Σάββατο 25 Απριλίου 2020

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

      Ακόμα και πίσω από δέκτες τηλεοράσεων ή υπολογιστών, ο Χριστός , ανέστη!

                                                               Αγαπημένες μου φίλες
                                                               αγαπημένοι μου φίλοι

       Αφορμή για την σημερινή μου ανάρτηση, μου έδωσε ένα χαμομηλάκι στη γλάστρα μου.
       Ναι, ένα χαμομήλι!
       Όταν άλλαξα ή πρόσθεσα χώμα στις γλάστρες μου, σε μία απ΄αυτές, υπήρχαν κάποια χορταράκια, σαν άνηθος μου φάνηκαν.
      Πέρασε ο καιρός, ο εγκλεισμός καλά κρατεί και σήμερα πρόσεξα πως τα χορταράκια μεγάλωσαν και ήταν , τι  ήταν; Χαμομήλια!
 
Χαμογέλασα μέσα μου και σκέφτηκα πως αφού δεν έχουμε δυνατότητα να πάμε εμείς στη φύση, ήρθε η ίδια η φύση στο μπαλκόνι μας!
Ναι αγαπημένες μου, από την ημέρα των Βαΐων  , προς το απόγευμα , ο ουρανός γέμισε χελιδόνια!

   Όσο κι αν προσπαθώ να προλάβω πολλά χελιδόνια μαζί, μου είναι αδύνατον!
   Τα δέντρα άρχισαν να πρασινίζουν προσθέτοντας στις διάφορες αποχρώσεις του πράσινου, απέναντι στο βουνό.

  Μέσα στις γλάστρες μου, μια ακόμα έκπληξη.
  Χρόνια πριν από μια εκδρομή  στο ξεχασμένο μας  Λιβάδι, κάτω από την αιωνόβια δρυ, που και άλλοτε σας έχω δείξει, έκοψα ένα κλαδάκι αγριοτριανταφυλλιάς.

 

 Εδώ και χρόνια, επιβιώνει και αναπτύσσεται σε μία από τις ζαρντινιέρες του μπαλκονιού και μάλιστα φέτος με έκπληξη και χαρά οδήγησα τα κλωνάρια της να στηριχτούν στα κάγκελα.Τα τριανταφυλλάκια της όταν ανθίζουν, είναι ροζ.
    Μαζί με λίγα γεράνια, κατιφέδες, βασιλικούς, αλόη και παχύφυτα, καθώς και τουλίπες που φυτεύτηκαν εκτός εποχής αλλά προσπαθούν να επιβιώσουν  και διάφορα άλλα που αγνοώ αυτή τη στιγμή τα ονόματά τους, ομορφαίνουν τις στιγμές μας .Η άνοιξη ήρθε.

    Με το βλέμμα στραμμένο στα σύννεφα όπου κάπου κάπου απομακρύνονται  οι γραμμές των αεροπλάνων και με αφορμή το χαμομήλι της γλάστρας, σας γράφω αυτές τις γραμμές, χωρίς θέμα και χωρίς πρόγραμμα.

 Τα αγριολούλουδα θα αργήσουμε να τα δούμε, αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν.




    Μια λευκή πεταλούδα ήρθε τόσο κοντά μου, δεν πρόλαβα να την φωτογραφίσω.
    Το κείμενο γράφεται στο μπαλκόνι με αφορμή το χαμομήλι μας.
    Η Άνοιξη είναι εδώ, διαφορετική φέτος για όλους, αλλά ...αλλά...
 .....................................................................................................................
    Φέτος και οι λαμπάδες μου ήταν διαφορετικές.
    Από πριν είχα αποφασίσει πως δεν θα ασχοληθώ, εκτός εξαιρέσεων και δεν είχα καμιά μέριμνα υλικών.
   Όμως όταν χρειάστηκε να ασχοληθώ με το μελισσοκέρι, ένοιωσα μέσα μου, πως απ΄ όλα τα χόμπυ μου, αυτό είναι που μου δίνει την περισσότερη χαρά έστω και εποχιακά.
   Οι ελάχιστες λαμπάδες μου φέτος, μου έφεραν άλλες σκέψεις.


 Ξαφνικά μου ήρθε ο τίτλος:Ο Μεγάλος πρίγκιπας, στον μικρό πλανήτη!
 Αυτός ο μεγάλος πρίγκιπας, ο Άνθρωπος, πόση ευθύνη έχει για να μεγαλώσει το τριαντάφυλλο του και να προσέξει αυτόν τον ελάχιστο μικρό πλανήτη μας...
Που όμως αυτόν τον μικρόν πλανήτη, μαζί με το Σύμπαν ο Θεός τον κρατά στα χέρια Του!
Ας Του έχουμε Εμπιστοσύνη!


 Και μετά,  ασχολήθηκα με υψηλή ραπτική στα σατέν φορέματα της Χιονάτης!
 Εκτύπωσα την μορφή της, την κόλλησα σε ένα είδος λευκού χαρτονιού που κόβεται εύκολα - πιθανώς μακετόχαρτου -  την έκοψα γύρω γύρω και με πορτοκαλί σατέν, της έραψα τις μακριές της φούστες, εμπλουτίζοντας με πέρλες , αστερόσκονη και όνειρα!





 Μέσα στα άλλα, ασχολήθηκα και με διάφορες τεχνικές και χόμπυ, με υλικά που υπήρχαν στο σπίτι.
Σπιτικός πηλός:
Σπιτική πορσελάνη με κορν φλάουρ ,baby oil και κόλλα :
   Και διάφορα άλλα πειράματα που τα αφήνω στους ειδικούς απλά από περιέργεια τα δοκίμασα.
   Ε, μετά από τόσα σπιτικά, αποφάσισα για πρώτη φορά στη ζωή μου να βρω συνταγές για να κάνω τσουρέκι με στέβια.
   Εδώ στο διαδίκτυο , βρήκα την συνταγή :τσουρέκι χωρίς ζύμωμα της κ.Ελπίδας Χαραλαμπίδου, αναφέρω το όνομα αφού υπάρχει στο blog της και το κυριότερο, για μένα ήταν άθλος, αυτή η ενέργεια!
   Έμεινα ευτυχής και είπα :ποτέ μη λες ποτέ!
   Πέτυχε, δεν σας έχω φωτογραφία γιατί δεν πέτυχα την πλεξούδα, όμως σίγουρα από δω και μετά θα είναι στα αγαπημένα μου, απλά αλλάζω τη ζάχαρη με κρυσταλλική στέβια, ίδιας ποσότητας.
   Και μετά...ε, να μην ψάξω: σπιτικό  ψωμί;


   Εδώ ομολογώ, τρελλάθηκα!
   Συνταγή:Εύκολο ψωμί!
   Όλα εύκολα!
  Το ξέρετε και από παλιότερα, πως με το νοικοκυριό δεν τόχω!

  Όμως αυτά τα δύο έγιναν χάριν του εγκλεισμού.

   Αγαπημένες μου φίλες, μέσα στα άλλα, αυτή την Ανάσταση, γράφτηκε και ο επίλογος της ζωής του καφέ αρκούδου, που ήταν ο κεντρικός ήρωας στα παραμύθια του blog, χρόνια πριν.
  Τα σπιτικά παραμύθια, αυτά που δεν αφορούν το blog, συνεχίζουν τα γράφονται , όμως την σκυτάλη πια , παίρνει ο λευκός αρκούδος με το  αυτοκρατορικό παπιγιόν,  για τα επόμενα χρόνια.
 Ο παλιός ήρωας, για πρώτη και τελευταία φορά, ζητά μια χάρη:Να του επιτραπεί να βάψει τα αυγά της Ανάστασης.
 Του επιτράπηκε αυτή η δράση, έστω και αν λόγω συγκίνησης και λόγω αχρωματοψίας, του βγήκαν παράξενα τα βαμμένα αυγά, όμως το σκυλάκι ο φίλος του στις τελευταίες του ιστορίες, προσφέρθηκε ερήμην του γυαλίσει τα αυγά   κι εδώ βλέπετε πως λύθηκε στα γέλια.



 Τις επόμενες μέρες έβγαλαν τις αναμνηστικές τους φωτογραφίες  κι έτσι με αγκαλιές φιλιά και συγκίνηση έκλεισε ένας τριετής κύκλος.
     Ήταν 19 Απριλίου 2020.
.............................................................................................................................................................

  Ο εγκλεισμός και γι αυτόν ήταν βαρύς.  

 Διηγήθηκε όσα έπρεπε  από τις δεκαετίες της ζωής του και χαρούμενος και γαλήνιος πια, πλην όμως φορτωμένος συγκινήσεις, θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
  Πιθανόν να βρει καταφύγιο σε μακρινά λιβάδια, τρώγοντας άγριο μέλι , πιθανόν όμως να πέσει σε νάρκη, όχι χειμερία βέβαια, αλλά στα παραμύθια γράφουμε ότι θέλουμε πάντως η συγκίνηση φαίνεται στα μάτια του.
 Η συγκίνηση της γράφουσας ήταν πιο μεγάλη από αυτήν του ήρωα που  φεύγει, αλλά αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, ας πασπαλίζουμε τα όνειρά μας με αστερόσκονη.
 Κάποια στιγμή από εκεί μακριά θα βλέπουμε αυτόν τον μικρό υδάτινο πλανήτη, που κάποτε ζήσαμε!

 






     Ας ρίχνουμε στην καθημερινότητά μας αστερόσκονη , έστω κι αν γνωρίζουμε πως η ζωή μας είναι τόσο εύθραστη, όσο ένας ιστός αράχνης!

Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε κόντρα στον ήλιο, την τελευταία ελεύθερη μέρα του Μάρτη.
Να είστε όλοι και όλες καλά!
                                                                    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
                                                                  ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Υ.Γ.
Με αφορμή, ένα χαμομήλι.

26 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη και πολλές ευχές κι από μένα με χαρά, υγεία και πολλή δημιουργικότητα. Πραγματικά η Φυσή ήρθε να μας βρει στα μπαλκόνια μας με τους πιο παράδοξους τρόπους. Εμείς ανακαλύψαμε εδώ και λίγες βδομάδες ένα σαλιγκάρι που σουλατσάρει στον τέταρτο όροφο, μασουλάει τα φύλλα απ' τις γλάστρες μας κι έχει γίνει το αντικείμενο της παρακολούθησής μας! Σ' αυτό το ταπεινό σαλιγκαράκι εν μέσω καραντίνας βρήκαμε κάποιο νόημα...Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!
      ΄Εψαξα να βρω τρόπο επικοινωνίας μαζί σου, αλλά δεν βρήκα.
      Είδες; Το σαλιγκάρι του τετάρτου.
      Σαν τίτλος, μου μοιάζει
      Η φύση και τα έμβια...Καλή συνέχεια στην συγκατοίκηση!
      Βρες τρόπο να σου γράψω κάτι.
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  2. Εσυ δεν το εχεις με το νοικοκυριο?και τι ειναι το νοικοκυριο?μονο καθαρισμα και μαγειρεμα?οχι γλυκεια μου.ειναι ολα αυτα τα υπεροχα πραγματα που κανουν τα χρυσα σου χερια.και αυτα που γραφεις και μας συνεπαιρνεις.Αυτα ειναι νοικοκοροσυνη.το σφουγγαρισμα μπορει να περιμενει.και για να χαρεις σουλεω πως ολα τα αγριολουλουδα που βλεπω στο καθημετινο περπατημα εινσι πανεμορφα και πολλα.Απο ολα τα ειδη.Χαρμα οφθαλμων.Καλο σου βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Βαρβάρα μου.
    Αληθώς Ανέστη καλή μου φίλη. Οι εικόνες σου από την ομορφιά της ανοιχτής φύσης είναι υπέροχες και μας ξεκουράζουν ψυχολογικά. Όπως και οι δημιουργίες σου που, έτσι κι αλλιώς, είναι πάντα εξαίρετες.
    Και του χρόνου να είμαστε καλύτερα αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ αγαπητέ και πολυγραφότατε Γιάννη!
      Σήμερα, διάβασα τα κείμενα της Μ.Παρασκευής.Υποκλίνομαι!
      Καλή συνέχεια, όλα θα πάρουν τον δρόμο τους έστω και αν η κανονικότητα θα έχει αλλάξει κανόνες!
      Να είσαι καλά!Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Βαρβάρα μου!
    Το χαμομηλάκι στη γλάστρα σου ας είναι ο προπομπός της άνοιξης και της αναγέννησης.
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην οικογένειά σου, να είστε όλοι σας καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαρία, σε ευχαριστώ και αντεύχομαι!
      Σε διαβάζω και προβληματίζομαι, χωρίς να αφήνω σχόλια.
      Να είσαι καλά!
      Η Άνοιξη, η ζωή η ίδια, θα συνεχίσει να υπάρχει με μας ή χωρίς εμάς, αυτή είναι η μόνη αλήθεια!
      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!


      Διαγραφή
  5. Με αφορμή ένα ευγενικό χαμομήλι, Βαρβάρα, μάς εισάγεις σε μια ποικιλόμορφη Άνοιξη και μας ανεβάζεις-ανασταίνεις το ηθικό!
    Και δεν αρκείσαι στις φυσικές φωτογραφίες, μάς πλουτίζεις και με καλλιτεχνήματα, μέχρι και ωραία φαγώσιμα!
    Η τελευταία φωτογραφία σου πάντως, αν δεν αποκάλυπτες ότι είναι δική σου, θα έλεγα πως έχει διαστημική προέλευση!
    Ε λοιπόν, αυτές οι χαρούμενες αναρτήσεις είναι απαραίτητες, όχι μόνο τώρα στη μεγάλη δυσκολία, αλλά σε κάθε περίσταση.
    Είναι σαν την αστερόσκονη που, όπως τόσο ωραία το γράφεις, πασπαλίζει και ομορφαίνει τα όνειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά αγαπητέ μου Άρη!
      Εκείνη η φωτογραφία μαζί με πολλές άλλες του ίδιου αραχνούφαντου ιστού με τα διάτρητα μέρη έφεραν και σε μένα ποικίλες σκέψεις.
      Είναι υπέροχο να μάθουμε να παρατηρούμε.
      Πολλές φορές αυτές οι παρατηρήσεις μας φέρνουν μελαγχολία, αλλά...
      Ναι, η σκέψη για ψωμί ήταν άσκηση επιβίωσης, θαρρώ!
      Ποτέ δεν ξέρεις!
      Αυτές τις μέρες που ο ουρανός γέμισε χελιδόνια,είναι πραγματικά ευκαιρία να ρίχνουμε ματιές στον ουρανό!
      Να είσαι καλά!
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  6. Αληθώς Ανέστη!!! Χρόνια Πολλά!!!
    Δεν είναι τυχαίο που ο δημιουργός της πλάσης,δημιούργησε το κάθε τι στην εποχή του ώστε η φύση,να μας δίνει το δικό της ελπιδοφόρο μήνυμα και πόσο μάλλον τις μέρες που διανύουμε κάτω από αυτές τις συνθήκες!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Μαρία μου!
      Τίποτα δεν είναι τυχαίο όταν αναγνωρίζουμε πίσω του την Θεία Πρόνοιά Του!
      Να είσαι καλά!
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένο μου αδέρφι Χριστός Ανέστη..η δική Του Ανάσταση είναι εκείνη που μας γεμίζει ελπίδα και μας κάνει να κοιτάξουμε γύρω μας με άλλα μάτια πια ακόμη και ένα μικρό ταπεινό χαμομηλάκι να μας δώσει μαθήματα ζωής..και πόσο μικροί είμαστε μπροστά στην δύναμη της φύσης!!
    Ας νιώσουμε ευγνωμοσύνη αγάπη μου για ότι και απολαμβάνουμε γύρω μας το κάθε λεπτό..τα χελιδόνια που έρχονται..(τα είδα σήμερα και εδώ και σε θυμήθηκα) τα αγριολουλουδα που ανθίζουν χωρίς καμιά ανθρώπινη φροντίδα και εμεις να καταστρεφουμε αυτον τον πλανήτη που μας δωρίστηκε. να ζήσουμε.
    Ενα απλό χαμομηλακι μας χάρισε μια ανάρτηση σου το ευχαριστούμε..
    Ψωμακι και λαμπάδες μούρλια.. στα υπόλοιπα συνεχίζουμε τις προσπάθειες.. μικρή μου..
    Χρονια πολλά με υγεια πάντα και υπομονή του χρόνου θα είμαστε με ανοιχτές αγκαλιές..καλό σου ξημερωμα αδερφι μου την αγαπη μου παντα.. φιλιαααα!! 💚🌺🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ κι ας ευχηθούμε και του χρόνου να έχουμε υγεία!
      Αυτό μόνο!
      Με αγάπη

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Βαρβάρα μου Χριστός Ανέστη! Οι λαμπάδες που έκανες με το μελισσοκέρι φανταστικές.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την γιορτή σου , αγαπημένη μου Ελένη!
      Και του χρόνου με υγεία!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Βαρβάρα μου !! Είδες πόσες σκέψεις κάναμε αυτές τις μέρες!!Εστω και αν πρέπει έτσι να γίνει κάτι καλό θα φυτρώσει στη καρδιά μας !! Παρακολουθώ και εγώ τα χελιδόνια που ήρθαν και πάλι φέτος στη φωλιά τους , τα ακούμε να τιτιβίζουν χαρούμενα και ναι είναι η Ανοιξη , είναι η ελπίδα !!
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αληθώς ο κύριος. Χρόνια πολλά. Μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια και ειδικά αυτά τα απλά , τα "άγρια" που τα βρίσκουμε στις βόλτες μας. Πολύ ωραίες οι λαμπάδες, φαντάζομαι τι ωραία που θα μυρίζουν λατρεμένο μελισσοκέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μελισσοκέρι είναι από μόνο του αγνό κι ευωδιαστό.
      Στα μέρη μας, υπάρχει σε αφθονία , πέραν του ότι υπάρχει στην περιοχή μας εξαιρετικό μέλι.
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, κατά λάθος αφαίρεσα και ζητώ συγγνώμη το σχόλιό σου.
      Θα προσπαθήσω να δω αν καταφέρω να αναιρεθεί η κατά λάθος ενέργειά μου, στην προσπάθεια να διαγράψω την αρχή της απάντησής μου.
      Αλλά έστω κι έτσι, σε ευχαριστώ!Πολύ και για όλα!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά κι από εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Νατάσσα μου!
      Να περνάτε όμορφα και να δημιουργείτε με την κόρη!
      Φιλιά

      Διαγραφή