Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Το ταξίδι

-Κύκνε, κύκνε , πάρε μας μαζί σου!!!!!!!!
-Βιάζομαι , έχω αποστολή!Μεταφέρω στη σχεδία μου το όνομα της μπέμπας!Το σχημάτισα με τα πρώτα γυαλάκια που βρήκα στη  θάλασσά μου! Πρέπει έγκαιρα να φτάσω!θα σας το αποκαλύψω εκεί!
-Πάρε μας μαζί σου!Σε παρακαλούμε, σε ικετεύουμε!!!Δες , είμαστε προσκεκλημένοι


-Μα, όλοι έχουν κληθεί!Αλλά πως να σας μεταφέρω;Δες τε, ανάμεσα στα φτερά μου, μεταφέρω  ροζ και λευκά κουφετάκια, που να σας βάλω;







-Έχω τη λύση, πετάγεται το τουρκουάζ αρκουδάκι!
Θα καθίσουμε όλοι μαζί στην πλάτη σου, αφού πριν φάμε όλα τα κουφετάκια!έτσι δεν θα έχεις το βάρος τους!
-Αχ κουτούτσικο αρκουδάκι, δεν ακούγεται έξυπνο αυτό που σκέφτηκες και το ξεστόμισες κιόλας...
Δηλαδή αν τα κουφετάκια είναι στις κοιλίτσες σας, θα απαλλαγώ από το βάρος τους;Το σκέφτηκες καλά; Κι ύστερα  αυτό το απαλό αρκουδάκι είναι κιόλας αρρωστούλι..Θέλεις να έχουμε και άλλη καθυστέρηση;
-Ακούστε με, ακούστε με, πετάγεται το καφέ αρκουδάκι!Είμαι το πιο γέρικο και η γνώμη μου έχει βαρύνουσα σημασία.Είμαι πιο έμπειρο .Θα δέσουμε την αλυσίδα αγάπης από τον λαιμό του κύκνου και θα επιβιβαστούμε με  σειρά ηλικίας, αφού μετεπιβιβάσουμε τα κουφετάκια από την πλάτη του κύκνου σε μικρά πλαστικά ποτηράκια που θα κρατούμε με προσοχή όλοι μας!Και για να μην έχουμε βάρος από το γυάλινο μπολ,που αφ΄ ενός το γυαλί μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα τόσο ψηλά που θα πετάμε και αν πέσει ίσως χτυπήσει κάποιον.Ενώ τα πλαστικά ποτηράκια, και να μας πέσουν απλά θα τα πάνε σε κάδους ανακύκλωσης. Με το ένα χέρι μας θα κρατιόμαστε γερά από την αλυσίδα αγάπης και με το άλλο θα σκορπίζουμε στον δρόμο τα κουφετάκια σαν τα ψίχουλα που έριχνε στον δρόμο του ο Κοντορεβυθούλης. Θα αφήνουμε τα σημάδια μας στη διαδρομή  να οδηγηθούν όλοι στη βάφτιση!..Όμως κύκνε μου, αυτό σημαίνει πως πρέπει να παρακάμψουμε τη θάλασσα.Στη θάλασσα τα κουφετάκια θα λιώσουν..

.'Ομως από τον δρόμο, από τις πεδιάδες και τα βουνά, από τα ισιώματα και τα λαγκάδια, όλοι θα εντοπίσουν τα σημάδια και θα οδηγηθούν στο μυστήριο. Τι λέτε;
-.....................
-.....................
-.....................
-......................


Κύκνος:-Σαν να έχεις δίκιο. Θα σεβαστούμε τη γνώμη σου, Μπούμπυ!Έχεις κάθε δικαίωμα να εισακουστείς και νομίζω πως έθεσες λογικά επιχειρήματα.Όμως απ΄ότι βλέπω, σε σένα πέφτει και η μέριμνα να κρατάς σταθερά οριζόντια τη σχεδία σε κάθε φύσημα του ανέμου.Θα το μπορέσεις;

                               

-  Θα επιβιβαστούμε πολύ προσεκτικά!Η προετοιμασία πρέπει να είναι σωστή.Είναι πολύ σημαντικό βήμα.
-Θα ανοίξω τα φτερά μου.Στην πλάτη μου, όμως, επιτρέψτε μου, θα τοποθετήσετε ο καθένας από λίγη κόλλα σε κάθε πατουσίτσα σας, να πατάτε σταθερά. Γιατί θα αναπτύξω ταχύτητες.Χαλάλι σας αν ξεκολλήσουν και λίγα από τα φτερά μου. Επίσης να γνωρίζετε, πως επειδή φοβάμαι τα ύψη, φορώ ωτοασπίδες.Αν προκύψει κάτι, απλά  τραβήξετε όλα τα ζωάκια μαζί, την αλυσίδα αγάπης και θα καταλάβω να επιβραδύνω. Την πυξίδα  θα την έχω πάνω από τη μύτη μου και χαμηλά δεν θα βλέπω καθόλου.Θα σας κάνω και από μόνος μου, μια μικρή παράκαμψη από το άλσος του Αριστοτέλη.
Γνωρίζω τον τόπο με κλειστά μάτια. Εσείς που θα παρακολουθείτε, μόλις δείτε πως φτάνουμε,  προσέξτε τον ηλιακό μηχανισμό.Αν έχουμε χρόνο, δώστε μου δείγμα να προσγειωθούμε και να σας κάνω μια μικρή ξενάγηση.Αν όμως κοντεύει 12 η ώρα,  δεν θα έχουμε αυτή την πολυτέλεια της ξενάγησης .Πρέπει να είμαστε συνεπείς..Επίσης....αν τα κουφετάκια έχουν τελειώσει, πάλι μπορούμε να πετάξουμε χαμηλότερα, ώστε να τους καλέσουμε όλους, προσωπικά, να έρθουν!
Σας εξηγούμαι, γιατί είμαι ο οδηγός σας και ο ξεναγός σας μαζί!
http://www.dimosaristoteli.gr/gr/sights/aristotle-park
Θα σταματήσουμε μόνο στην μικρή πλατεία του χωριού, δίπλα στη βρύση και κάτω από τον όμορφο πλάτανο.Θα πλυθείτε και θα ξεδιψάσετε  και γρήγορα ξεκινάτε για τον ιερό ναό, αφού στρώσετε το καλντερίμι με ανθοπέταλα και ροδοπέταλα.
Συμφωνείτε;
--ΦΎΓΑΜΕ!!
-φύύύγαμεεεε!!!!
-Φύγαμε!!!!!!!!!

   Πεταλούδες και παιδάκια
   πασχαλίτσες και πουλάκια
   μελισσούλες  κουνουπάκια
   κι όμορφα χελιδονάκια

  Τα καλά σας στολιστείτε
  κι όλοι σας ακολουθείτε!
  Κι όποιους θέλει ο καθένας
  ελευθέρας προσκαλέστε

  Τζιτζικάκια τραγουδάτε
  μυρμηγκάκια κουβαλάτε
  η χαρά είναι μεγάλη
  σαν αυτήν δεν είναι άλλη!


-Α, και μια μικρή ακόμα παράκληση:

Για τον  γυρισμό μας δεν υπάρχουν όροι.

Εκεί...όμως, θέλω να τηρηθεί απόλυτη πειθαρχία.

 Στις άκρες του πεζοδρομίου, θα σταθούν οι πασχαλίτσες, εναλλάξ με τα μυρμηγκάκια.Πασχαλίτσα μυρμηγκάκι, πασχαλίτσα μυρμηγκάκι. Οι πεταλουδίτσες ας κατακλύσουν τα κλαδιά και τα φύλλα των λουλουδιών στις ζαρντινιέρες.Τα πουλάκια ας διαλέξουν μόνα τους τη σειρά, αρκεί να πλαισιώσουν τις καμάρες, το καμπαναριό και τα καλώδια των τηλεφωνικών γραμμών. Οι ακρίδες και τα τριζόνια, ας καθίσουν στις γλάστρες των λουλουδιών.Τα χελιδονάκια στα τηλεγραφόξυλα!Και τελευταία:Σας εφιστώ την προσοχή! Μετά το πέρας, ας γίνει η καλύτερη συναυλία!Οι μελισσούλες με το βομβητό τους θα είναι υπεύθυνες για το ισοκράτημα.Οι τζίτζικες θα αποτελέσουν τους τενόρους. Τα τριζόνια...δεν θα συμμετέχουν ενεργά, παρά μόνο στον γυρισμό μας,  αν νυχτωθούμε.Εκεί στην πεδιάδα , στους παραπόταμους του Χαβρία, κοντά στα πολλά πλατάνια της αγίας Φωτίδας , ας απλωθούν και οι πυγολαμπίδες ! είναι πανέμορφες! Όλοι οι άλλοι, εκφραστείτε ελεύθερα!
Ξεκινάμε το ταξίδι μας!
Έχουμε χρόνο μπροστά μας αλλά και μεγάλη διαδρομή!
Θα σας περιμένουμε όλους εκεί! Το ακούτε;


12 σχόλια:

  1. Το όμορφο ταξίδι που περιγράφεις με τόση τρυφερότητα για τη βάπτιση της μικρής σας είναι το οδοιπορικό της ψυχής σου αγαπημένη μου !! Με το καλό η βάπτιση της μικρής σε αυτό το όμορφο χώρο και στη ζωή της να υπάρχουν πάντα χαρούμενα ακούσματα !! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άχ πόσο μου άρεσε!!...Με το καλό η βάφτιση της μικρής...καλοφωτισμένη να είναι!!!...
    Βαρβάρα μου να την χαίρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστα τα ειπε ο μπούμπης...παρατάσσομαι και εγω αδέρφι μου μαζί με τις μελισσούλες και τα μυρμηγκάκια και τα αλλα ζωακια στις ακρες του πεζοδρομίου να αφήσω τις ευχές μου για την μικρή σας πριγκίπισσα να σας ζήσει και να είναι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη.. και όλοι να την καμαρώνετε όπως αγαπάτε..έναν σωστό άνθρωπο..!! μια μεγαααααλη αγκαλιά να της κάνεις και από εμας... φιλάκααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ζήσει η μικρή σας νεράιδα, να την χαιροσαστε και να την καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό η βάφτιση της κορούλας σου, φίλη μου. Εύχομαι να τη δεις όπως ποθείς. Να της δώσεις και ένα γλυκό φιλί από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βαρβάρα μου με το καλό η βάπτιση της μικρούλας πριγκίπισσας, να την χαιρόσαστε και να την καμαρώνετε πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη!! Πόσο μου άρεσαν όλα όσα έγραψες!! Είσαι καταπληκτική!! Την αγάπη μας και τις θερμότερες ευχές μας σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό η βάφτιση της πριγκηπέσσας σας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί ωραία πρόσκληση γιαγιά Βαρβάρα!
    Να σας ζήσει η εγγονούλα σας γερή και καλότυχη να είναι.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλο η βαπτιση της πριγκιπεσας σας!!!γερη κ ευλογημενη να ειναι!! Να μου την φιλησεις γιαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ΖΗΣΕΙ, Βαρβάρα μου!Μόλις μιλήσει η μικρή, θα πει: "Είσαι η πιο τρυφερή γιαγιά του κόσμου!" κι έτσι θά 'ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέτοια γιαγιά, είναι πολύτιμος θησαυρός!
    Να την χαίρεστε Βαρβάρα μου και να περάσετε αξέχαστες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή