Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ


Η ΖΩΉ του ΠΑΙΔΙΟΎ
ένα περιοδικό ποικίλης ύλης που με συνοδεύει από τότε που γράφει ο πρώτος τόμος του!

΄Εκτοτε, ποτέ δεν έλειψε να μου κρατά συντροφιά, χρόνια και χρόνια.
Στην πορεία παραλήπτες έγιναν τα παιδιά μου, όντας κάποτε μικροί μαθητές, αλλά η Ζωή του παιδιού
ποτέ δεν έπαψε να αποτελεί δικό μου συνοδοιπόρο.

    Αυτό είναι το εξώφυλλο του πρώτου τεύχους στον μοναδικό τόμο που έχω.'Εκτοτε, δεν δόθηκαν για βιβλιοδεσία.
   Στην προσπάθειά μου να ταξινομήσω κατά σειρά όλα τα τεύχη,και να βρεθεί χρόνος να αποσταλούν, όσα από αυτά ήταν ήδη στη βιβλιοθήκη μου, γιατί....τόσος θησαυρός δεν μπορεί να χωρά σε μια βιβλιοθήκη με στενά όρια, σας παραθέτω κάποιες εικόνες

                                       Ο πλούτος είναι στο περιεχόμενο των κειμένων του
 

Αγγίζει τόσες θεματικές ενότητες που δεν μπορώ να ξεχωρίσω να σας προτείνω, όλα τα κείμενά του είναι χρήσιμα για μεγάλους και για παιδιά!


και τώρα ναι, ναι  ΚΡΑΚΕΛΕ!!!

Αυτό το μπουκάλι με το πρώτο μου πετυχημένο κρακελέ χάριν του άρτι αφιχθένος σπρέυ και γινόμενο αδιάβροχο χάριν αδιάβροχου βερνικίου, αφού συμπληρωθεί με πώμα κολημμένων κοχυλίων,https://www.youtube.com/watch?v=giny3baKy4c
μαζί με μιά ευχή, θα ριχθεί στη θάλασσα με προορισμό γεωγραφικά εκεί που δείχνει η κολλημένη πυξίδα.
Πρόσθεσα πολλά σωσίβια κολλημένα και κρακελαρισμένα για να μην κινδυνέψει.
Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι
Αν κάποια-ος το συναντήσει ακυβέρνητο στη θάλασσα μην ανησυχήσετε!Κάποιο ρεύμα θα το έχει παρασύρει αλλά δεν είναι επείγον!'Εχει προορισμό!
 κάπου όπου έχει αράξει μια θήκη κόκκινων γυαλιών με παρόμοιες αριθμητικές πράξεις
αγαπημένες μου φίλες αγαπημένοι μου φίλοι,
όσο δύσκολη και να είναι η ζωή μας, ας αφήσουμε τον νού να ταξιδέψει

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
στους εορτάζοντας και εορτάζουσες σήμερα!

Να είστε όλες/οι καλά, και μην ξεχνάτε οτι το χαμόγελο είναι μια καμπύλη που ισιώνει όλα τα στραβά!
αντιγραφή απο την δική μας http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/


23 σχόλια:

  1. Aγαπητή μου Βαρβάρα καλή σου μέρα.
    Μου ξύπνησες παιδικές μου μνήμες με Τη Ζωή τοιυ Παιδιού.
    Ήταν και μένα συντροφιά μου τότε.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλό μήνα αγαπητέ μου Ντένη!
      αυτο ήθελα να κάνω, να σας ξυπνήσω όμορφες μνήμες!
      να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. Βαρβάρα μου τη Ζωή του Παιδιού την διάβαζα όταν ήμουν μικρή. Είχε αρκετά ωραία θέματα θυμάμαι. Το κρακελέ στο μπουκάλι με το ωραίο μοτίβο έδωσαν ένα όμορφο αποτέλεσμα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου! ναι είναι το πρώτο μου πετυχημένο κρακελέ, και η επιτυχία οφείλεται σίγουρα και στο σωστό υλικό που ως τωρα δεν είχα!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Βαρβάρα
    στο μέιλ σου έψαχνα να βρω την εικόνα του κρακελέ, σκέφτηκα οτι στη φούρια σου την ξέχασες,όμως θυμήθηκα την υπόδειξη...κι ω του θαύματος,έπεσα πάνω σε θαύμα με μήνυμα κι ονοματεπώνυμο!!!!Χαχαχαχαχα Πολύ χαίρομαι γιατί αντιλαμβάνομαι την ικανοποίησή σου απ το αποτέλεσμα,όσο για το μπουκάλι,κάπου θα το ξεβράσει η θάλασσα,είμαι σίγουρη,χαχαχαχα
    Φιλάκια πολλά I'm HAPPY!!!ευχομαι και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη ξέχασα...επικεντρώθηκα στο μπουκάλι και ξαστόχησα να σου πω οτι το εν λόγω περιοδικό ήταν και δικό μου παιδικό αγαπημένο. Δύσκολο νάχα μαζέψει τα τεύχη του, (για πολλά μετανοιώνω εκ των υστέρων) θάθελα ένα σπίτι ακόμα για τις συλλογές που θάθελα νάχα κρατήσει. χαίρομαι που τόκανες εσυ!
      Φιλάκια πολλά και πάλι

      Διαγραφή
    2. Λάθος !επώνυμο δεν έβαλα διότι....είσαι επώνυμη!!!! σωστά;
      καλά αν δεν σου έστελνα την πρώτη χρήση πώς θα γνώριζα αν πέτυχε;
      όσο για τα τεύχη, ναι ο,τι θυμάσαι θα τα αναζητείς εδώ!πάντα πρόθυμη!
      Α, καλό μήνα, θα προσθέσω εδώ το ημερολόγιό μου, να ταξιδεύει ο ΙΟΎΛΙΟΣ στα ίδια κύματα με το κρακελέ! φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μου θύμησες το καιρό που πήγαινα Κατηχητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μηνα αγαπημένη αχτιδούλα μου! κι εγώ πήγαινα, αλλά το περιοδικό ερχόταν και προ πολλού στο σπίτι, λόγω μεγαλυτέρων αδερφών!απο εκεί και μετά, έγινε δικό μου!Εννοείται οτι διαβαζόταν απο όλη την οικογένεια, την πριν και την μετά που είναι και η τώρα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το περιοδικό το έπαιρνε η εξαδέλφη μου και το έχω δει στο σπίτι της εγώ που να έχω !!!!!
    Ασε το κρακελαρισμένο μπουκάλι σου ελεύθερο και η πυξίδα θα το οδηγήσει στα μέρη της αγαπημένης σου φίλης!!!
    Να είσαι καλά και χαρούμενη!!!
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πυξίδα πάντα πηγαίνει όπου την καθοδηγεί η καρδιά μας αγαπημένη μου Νικολίτσα!καλό μήνα! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Αδέρφι.. τι μου θύμησες τώρα..!!! Η Ζωή του παιδιού.. νομίζω έχει γαλουχίσει τις προηγούμενες γενιές..(βλέπε δική μου) με πολλά θέματα και αξίες ..που σιγα .. σιγα χανονται... μικρή μου....φυλαξετα καποια στοιγμή θα τα δείχνεις στα εγγονια σου... και θα τους διηγήσε.. πως αυτό το περιοδικό σε συντρόφευε στα μικράτα .. αλλα και στα μεγαλα σου... .. και τωρα στο κρακελε σου... να πω οτι ζήλεψα με το αποτελεσμα σου;; εεεεεε... νια το εκανα... ομως επιφυλασωμαι .. να γίνω καλή μαθήτρια στο μελον .. προς το παρόν θαυμαζω το δικό σου .. μπουκλι.. και ευχωμαι να βρεί τον προορισμό του και να ταξιδέψει με ούριο άνεμο... φιλακιααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα αδερφούλα μου! αχ αυτο το..κρακελε, άλλαξε τα σχέδιά μου!Θα το δείς προσεχώς! φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Πωπωπ τι μου θυμισες τωρα..
    Το ειχαμε και εμεις εδω στην Κυπρο το συγκεκριμενο..
    Ποσα χρονια πανε..ημουνα παιδακι τοτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=ceVx0vmzeLI
      Άκουσε το!και μην είσαι θλιμμένη!
      ναι , κυκλοφορούσε και κυκλοφορεί και σήμερα στην Κύπρο!
      καλό μήνα σου εύχομαι με διάθεση Ιουλίου!φιλούθκια!

      Διαγραφή
  8. καλημερα γλυκια μου!

    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα, Βαρβάρα μου! Τι μου θύμισες... ήμουν πολύ μικρή όταν διάβαζα αυτό το περιοδικό.
    Το κρακελέ σου τέλειο!
    Φιλάκια πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που μεγάλωσες, τάχα τώρα!!!το έγραψες λες και πέρασαν πολλά χρόνια........
      Ευχαριστώ κι εγω το χάρηκα πολύ.Τελείωσαν οι ..αλλαγές;Αντε περιμένει και η θάλασσα!

      Διαγραφή
  10. Βαρβάρα μου, με πήγες πίσω στα παλιά, τότε που διάβαζα την Ζωή του Παιδιού και χαίρομαι που εσύ συνέχισες και έχεις κρατήσει και όλα τα τεύχη (μερικά εξώφυλλα τα αναγνωρίζω). Το μπουκάλι σου έγινε πολύ όμορφο! Καλοτάξιδο να είναι!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπουκάλι ταξιδεύει ήδη, και ναι, τέτοια περιοδικά και τέτοια μηνύματα, ποτέ δεν θα πήγαιναν για ανακύκλωση απο τα χέρια μου.Μόνο που σήμερα εμαθα πως έκλεισε ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος,καθώς και να ανάλογα εξώφυλλα.Αλλα δεν πειράζει αρκεί που σας γύρισα νοερά πίσω στα παλιά!πολλά πολλά φιλάκια!Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. κριμα που σταματησε να κυκλοφορει πολυ καλο περιοδικο για την εποχη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε!
      Δεν σταμάτησε να κυκλοφορεί, ίσα ίσα, ζει και βασιλεύει!ΑΝΑΖΗΤΈΙΣΤΕ την!Στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται επί της Αγίας Σοφίας, προς Εγνατία, ανεβαίνοντας, αριστερά!
      Απλά σταμάτησε να γίνεται η βιβλιοσεδία, όπως γνωρίζαμε παλιά!
      όποιο τεύχος θέλετε να δείτε, γράψτε μου!
      Σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή