Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Επειδή όλα δεν είναι δεδομένα


           Συλλεκτική εικόνα στιγμής όπου για πρώτη φορά τα παιδιά του χωριού, είδαν ηλεκτρικό ρεύμα στις κολώνες του δρόμου.
           Καλόν παράδεισο στον  οικογενειακό  μας φίλο, που βρέθηκε εκείνη τη στιγμή να απαθανατίσει  τη στιγμή στον φακό του.(Σλάιντ)
         Ταξιάρχης Χαλκιδικής
                   1968

Υ.Γ.
Αν κάποια παιδιά γύρω στα εξήντα σήμερα,θυμηθούν τη στιγμή, η φωτογραφία,  τους είναι διαθέσιμη. Στην εκτύπωση, διακρίνονται πρόσωπα.
Μια μαγική στιγμή!
                                                             



12 σχόλια:

  1. Φωτογραφία ντοκουμέντο. Εξαιρετική στιγμή! Ηλεκτρικό φως όταν το αντικρίζουν για πρώτη φορά τα παιδικά μάτια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως, μαγική στιγμή! Για εμάς σήμερα είναι τόσο δεδομένο, μα ναι: Μπορώ να φανταστώ τη μαγεία της στιγμής αυτής!
    Καλό ταξίδι στον φίλο σας...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι μαγικη στιγμή αδέρφι μου αν φανταστείς... πόση εξέλιξη εχει ο κόσμος απο τότε...δεν το χωράει ο νους τ ανθρωπου..και ναι πράγματι αγαπη μου τιποτα δεν είναι δεδομενο...εχεις απόλυτο δικιο..!! σε γλυκοφιλώ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τίποτα δεν είναι δεδομένο όσο και να θέλουμε να το πιστεύουμε. Όπως κοιτάζουν τα παιδιά το ηλεκτρικό φώς έτσι καθόμουνα και χάζευα όταν ψησαμε για πρώτη φορά φαγητό στο φούρνο της ηλεκτρικής κουζίνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχεις;
    Καλό παράδεισο στον φίλο σας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρεύμα στην κολόνα του δρόμου!
    Μεγάλη στιγμή!
    Φαντάσου πως βίωσαν τα παιδιά το ρεύμα στο....σπίτι!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκπληκτική εικόνα, συλλεκτική πραγματικά!
    Καλό παράδεισο να έχει ο φίλος σας...
    Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι Βαρβάρα μου είναι μια εικόνα μοναδική και συλλεκτική !! Καλό παράδεισο να έχει ο φίλος σας !!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε τετοιες στιγμες δεν εχω λογια
    Καλο Παραδεισο να εχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστικό στιγμιότυπο! Και αν σκεφτεί κανείς πού έχουμε φτάσει σ' αυτά τα λίγα χρόνια, τούρχεται κάτι σαν ίλιγγος!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαγική στιγμή πραγματικά, υπέροχη φωτό !!!Συλλεκτική και μοναδική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματική αλησμόνητη στιγμή,
    θυμάμαι τον εαυτόν μου όταν για πρώτη φορά είδα ηλεκτρικό φως ήμουν 15 ετών και αναχωρήσαμε με το βαπόρι απ το νησί για Πειραιά Στάθηκα έκθαμβος και κοίταζα, κοίταζα, χωρίς να χορταίνω το τοπίο.
    Μα οι άνθρωποι με τέτοια πολυτέλεια σκέφτηκα αυτή την στιγμή θα πρέπει να ζούνε ευτυχισμένοι. ήταν σαν ένας νυχτερινός ουρανός κάτω στην γη μας

    χαιρετώ σε
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή