Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Πέμπτος χρόνος

     Κάποτε πολλές δεκαετίες πριν, είχα παρακολουθήσει λίγα ολιγόωρα μαθήματα όσον αφορά τη σχέση παιδιού-γονέα στην εφηβεία.
    Σε  ένα από τα μαθήματα, μπαίνοντας στην αίθουσα διδασκαλίας, η υπεύθυνη κυρία, μας είπε:
    -Βγάλτε ένα φύλλο χαρτί!Γράψτε ο καθένας και η καθεμιά σας, κάτι για σας!Για τους ίδιους , για την οικογένειά σας, ό,τι θέλετε.
   Έβλεπα τους γύρω μου που έσκυψαν στα χαρτιά τους και έγραφαν,έγραφαν, έγραφαν.
   Κι εγώ καθόμουν και  σκεφτόμουν: τα εν οίκω μη εν δήμω...όλα είναι καλά, γιατί να τα γράψω; αυτά είναι προσωπική μου υπόθεση!
   Πέρασε η ώρα και η κυρία με ρώτησε γιατί δεν γράφω κάτι.Μα δεν ήθελα να γράψω .
   Ό ,τι ήμουν, ό,τι ζούσα, ό,τι ένοιωθα ήταν για μένα και  μόνο!Αυστηρά προσωπική υπόθεση!
   Κι έρχεστε εσείς αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι και 5 χρόνια πριν αποφασίζω να...εκτεθώ!
   Μου βγάλατε με χαρά κιόλας τον μέσα μου κόσμο!
   Μια απόφαση που δεν την μετάνιωσα ποτέ!
   Δεν μετράω επισκέψεις !Οι περισσότερες είναι δικές μου!Στην αρχή δε, έμπαινα με αγωνία στο blog μου, φοβούμενη μήπως  από ώρα σε ώρα , λιώσουν τα κέρινα...σαν τα φτερά του Ικάρου.Όταν σιγά σιγά βεβαιώθηκα πως: ώ γέγραπται, γέγραπται , συμφιλιώθηκα με την ιδέα!

 Σας ευχαριστώ αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι και αφανείς αγαπημένοι μου συνοδοιπόροι γιαυτό το κοινό ταξίδι μας!
 Αποτελείτε ένα όμορφο γλυκό κομμάτι της ζωής μου!
 Σας ευχαριστώ!

Η άνοιξη ήρθε, όλα έχουν πρασινίσει, όμως έχω μια όμορφη φωτογραφία που δεν την μοιράστηκα ακόμα μαζί σας!
 
   Τριαντάφυλλα στο χιόνι!!!!
                                                    
 και...λίγο άρωμα ζουμπουλιών από τον κήπο του πατρικού μου
 
                                      ΣΑΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!                                    

https://www.youtube.com/watch?v=z0znMeTmSUc
                                          οι ευχές αφιερωμένες εξαιρετικά για κάποια άλλα γενέθλια
                                            με    αγάπη

40 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα στο blogσπιτακι σου!!!να εχεις υγεια να μας κρατας παρεα πολλα πολλα χρονια ακομη!!!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Λίτσα!
      Χαίρομαι τις πολλές και πρωτότυπες δημιουργίες σου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, 'Εφη μου! Να το χαίρεσαι το πεντάχρονο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!
    Τι όμορφα τα τριαντάφυλλά σου πάνω στο χιόνι!!!!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα και καλή 'Ανοιξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, αχ,,,Μαριάννα μου, αν έλειπα λίγο ακόμα....θα με ξεχνούσατε ...
      Ναι, το χιόνι ήταν υπέροχο φόντο!
      Την αγάπη μου!!Καλή Άνοιξη επίσης!
      Όχι, ξεκινώ τον πέμπτο χρόνο, αλλά ακουγόταν καλύτερα έτσι!!!

      Διαγραφή
  3. Εύχομαι ν'αποτυπωνεις τις σκέψεις σου στο μπλογκοσπιτακι σου και εμείς να σε διαβάζουμε και να απολαμβάνουμε τα γραπτά σου και τις φωτό σου.Τα τριαντάφυλλα στο χιόνι και τα ζουμπούλια που τα λατρεύω είναι ωραίες φωτό.. Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαρία, μπορεί να αραίωσα πλέον την αποτύπωση των σκέψεών μου, όμως δεν υπάρχει μέρα που να μη σκεφτώ πως ναι, είναι τόσο αληθινή αυτή η επικοινωνία!
      σας ευχαριστώ!και όλα είναι αμοιβαία!φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονη η σελίδα σου και μακριά να είναι
    η πορεία της!!!!

    Καλή Άνοιξη καλή μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου μακάρι να γίνει έτσι!Αλλά επειδή άδηλον το μέλλον και αόριστον ,ας απολαμβάνουμε τις στιγμές που μπορούμε.Καλή σου Άνοιξη επίσης!φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αλήθεια Βαρβάρα μου νιώθω απόλυτα ότι γράφεις !! Ποτέ δεν πίστεψα ότι θα μπορώ να μιλήσω για μένα !!! Και όμως η παρέα μας εδώ είναι μαγική , γι αυτό φρόντισε τα΄΄Κέρινα΄΄ να είναι κοντά μας για πολύ καιρό !!Φιλιά πολλά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ αγαπημένη μου nikol!Είδες αυτό το μαγικό κουτί, πόσους ανθρώπους ενώνει;
      Την αγάπη μου, Πάντα!

      Διαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω, είναι περίεργο να εκτίθεσαι, ειδικά για εμάς που δε μεγαλώσαμε με το ίντερνετ, όπως η σημερινή γενιά. Ωστόσο έχει πολλά καλά, πήραμε και δώσαμε πολλά αυτα τα χρόνια!
    Ευχομαι να έρθουν πολλά δημιουργικά χρόνια ακόμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σίγουρα στην αρχή ήταν παράξενα, τώρα όμως...έχει γίνει μια όμορφη συνήθεια και νοιάξιμο επικοινωνίας!
      Την αγάπη μου!συγχαρητήρια ειδικά για την τελευταία σου ανάρτηση!

      Διαγραφή
  7. Διαδίκτυο 1
    ………………………
    Ψυχές ωραίες!
    Στη θάλασσα ψυχών τού διαδικτύου
    ξανοιχτείτε.
    Τον άμωμό σας πόθο τής προσέγγισης
    μην αρνηθείτε.
    Από των άλλων τα δεσμά
    λευτερωθείτε.
    Σας περιμένουν αδελφές ψυχές.
    Συμπορευθείτε.
    …………………….
    http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF%201

    http://arisalbis.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF%204

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφές ψυχές! πανέμορφοι οι στίχοι σου αγαπητέ μου ΄Άρη.
      Σε ευχαριστώ
      Καλή Ανοιξη!
      Μακάρι στις ψυχές μας να υπάρχει πάντα άνοιξη!

      Διαγραφή
  8. 105 να γινουν! Η οσα σε κανουν χαρουμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I' m happy!!!Tι μου θύμισες τώρα πεταλουδίτσα μου!
      σ΄ευχαριστώ!
      Αλλά..είναιη δική σου εποχή τώρα, η πιό όμορφη εποχή!την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  9. Να τα χιλιάσει το blogoσπιτάκι σου κι' εμείς να απολαμβάνουμε την παρέα σου για πολλά χρόνια ακόμα.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, το γράφεις καλύτερα στο:pareaki σου! ακριβώς έτσι!
      σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  10. Αδέρφι μου χρονια πολλα στο μπλοκακι σου..περασαν κι όλας 5 χρόνια απο τοτε που γραφαμε εκεινω το σατυρικο κωμειδύλλιο; χα..χα.. και εκεινο ηταν αιτια που πρωτογνωρισα την μπάρμπη που σχολίαζε.. εκει..μετα αρχισαν οι συπτωσεις.. μεταξυ μας και αυτό ηταν η αφορμή να σε νιωθω σαν καρντάση μου.. να είσαι παντα κοντα μας... και να κανεις οτι αγαπας.. αγαπη μου.. αν δεν ηταν το ιντερεντ..εμεις πως θα γνωριζόμασταν μου λες; χα..χα...ειναι αυτό μας εκανε να βγαλουμε την επικοινωνια που εχει μεσα του ο καθενας μας..να μιλησει σε μια φιλη.. να βαλουμε την φαντασια μας να δουλεψει μεχρι εκει που το επιτρεπουμε εμεις..!!να είσαι καλα μικρή μου.. και να ξερεις οτι μας ελειψες βεβαιαως βεβαιαως..χα..χα..!!! θα τα πουμε καλη εβδομαδα να έχεις ..να τα εκατοστησουν τα κερινα μας..!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ξεκινώ το πενταράκι!κι εκείνο το υπέροχο κωμειδύλλιον ήταν ίσως η αφορμή αφού ήμουν άστεγη ακόμα...αν θυμάμαι καλά...Ναι, τελικά στη ζωή τίποτα δεν γίνεται τυχαία!!!
      φιλιά πολλά!!!αντε να δούμε και χελιδόνια να πιστέψουμε στην εποχή!

      Διαγραφή
    2. τα τριανταφυλλα σου επάνω.. εκτος οτι ειναι εκπληκτικη η φωτογραφια... ειναι και αλλη μια συπτωση που θα την δεις σε επομενη αναρτηση μου.. δεν θα το πιστευεις...χα..χα..!!!

      Διαγραφή
  11. ψυχουλα μου.............εισαι ψυχουλααααααααααα αληθινη κ γνησια σαν το κερι...πολυτιμη κ γλυκια σαν το μελι..........ποσο χαιρομαι που με βρηκες κ σε βρηκα...ετσι κ γω σας αισθανομαι ανθρωπους μου...ψυχολογους μου κ πνευματικους μου.........αααχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κόψε κάτι, κόψε κάτι,κόψε....
      Την απέραντη αγάπη μου στον τόπο τον γεμάτο πελαργούς!
      Καλή άνοιξη!!!

      Διαγραφή
  12. Εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά χρόνια να γράφεις σε αυτό εδώ το χώρο και να μας κρατάς συντροφιά.
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ισχύει για όλες και όλους μας αυτή η ευχή!
      σ΄ευχαριστώ!την αγάπη μου

      Διαγραφή
  13. Λίγο πολύ όλοι έχουμε περάσει απ' τις ίδιες αγωνίες και σκέψεις αλλά ευτυχώς αποδεικνύεται ότι το μπλογκ είναι μια πολύ δημιουργική διαδικασία που πραγματικά σε γεμίζει χαρά!! Σού εύχομαι πάντα εμπνευσμένες αναρτήσεις και δημιουργικότητα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένωμεν στις οθόνες μας την νέα φωτογράφιση!
      Ευγενία μου, τέλεια η κατασκευή σου!συγχαρητήρια!
      σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, που έτσι τα νοιώθω σαν σκέψεις κι εγω.
      Καλή ΆΝΟΙΞΗ!

      Διαγραφή
  14. Εύχομαι ολόψυχα, να συνεχίσεις για άλλα πέντε κι άλλα... κι άλλα πολλά.
    Χρόνια τώρα κι εγώ εκτίθεμαι κι όσο να 'ναι καταλαβαίνω.
    Κράτα γερά!
    Καλή άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ζητήσει την άποψή σου τότε αν θυμάσαι αγαπητέ μου Στράτο που είχες τόση ιστορία στο χώρο.Αλλά θα ένοιωθα πολύ φτωχότερη συναισθηματικά αν δεν είχα αποφασίσει την...έκθεση...
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Βαρβαρούλα μου πολύχρονο το μπλοκοσπιτάκι σου Να΄σαι μαζί μας στην όμορφη γειτονιά μας όσο το τραβάει η ψυχή σου Είσαι μία γλυκιά παρουσία με πολύ ευγένεια,καλοσύνη και φινέτσα!!! συστατικά τέλεια για την δημιουργία μιας καλής ομάδας!!!Δεν ξεχνιέσαι ευκολα πουλάκι μου!!!Καλή και ευωδιαστή Ανοιξη γεμάτη ηλιους για να ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές μας με όλα αυτά που περνάμε!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τα εκατοστήσει το ιστολογιό σου
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο ιστολόγιό σου, να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις να γεμίζει πάντα από φίλους καλούς! Να συνεχίσεις να μας συντροφεύεις για πολλά-πολλά-πολλά χρόνια ακόμη, όπως αγαπάει η ψυχή σου.
    Η φωτογραφία με τα τριαντάφυλλα στο χιόνι εκπληκτική!
    Φιλιά πολλά μαζί με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαρβάρα μου είσαι το τριανταφυλλάκι της μπλοκογειτονιάς που όμορφαίνει τη παρέα ,εύχομαι να εισαι για πολλά χρόνια ακόμη μαζί μας .Εισαι πολύ γλυκιά και ευγενική ψυχή.Να είσαι καλά ,πολλά φιλιά και καλή Ανοιξη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βαρβαρούλα μου εύχομαι το μπλοκ σου να είναι πολύχρονο και να μας χαρίζει τη ζεστή φιλοξενία του και τη γλύκα της οικοδέσποινάς του...Να είσαι καλά, Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Βαρβάρα μου με υγεία και χαρά στο όμορφο και φιλόξενο μπλογκοσπιτακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Βαρβαρα μου..
    Χάρη στο ίντερνετ γνωριστήκαμε και χαίρομαι γι'αυτό.
    Πολλά δεν μπορούμε να πούμε δημόσια, αλλά έχουμε πει αρκετά για να γνωριστούμε καλά.
    Χαίρομαι που τα είπαμε κι από κοντά αρκετές φορές κι εύχομαι να υπάρξουν κι άλλες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καθυστερημένες ευχές δέχεσαι;
    Να είσαι γερή και να φυτεύεις τριαντάφυλλα και λέξεις στο μαγικό σου περιβόλι Βαρβάρα μου!
    Τα πέντε χρόνια να γίνουν διπλά και τρίδιπλα!
    Την αγάπη μου και τις θερμές ευχές μου για το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα! Να είσαι πάντα καλά!!!
    Μα τί υπέροχες φωτογραφίες και τί πανέμορφα λουλούδια έχεις! Κι όσο για τα ζουμπουλάκια ...τα λατρεύω όσο κανένα άλλο λουλούδι γιατί τα είχε η γιαγιά μου στον κήπο της και τα έχω κι εγώ τώρα!!! Έχουν ένα υπέροχο, φίνο άρωμα!!
    Την καλημέρα μου κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!!
    Ελπίζω να τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βαρβάρα μου έστω και καθυστερημένα να σου ευχηθώ να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου! Να είσαι καλά να μας συντροφεύεις με τις όμορφες δημιουργίες σου και τα γραφόμενά σου, που πολλές φορές είναι πραγματικά κατάθεση ψυχής! Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες! Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή