Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Φιογκάκια , φιογκάκια


     Αγαπημένη μου γυψόγαζα σε είχα παραμελήσει.....
     Χρόνο θα έκλεινε η σχέση μας....τελευταία συνάντηση σε κείνο το...ψυχικό τραύμα...
     Πλην όμως...κάτι οι γιορτές, κάτι τα μπουκάλια με τα 5 * , κάτι ένα κουτί πλαστικό ,που το πλέγμα που περιείχε μου θύμισε καμινάδα για ενα αγιο Βασίλη, σε ....ξαναβρήκα!
    Και δεν το μετάνοιωσα!
    Παράλληλα με αστάρια, ακρυλικά και ακαταστασία, ιδού το αποτέλεσμα!
 




Τα μπουκάλια τυλίγονται με κορδέλα κόκκινη, ακρυλικό πάνω στη ανάγλυφη γυψόγαζα,
διακοσμούνται με ριζόχαρτα, τυλίγεται σιρίτι στον λαιμό με μπόλικη ατλακολ κρυσταλλική,και στα πώματα ,κολλάω φέτες ξύλου, μαζί με νότες ριζόχαρτου.
Μου άρεσαν οι  φιόγκοι και ..συνέχισα.....
Ένα χάρτινο κουτί γραβάτας, μεταμορφώθηκε σε κουτί δώρου με την ίδια τεχνική.Μόνο που εδώ
πλεόνασα σε φιόγκους, προσθέτοντας και μοτίβο χαρτοπετσέτας.


Και αργότερα, πρόσθεσα και ριζόχαρτο πάνω στην κόκκινη βάση.Έπρεπε να καλύψω μια αποτυχία με χρυσόσκονη γύρω από ξύλινη φιγούρα Χριστουγέννων.
 


Ένα ακόμα μπουκάλι τυλίχτηκε με χαρτοπετσέτα, με διαφορετικά σχέδια στην κάθε του πλευρά.



Και μετά...σειρά είχαν οι αντζέντες!
Πρώτη φορά που μ΄είχε εντυπωσιάσει η παλαίωση βιβλίου, ήταν στο blog της Λίλας:
 http://lila365idees.blogspot.gr/
και μετά στης Αριστέας μας
http://princess-airis.blogspot.gr/
Δεν γνώριζα ακριβώς την τεχνική τους, αλλά ξεκίνησα με ό,τι είχα:
Κόλλα ατλακόλ κρυσταλλική και στόκο.'Ισως να μην χρειαζόταν ο στόκος, αλλά τον είχα αγοράσει εκείνη τη μέρα, να μην τον χρησιμοποιήσω;
Μάλιστα σκέφτηκα ότι ίσως να έδινε και λίγο όγκο ανάμεσα στις σελίδες!
Ιδού τα πρώτα μου δειλά βήματα στην παλαίωση βιβλίου.
Σημ. Τα βιβλία είναι παλιά ημερολόγια, που δεν κρατούσαν....ημερολόγιο....
Ήταν παντελώς λευκά, ή...ανάμεσα στις σελίδες τους, βρήκα...ξεχασμένα γεγονότα, που έκοψα και κράτησα τις ημερομηνίες στις σελίδες τους.Ποτέ δεν θα χαλούσα ένα βιβλίο, και ιδιαίτερα παλιό.


Και αφού στέγνωσαν, στην αρχή με πινέλο μετά με σφουγγαράκι, άπλωσα πατίνα, στα χρώματα που έχω.
Και μετά...αφού δεν μπόρεσα σε συμμετέχω σε συλλογικές δράσεις, στα στολίδια και στις μπάλες που έχουμε δει καταπληκτικό ρεπορτάζ σε blogs φιλενάδων μας, σκέφτηκα: Μπορώ με ό,τι έχω.
Δεν χρειαζόμουν πολλά, παρά μόνο τη σκέψη.Και από κουτιά μεταλλικά που είχα φυλαγμένα, έφτιαξα κάποιες μολυβοθήκες.Απλές αλλά, χρήσιμες.

Κι εδώ η πρώτη εικόνα, το μπλε πλαστικό δοχείο:
 Αληθινά φύλλα κουμαριάς από το χωράφι,ξύλινη φιγούρα φάτνης, αστέρια, και μόνο πράσινη κορδέλα, έφερε αυτό το αποτέλεσμα.


     Και μετά η γυψόγαζα άρχισε να ντύνει στα λευκά μικρά κομμάτια κορμού φλαμουριάς, αφού ένα μπουρίνι ήταν η αιτία να σπάσει το μεγάλο της κλωνάρι.Ίσως να είναι καλύτερα έτσι και να βγάλει καινούργια κλαδιά και φύλλα σε ..άλλα σχέδια.
Αλλά ...σε επόμενη ανάρτηση........και  μόνο αν πετύχουν!

Αύριο τελειώνει ο Νοέμβρης...
H Πάτρα γιορτάζει τον πολιούχο της 'Αγιο Ανδρέα.http://www.saint.gr/2785/saint.aspx
Θέλω να στείλω την αγάπη μου και τις ευχές μου, σε δύο αγαπημένα μας πρόσωπα που γιορτάζουν!
Και επίσης σε ένα άλλο κορίτσι που δεν το έχουμε ξεχάσει...και ζει κάπου εκεί....
    Αγαπημένες μου φίλες
    αγαπημένοι μου φίλοι
    Να είστε καλά.
Μπαίνουμε στον μήνα της γέννησης του Θεανθρώπου.
Ας μας φωτίζει το Αστέρι των Χριστουγέννων σε...ασφαλή δρόμο!
Και ακόμα: μην ξεχνάμε το βιβλίο της Μαρίας - Νεφέλης μας:
 http://www.pafospress.com/wp-content/uploads/2015/09/11960210_764700266972812_1430407756054902337_n.jpgΕκδόθηκε και κυκλοφορεί.

56 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι δικαιώθηκες επάξια μετά απο τόσες ωραίες δημιουργίες...όλα είναι υπέροχα.Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Μαρία μου.Απλά πραγματάκια έτσι μόνο για τη χαρά της δημιουργίας.
      Καλό μήνα από αύριο, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  2. xixixi! Γυψόγαζα, κορδελίτσες, χρώμα και αγάπη! Τί άλλο να ζητήσει κανείς?
    Τα συνδύασες εξαιρετικά όλα, κορίτσι μου και τα απολαύσαμε όσο δεν φαντάζεσαι!
    Είσαι υπέροχη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και να χαίρεστε του αγαπημένους σας που γιορτάζουν αύριο!
    Καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι....αγαπημένοι μας...κάπου εδω ανάμεσά μας...γιορτάζουν!
      Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ κορίτσι,
      Καλό μήνα από αύριο!
      Με μια μόνο ανάρτησή σου, μας κάνεις και περιμένουμε...γιαυτό έχουμε δίπλα μας πάντα την μοναδική πλεκτή καρδούλα σου, κάθε ώρα!
      φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Παραγωγικότατη Βαρβάρα μου,μπουκάλια, βιβλία, μολυβοθήκες όλα ενα και ένα. Γεια στα χέρια σου και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄Ευχαριστώ αγαπημένη μου Κατερίνα,μακάρι και του χρόνου να μιλάμε πάλι εδώ!
      Καλό μήνα , σε λίγες ώρες, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κ. Υιώτα!
      Καλό μήνα, καλά Χριστούγεννα σε σας και την οικογένειά σας!
      φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τι να πρωτοθαυμάσω Βαρβάρα μου! Όλα υπέροχα και η διάθεση σου δημιουργική κάτι που αγαπώ!Καλημέρα και καλή εβδομάδα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχτιδούλα μου, με ό, τι μπορεί η κάθε μιά μας!(προχειρότητες είναι τα δικά μου και το ξέρω,αλλά να μην μένουμε αργοί)
      Εύχομαι ολόψυχα να είναι όλα καλά σε σας και είναι!!!!με αγάπη!
      σ΄ευχαριστώ

      Διαγραφή
  6. Βαρβάρα όλα είναι υπέροχα, δίνω ένα μικρό προβάδισμα στα μπουκάλια...χιχι!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ελένη μου!Μα, τα μπουκάλια έδωσαν την ιδέα!
      φιλιά πολλά!
      Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  7. Βαρβάρα μου μπράβο για όλα!
    Γιορτινά, επίκαιρα, χαρούμενα.
    Η παλαιωση βιβλιου με ξετρελανε
    Καλοταξιδο το βιβλιο της Μαριας Νεφελης
    Καλη εβδομαδα
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμην, καλοτάξιδο να είναι!
      σ΄ευχαριστώ Κική μου,η παλαίωση έγινε χωρίς...τρόπο, αλλά ήταν μια απόπειρα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα! Μου άρεσαν πάρα πολύ. Και τα βιβλία σου υπέροχα!
    Μπράβο, ακούραστό μου πλάσμα!
    Σε φιλώ με αγάπη και σε ευχαριστώ που με έχεις πάντα στη σκέψη σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πεις εμένα...ακούραστο, τι να ομολογήσω εγώ για σένα!
      Οι πραξεις σου το....αποδεικνύουν!
      Και από εδώ, ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε για όλα!
      Χρόνια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Eεεεεεε τι να πω με τόση πολύ δημιουργικότητα.....τι ομορφα πραγματα που έφτιαξες παλι...αδερφι..!!!.το ένα καλύτερο απο το αλλο ματια μου ....μα και βιβλιο;.... σε θαυαμαζω.. γαιτί εγώ δεν είμαι λάτρης της πραγματικα απίθανης γυψογαζας..τι πραγαματα φτιαχνει..!!!.την δημιουργία αυτη την αφήνω στα δικα σου χέρια ...εμενα δώσε μου να πλεκω........χιχ.χιχ. οπως και σε αλλες φιλες που κανετε με αυτή την γυψόγαζα.... πραγματικα... στολίδια....παλι υπερπαραγωγή έχεις κανει αγαπη μου τι δουλεια!!! πω..πω.!! Μπραβο σου Βαρβαρούλα μου και οπως λέει η Ελλη ακούραστο μου πλασμα... να έχεις μια ομορφη εβδομαδα και ένα γιορτινο μηνα.. απο αυριο... φιλακιααααααααα!!! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόχω στο νου να σου δώσω να πλέκεις, και ήδη έχω...μισοέτοιμη ανάρτηση με αυτή τη φράση, θυμήσου το!
      Και σήμερα και απο αύριο,
      να είναι εορταστικός και όμορφος μήνας, όπως αρμόζει!
      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Έφτιαξες πανέμορφα στολίσματα και με την παλαίωση βιβλίου τα πήγες άριστα!!!! Μου άρεσε που χρησιμοποίησες τον στόκο επειδή μόλις τον είχες αγοράσει!!! Χα χα... έκανε όμως τέλεια τη δουλειά του! Συμφωνώ με τη γυψόγαζα, είναι αγαπημένο υλικό.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Φιλία μου!
      Για πρώτη φορά, θαρρώ πως..κάτι έκαμα.Το ελάττωμά μου, που το γνωρίζω, είναι πως βιάζομαι!
      Καλό σου μήνα , καλές γιορτές! φιλιά

      Διαγραφή
  11. Είχα αγοράσει στόκο , να μην τον χρησιμοποιήσω; Βαρβάρα μου έλιωσα!!!
    Μπράβο για όλα!
    Έτσι ! Μου αρέσει που έβαλες τη φαντασία σου και προσπάθησες!
    Κι εγώ την πρώτη φορά που έκανα βιβλίο δεν ήξερα τίποτα!
    Πολύ όμορφα όλα!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλή εβδομάδα μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέχω παρασάγγας αγαπημένη μου airis από σένα, αλλά τα δικά σου θαύμαζα με το μπορντώ και..ξεκίνησα ονειρευόμενη....
      Σ΄ευχαριστώ που είσαι τόσο επιεικής μαζί μου!
      Φιλάκια αγαπημένη μου, καλό σου μήνα!

      Διαγραφή
  12. Πόσο χάρηκα με αυτό που έγραψες...πως ποτέ δε θα χαλούσες ένα βιβλίο!!
    Όλες σου οι δημιουργίες όμορφες!
    Φιλιά πολλά και καλό γιορτινό και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βιβλία...λατρεία!
      σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Για όλα!
      Καλή συνέχεια στον εορταστικό μήνα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Τι καταπληκτικά πράγματα είναι αυτά Βαρβάρα μου!! Τι υπέροχες δημιουργίες έκανες πάλι!! Πόσο όμορφα και γιορτινά είναι όλα!! Με τη γυψόγαζα έκανες θαύματα και τα βιβλία σου με ξετρέλαναν, όπως και όλα όσα έφτιαξες!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Σου στέλνουμε πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μας!! Να περνάτε όμορφα και να έχετε όλοι σας έναν υπέροχο μήνα γεμάτο αγάπη και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ!
      Εύχομαι τα συναισθήματα και η χαρά των γιορτών, να είναι πολύ πολύ μεγαλύτερη και από τον υπέροχο στολισμό σας!
      Σας ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  14. Βαρβάρα μου τί να πω;
    Με ότι καταπιαστεις ,τα καταφέρνεις θαυμάσια.
    Τα βιβλία τα εκανες υπέροχα, Μπράβο σου.
    Περίμενα να ερθεις για τις μπάλες, κρίμα που δεν τα κατάφερες, περάσαμε πολύ ωραία.
    Να είσαι καλά και Χρόνια πολλά για αύριο.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν δυνατόν Ρένα μου, όμως είδα το..ρεπορταζ και τα βίντεο!
      Μπράβο σε ό,τι κάνετε! μπράβο!
      Σ΄ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  15. Να ξεκινήσω πρώτα από τις ευχές μου για την εορτή σου, Βαρβάρα μου!!!! Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να σε χαίρονται όλοι!!!! Και του χρόνου με υγεία!!!! Καλό μήνα και με το καλό να έρθουν οι γιορτές! Να χαίρεσαι και την αγαπημένη σου συνονόματη, το αδέρφι σου, όπως την λές!!!!
    Πόσα πράγματα έφτιαξες!!! Μπουκάλια, κουτιά, μολυβοθήκες, με αποκορύφωμα τις ατζέντες!!!! Μιά χαρά τα κατάφερες με την ατλακόλ και τον γύψο! Μου αρέσει που αυτοσχεδιάζεις κι εσύ, όπως κι εγώ
    Πολλά φιλιά και να περάσεις καλά στην γιορτή σου, μαζί με τους αγαπημένους σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ αγαπημένη μου Μαριάννα!!!
      Καλή συνέχεια στην ανάρρωση,
      Καλές γιορτές!
      με αγάπη!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα Βαρβάρα μου!!!!!! Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι αγαπάς!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου, για την ευχή σου!
      Να είσαι καλά , καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!
      καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  17. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Χρόνια καλά γεμάτα υγεία, αγάπη και χαρές!!
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και εμείς όλοι φυσικά, οι φίλοι μέσα από την οθόνη...
    Πολλές ευχές !....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΝΙΏ ΜΟΥ, που στου Δεκέμβρη τις εννιά..κάποια εδώ μέσα γιορτάζει!
      να είσαι καλά!!ΠΆΝΤΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά, με υγεία, ευτυχία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Τι όμορφες δημιουργίες!!! Γυψόγαζα, decoupage, παλαίωση βιβλίων!!! Μπράβο!! Είναι όλα πολύ όμορφα!!! Τίποτα δεν σου ξέφυγε... από τενεκεδένια κουτάκια, μπουκάλια, ημερολόγια!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!
      Να ξέρεις πως στη γιορτή σου έψαξα να αφήσω κάπου ευχές, αλλά αυτά τα + δεν τα κατανοώ!
      Καλές γιορτές, με υγεία!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Βαρβάρα μου χρόνια σου πολλά με υγεία και χαρά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!
      Καλές γιορτές, καλή συνέχεια στις δημιουργίες!
      φιλιά

      Διαγραφή
  20. Έτη πολλά, Βαρβάρα!
    Έτη δημιουργικότητας, πρωτοτυπίας, ποικίλης ομορφιάς.
    Ευτυχείς όσοι δημιουργούν!
    Ευχόμαστε καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν!
      Επίσης καλές ποιητικές σκέψεις σου εύχομαι!
      Καλές γιορτές στην οικογένειά σας!

      Διαγραφή
  21. Βαρβάρα μου ,Χρόνια σου Πολλά ,γερή ,δυνατή ,ευτυχισμένη και πάντα χαμογελαστή !Οι δημιουργίες σου να είναι ανεξάντλητες ,πανέμορφες και ασυναγώνιστες ! Με ότι καταπιάνεσαι ,το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό ! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου ,μα προπάντως να σε χαίρονται εκείνοι γιατί ζει μαζί τους ενας σπάνιος και ανεκτίμητος θησαυρός !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ρεπόρτερ!
      Πόσο απολαμβάνω τα δρώμενα νάξερες!Μπορεί να λείπω , αλλά περνώ!
      Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές, τουλάχιστον απο δω και μετά δεν θα ντρέπομαι κι εγω για τις φωτογραφίες μου, που δεν ήταν καθαρές!
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα όμορφά σου λόγια!Καλή συνέχεια στον εορταστικό μήνα!φιλιά

      Διαγραφή
  22. Βαρβάρα μου ,χρόνια πολλά να είσαι πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη!!!!!Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές,με πολύ φαντασία και μεράκι .Να είσαι καλά ,καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου, σε ευχαριστώ!, ό΄τι μπορούμε, όπως μπορούμε!Αρκεί να μην υπάρχει αργία.
      Καλές γιορτές επίσης!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία Βαρβάρα μου, να χαίρεσαι ότι αγαπάς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά να είσαι ευτυχισμένη και γεμάτη υγεία!!! αγαπημένη Βαρβαρα έχουμε καιρό να τα πούμε και βλέπω πως προχωράς δυνατά με το ντεκουπάζ και όλα του τα επακόλουθα!!! Ευχομαι να περνά ο χρόνος σου ευχάριστα δημιουργώντας ότι επιθυμείς!!! Να έχεις εναν καλό και γλυκό γιορτινό μήνα Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε καιρό αλλά σαν να μην έχουμε!χαχαχα!
      Θα βρούμε χρόνο δεν θα χαθούμε!άλλωστε χρόνια πολλά και σε ΄σενα, κάτι΄΄σχετικό βρήκα σήμερα!
      Στην ροζ γιαγιά, εύχομαι ζαχαρένιες από αγάπη ευχές!
      φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Ευτυχως που τα είπαμε ..και στο τηλέφωνο για τα χρονια πολλα Βαρβαρούλα μου γιατί δες τι ωρα και τι μερα σου γραφω τις ευχες μου...για υγεια και ευλογημένα χρόνια.. σε χαιρεται η αγαπημένη μεγαλη ποια.... οικογένεια...σου και βέβαια εννοείτε και και εμεις όλοι να είσαι γερή και περικυκλωμενη παντα απο την αγαπη που τοσο απλόχερα την δινεις . και του χρόνου αγαπημένο μου μικρό μου αδερφι..!!! φιλακιααααα ........ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏΩΩΩΩΩΩΩ!
      Μακάρι και του χρόνου να είναι ανάλογο της φετινής χαράς!
      Χρόνια σας πολλά επί δύο και χρόνια μας πολλά!
      σε ευχαριστώωω

      Διαγραφή
  26. Υπέροχα τα έργα σου όλα όπως πάντα.
    Και πάλι χρόνια σου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ευχαριστώ αγαπημένε μου Ντένη!
    Σας εύχομαι καλές γιορτές, μετά την γρήγορη ανάρρωση.
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή