - θα το σκεφτώ τον χειμώνα - λεπτός λαιμός και κάτι που ήταν πολύ πετυχημένο και το είπα: τέλειο κρακελέ , που στις δημιουργίες μου δεν το πετυχαίνω, εδώ πέτυχε να αποδώσει τις ρυτίδες μου άψογα!!!

 

      Νοστιμότατη κρεμώδης μηλόπιτα, με υλικά που διάλεξαν οι μικρές αλχημίστριες!

 


Αγαπημένα μου πλασματάκια, σας ευχαριστώ!

Καταλαβαίνετε πώς...το κεφάλι μου διαμοιράστηκε σε πολλά νόστιμα κομματάκια 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 μαζί και το μυαλό μου 😂

......................................................................................................................................................................



κι εδώ το αυτοσχέδιο μαγαζάκι των παιδιών της γειτονιάς που πουλούν πέτρες ζωγραφισμένες αλλά πλέον  και ζωγραφιές!

Φυσικά  αγόρασα μία με το ουράνιο τόξο και μια ζωγραφιά με αυτόγραφο, παρουσία των γονιών τους ζητάω να είναι πάντα , εννοείται και τους προέτρεψα να κρατήσουν σε φωτογραφία την στιγμή του αυτογράφου!

Γιατί, έτσι όμορφα θα έπρεπε να ζουν τα παιδιά ΌΛΟΥ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ!!!

Ήταν μια μέρα που στο γειτονικό μας χωριό, στον Ταξιάρχη που γιορτάζει τον προστάτη του Μιχαήλ Αρχάγγελο, υψώθηκε στην πλατεία του χωριού, φυσικό έλατο 16 μέτρων που θα ανάψει γιορτινά την παραμονή του πολιούχου Αρχαγγέλου μας ,  σηματοδοτώντας την γιορτινή περίοδο των Χριστουγέννων που και φέτος δόξα τω Θεώ, είμαστε ακόμα ζωντανοί, όπως λέει το τραγούδι.

 Από την ανατολή μέχρι τη δύση, πόσο όμορφο να είμαστε ευγνώμονες με κάθε φυσική ομορφιά και με κάθε ανθρώπινη στιγμή μας!

 Εδώ λίγο πριν ξεπροβάλλει ο ήλιος και σε κάθε δέντρο διακρίνονται φτερωτοί φίλοι . Πώς να μην ξεκινήσει όμορφα η κάθε μέρα!


                                           Πώς να αποτυπωθεί η ευγνωμοσύνη στον Θεό;

 


     Να είστε όλες και όλοι καλά με τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας ανθρώπους!

 Ήταν έκτακτη ανάρτηση, ελπίζω σε μία ακόμα ανάρτηση πριν τις γιορτές, όπου θα σας αποκαλύψω και μέρος των ευχών της καρτούλας!

                                       Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας!

                                                       Ε Υ Γ Ν Ω Μ Ω Ν !


έτσι έγραφε η κάρτα απ΄έξω!

Όμως προσωπικά μοιάζω με την εικόνα του οπισθόφυλλου, που κυνηγώ τ΄αστέρια για άλλους λόγους αυτή τη φορά κι έχει σχέση με τις εσωκλειόμενες ευχές!

Να είστε όλοι καλά!

Και ν΄αγαπάτε!

Σας ευχαριστώ όλους έναν έναν τους ανθρώπους της ζωής μου!

Από το υπέροχο μέτρημα της Νατάσας Μποφίλιου, κρατώ μόνο τη φράση:

Τους ανθρώπους της ζωής μου ΘΆΘΕΛΑ να τους κρατήσω!

 

https://www.youtube.com/watch?v=2F9ArtKj3I8

Είστε όλοι εσείς. οικογένεια, φίλοι , γνωστοί και άγνωστοι  ! 

Ναι, θα ήθελα να σας κρατήσω ακόμα κι αν βρεθώ πάνω απ΄τ΄αστέρια!Είστε μέρος της καρδιάς μου!



22 σχόλια:

  1. Χα...χα... πόσο χαρούμενη είμαι αδέρφι που κάνοντας μια βόλτα λίγο πριν κλείσω το υπολογιστή, έπεσα επάνω στην στιγμή του λεπτού 52 δευτερόλεπτα έγραφε από κάτω η ανάρτηση σου μόλις είχε εμφανιστεί...
    Πως να μην είσαι γεμάτη χαρά αδέρφι μου με τόση αγάπη γύρω σου; οι αγαπημένοι σου άνθρωποι ήταν κοντά σου να σου ευχηθούν τα χρόνια πολλά και να σου δείξουν πόσο σ αγαπούν.🥰
    Λατρεύω το τραγούδι και στο αφιερώνω.!!😊
    Ήταν έκπληξη για μένα ήταν πως είσαι και εσύ παιδί του Νοέμβρη; να μια ακόμα σύμπτωση που μας ενώνει. 😍
    Χρόνια σου πολλά και ευλογημένα Βαρβαρούλα μου με υγεία, να είσαι γερή και να απολαμβάνεις όλη την αγάπη των αγαπημένων σου και την δική μας μαζί.
    Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου και όσους αγαπάς μικρή μου.
    Οι φωτογραφίες πανέμορφες η φύση έχει την ομορφότερη χρωματιστή παλέτα...με γύρισαν μερικά χρόνια πίσω εκεί στην Χαλκιδική!
    Να είσαι πάντα καλά, χαρούμενη και ευτυχισμένη μέχρι τα εκατό σου! 🎂 την αγάπη μου 🧡πάντα αδέρφι 🤗φιλιαααα😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασυγχώρητη που άφησα το καλύτερο από όλα ασχολίαστο. Η τούρτα ήταν μοναδική και η ωραιότερη που έχω δει μέχρι σήμερα...ξέχειλη από αγάπη 🧡και χαμόγελα!!!😊😊😊

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για όλα αγαπημένη μου αδερφούλα! Σου θυμίζω...σαν σήμερα το πλαστό εικοσάευρο...Πότε πέρασαν τόσα χρόνια.....

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά, καλά κι ευτυχισμένα, Βαρβάρα μου!!!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται!
    Και μαζί και όλοι οι φίλοι σου που σ'αγαπούν και σου κάνουν τόσο ωραίες εκπλήξεις!!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου από το βουνό!!! Αλλά και η τούρτα των κοριτσιών, "όλα τα λεφτά"!!! Φτιαγμένη με πολλή αγάπη και με καταπληκτικό κρακελέ!!!! Τυχερούλα!!!!
    Και του χρόνου, με υγεία και με πολλές χαρές από τα παιδιά και τα εγγονάκια σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαριάννα σε ευχαριστώ από την καρδιά μου! Μακάρι και του χρόνου, να υπάρχουμε όλοι μας κάπου εδώ γύρω:) Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μα τι υπέροχη έκπληξη ήταν αυτή. Πρέπει να είναι πολύ καλοί φίλοι για να προετοιμάζουν με τέτοια επιμέλεια, ένα τόσο πρωτότυπο, γεμάτο αγάπη "δώρο"!
    Να σου ευχηθώ κι εγώ, Χρόνια Πολλά Πολλά και γεμάτα από κάθε χαρά που ευφραίνει την ψυχή!
    Την Καλημέρα μου, Βερβάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου Βασίλη! Είναι όμορφος και ο Νοέμβριος τελικά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, Βαρβάρα! Σου εύχομαι ολόκαρδα να συνεχίσει η ζωή να σου χαρίζει Υγεία, Αγάπη κι ό,τι ζεσταίνει την ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να συνεχίσει η ζωή, όπως τα γράφεις! Καλή συνέχεια στον δρόμος προς τις γιορτές! Και καλώς όρισες, πραγματικά...σ΄αυτόν τον Νοέμβρη!

      Διαγραφή
  5. Βαρβάρα μου χρόνια σου πολλά με υγεία. Εύχομαι πάντα να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε αγαπούν και να στο λένε. Η τούρτα υπέροχη, γλυκιά από τη ζάχαρη της αγάπης.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελένη! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Τί όμορφα που το έθεσες:Ζάχαρη της αγάπης! Κάνε το τίτλο και να δεις θα βγει πολύ όμορφο!!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά και πολύ όμορφα, Βαρβάρα μου ♥ Με τέτοιους φίλους-ασπίδες, μη φοβού τίποτα! Εισπράττεις αυτό που δίνεις κι αυτό που είσαι. Η τούρτα-προσωπογραφία των δικών σου, είναι εκπληκτική. Κι έχει ιδιαίτερη αξία αφού φτιάχτηκε με τα υλικά της αγάπης τους.
    Τελικά, ναι. Είναι γλυκό να σ' αγαπούν ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λέξεις :μη φοβού με παρέπεμψαν σε Μητροπάνο! Σε ευχαριστώ για όλα! Φίλοι -ασπίδες, οικογένεια - πανοπλία. Αγάπη, το παν!

      Διαγραφή
  7. Βαρβάρα μου, ολόψυχα χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου. Να έχεις υγεία, να χαμογελάς, να βιώνεις την αγάπη όλων εκείνων των δικών σου ανθρώπων, που-καλή ώρα-μέσα από τις υπέροχες αυτές εκπλήξεις, δηλώνουν παρόντες σε μια σημαντική δική σου στιγμή.
    Τα γενέθλιά σου, μέσα στην καρδιά του βουνού και μια ευλογημένη φύση, είναι το καλύτερο δυνατό. Είναι ένα δώρο, που σου δόθηκε απλόχερα. Τι να πρωτοθαυμάσω τώρα εγώ; Τη μαγική αγκαλιά της φύσης, που σού έστειλε τα δώρα της με τις εικόνες αυτές, τα γλυκάκια, τις καρτούλες, τις ευχές.
    Ένιωσα τόσο όμορφα ανάμεσά σας και ένιωσα τη χαρά σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε Γιάννη! Η επαρχία προσφέρει αυτές τις ομορφιές κι είναι κρίμα να μην τις απολαμβάνουμε στο μέτρο του δυνατού. Ήταν μια όμορφη έκπληξη κι επειδή η χαρά όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται και η λύπη όταν μοιράζεται λιγοστεύει, γι αυτό θέλησα να σας έχω κοινωνούς σε όμορφες εικόνες! Να είσαι καλά!
      Σάμπως είμαι σίγουρη πως θα υπάρχει:και του χρόνου;
      Καλό βράδυ!Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη έκπληξη γεμάτη τρυφερότητα και αγάπη. Χρόνια Πολλά Βαρβάρα μου, καλά και ευλογημένα. Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται χαρίζοντάς σου πάντα χαμόγελα και συγκίνηση. Είναι γλυκό να σ' αγαπούν, στ' αλήθεια!
    Να γιορτάσετε με υγεία και χαρά και των Αρχαγγέλων.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε πέρασαν κιόλας δέκα μέρες....
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου! Πέρασα από τις <>. Εύγε σου, είναι όλα υπέροχα! Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Ανάρτηση πλημμυρισμένη από αγάπη και τρυφερότητα, διανθισμένη με ταιριαστές ωραίες φωτογραφίες.
    Να είναι πολλά τα όμορφα γενέθλια που σε περιμένουν ακόμα, Βαρβάρα, πάντα ανάμεσα σε ωραίους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι αγαπητέ μου Άρη, να είναι πολλά! Αλλά κι αν δεν είναι..δεν έχω παράπονο! Γι αυτό δίνουμε αξία στα μικρά καθημερινά θαυματάκια! Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά Βαρβάρα μου.
    Να περιτριγυρίζεσαι πάντα από αγαπημένα πρόσωπα.
    Τί ωραία που είναι η φύση!
    Μακάρι να μπορούσαμε να απολαμβάνουμε χωρίς έγνοιες.
    Η τούρτα με ξετρέλανε. Θα παραγγείλω και τη δικιά μου προσωποτούρτα!
    Μόνο χαρές καλή μιυ φίλη.
    Σε φιλώ και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά να την παραγγείλεις Ρένα μου! Κι εμένα με ξετρέλανε! Να είμαστε καλά και να βλέπουμε τα θετικά περισσότερο! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Αδέρφι μου αγαπημένο με καθυστέρηση στέλνω τα χρόνια μου πολλά για την γιορτή σου, το λόγο τον έχει μια ίωση
    που δεν με αφήνει να κάνω αυτό που θέλω την ώρα που το θέλω, αλλά ευτυχώς που δεν τις περνάει και να μαι εδώ να σου αφήσω τις ευχές μου με πολύ αγάπη, να είσαι πολύχρονη και χαρούμενη ανάμεσα στους αγαπημένους σου να σε χαίρονται που σε έχουνε και να σε χαιρόμαστε και εμείς μαζί τους.
    Χρόνια σου πολλά με πολύ αγάπη μικρή μου συνονόματη. Να περάσετε όμορφα αυτές τις Αγιες γιορτινές μέρες φιλιαααα!!💐✨🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή