Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Τραπεζι -κές ........... συν- αλλαγές

      


                      Κοπιάστε, στρώνω τραπέζι!

             Σε ποια ηλικία παλιώνουν τα έπιπλα;

                             Όχι, όχι δεν αφορά διαγωνισμό στο Άλλαξέ το!
           Απλά μια σκέψη έκανα , αφού το συγκεκριμένο τραπέζι μαζί μας πέρασε τα 25+




  Κάποτε, είχε γνωρίσει μέρες δόξης.Είχε και ένα επί πλέον κομμάτι που προσθέταμε στη μέση, και όλα ήταν καλά.Κάποιες από αυτές τις φορές, η φθορά είχε αρχίσει κι εγώ στην προσπάθειά μου να ενώνω τα κομμάτια σταθερά, χρησιμοποίησα κολλητική ταινία καφέ χρώματος αντί χαρτοταινίας.
Η ζημιά  έγινε.Μαζί με τα κομμάτια κολλητικής ταινίας έφευγαν και κομμάτια λούστρου και σε μερικά σημεία, όχι μόνο.
   Κι έτσι μια μέρα, παρέα με τη μικρή μου φίλη, ψάχναμε να σκαρώσουμε και να ξεκινήσουμε μια κατασκευή.
  Χάρηκε πάρα πολύ όταν της συλλάβιζα αυτό που είχα -με λευκό αστάρι -γράψει.
  Δεν κράτησε πολύ, γιατί το αστάρι αστραπιαία κάλυψε τα λευκά γράμματα, και με το σφουγγάρι χαιρόμασταν μαζί τη μεγάλη επιφάνεια.Ήταν τα πρώτα μας βήματα στην κατασκευή και οι αυτοσχεδιασμοί , μας χαροποιούσαν.

 



Για καιρό, είχε γίνει κατάλληλο πλάνο, για φωτογραφίες....κατασκευών, η μελλοντικών σκέψεων.
Σημ.  : όχι δεν θα τοποθετηθεί εκεί το πλαστήρι, ούτε το κόσκινο,απλά είναι τα πλάνα πριν τη μεταμόρφωσή τους , που δεν ξεκίνησε ακόμα.





 Και αφού έμεινε για πολλές μέρες λευκό, και σκεφτόμουν πως θα γινόταν πιο όμορφο,
δέχτηκα βοήθεια ουσιαστική από τον γιο μου που πρότεινε πως αφού είναι τραπέζι φαγητού, καλό είναι να έχει πάνω ...διάφορα μενού, με την ευχή ΚΑΛΉ ΌΡΕΞΗ!

Καλοδέχτηκα την ευχή, όχι όμως και τα πιάτα, γιατί στη συλλογή με τα χαρτιά μας ντεκουπάζ, πρώτο λόγο είχαν:
 Ψάρια και θαλασσινά που δεν με ενθουσίαζαν.Ούτε θα ταίριαζε σ' αυτά λουλουδιασμένη μπορντούρα  στο σχέδιο που λατρεύω.
Είχαμε στα χαρτιά μας και πράσινες ελίτσες , θα ταίριαζαν περισσότερο, μα θέλαμε , ό, τι γίνει να είναι αποδεκτό απ' όλους μας.



 Κι έτσι ταπεινά, ζήτησα κι δέχτηκα βοήθεια,
για να γραφεί η κεντρική ευχή!
Άλλωστε όλοι συμμετέχουμε στην κοινή τράπεζα, δεν ήταν σωστό εκ μέρους μου να κάνω ότι θέλω...
 Δοκιμάσαμε και με σχέδια φρούτων αλλά κάτι στη σκέψη μου  κυριαρχούσε το άνθος!
Σε ποιόν δεν αρέσουν τα λουλούδια;


 και αφού συμπληρώθηκε η ευχή,άρχισα να ψάχνω ποια σχέδια να παραγγείλω.Ήταν τόσα πολλά στο μαγικό γαϊτανάκι,που δυσκολεύτηκα να ξαναβρώ αυτό που μ'  είχε και αρχικά εντυπωσιάσει.
Και όταν άνοιξα τον φάκελλο, σιγομουρμούρισα: και τώρα ...τα δυο μας!Ένα πλήθος μαργαρίτες είχα επιλέξει, μαζί και μερικές πολύχρωμες πεταλούδες.

 Βέβαια , με κάποια τραπεζομάντιλα, διακρίνεται η ευχή, αλλά συνήθως το μάτι πέφτει πάντα στα φρέσκα λουλούδια που αυτόν τον καιρό μας ομορφαίνουν, πλαισιωμένα από τις νέες φωτογραφίες    μας.Κι ύστερα δεν μένουμε στην  επιφάνεια, σκοπός ήταν να δείχνει όμορφο το τραπέζι , την στιγμή που αλλάζει το τραπεζομάντιλο.

 Στην αρχή, προσπάθησα με προσοχή να σβηστούν οι επί πλέον γραμμές.
 
 και μετά....επί το έργον!









Με τη βοήθεια χαρτοταινίας έκανα ένα στενό περίγραμμα με πατίνα σε χρώμα χαλκού και στη συνέχεια τόνισα το χρώμα των γραμμάτων αυτοσχεδιάζοντας με τέμπερες σε κόκκινο και καφέ.
Πέρασα κατά τόπους ξανά λευκό ακρυλικό όπου φαινόταν λίγο,και σκεφτόμουν ποιο θα μπορούσε να ήταν το τελείωμα.
Η σκέψη του υγρού γυαλιού απορρίφθηκε,γιατί πως θα έμενε μέρες ακάλυπτο ενάντια στη λέξη των σταυρόλεξων: εχθρός της νοικοκυράς με πέντε γράμματα; κι έτσι αποφάσισα μετά τις τελευταίες πινελιές να περαστεί με βερνίκι, που λίγο..μοιάζει με υγρό γυαλί και στεγνώνει γρηγορότερα.

        



 

Στην τελευταία φωτογραφία, γύρω γύρω προεξέχει η χαρτοταινία που πρόσθεσα προστατευτικά έως ότου στεγνώσει.
Σημ.: δεν κόστισε λιγότερο από υγρό γυαλί, απλά θα στεγνώσει γρηγορότερα ελπίζω!
Κάποιος από μέσα του , είπε,  μόλις το είδε...λευκό:
Ε, όχι  και αυτό!
Τι λέτε; θα αλλάξει γνώμη;
α
Αγαπημένες μου φίλες
Σιγά σιγά μπαίνουμε στις γιορτές!
Θάθελα και μέσα από εδώ 
να συγχαρώ την δική μας Αννιώ: 

για την Άριστη καθ' όλα δουλειά της, όσον αφορά παιδικά μαξιλαράκια! 
Συστήνω ανεπιφύλακτα ΑΝΝΙΏ!
Να είστε όλες και όλοι καλά!

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βαρβάρα μου!
    Εκανες εκπληκτικη δουλεια
    Δεν εχω λογια
    Καλη μας ορεξη λοιπον! Διοτι μονο καλη με τετοιο αποτελεσμα μπορει να ειναι
    Καλη εβδομαδα
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα! Αν δεν αλλάξει γνώμη, το θέλω εγώ το τραπέζι!!!
    ;-)
    Είναι πανέμορφο και πάρα πολύ χαρούμενο! Σε προδιαθέτει ευχάριστα για φαγητό, για κουβεντούλα, για πολλά!
    (Κι εγώ θα απέρριπτα την πρόταση των ψαριών και των θαλασσινών! χιχι!)
    Πολλά μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
    (Και εννοείται πως λατρεύουμε την Αννιώ μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχο εγινε καλοριζικο μπραβο σου Βαρβαρα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εκπληκτική η μεταμόρφωση!γεια στα χέρια σου!!!
    καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει τι ομορφιές βρε Βαρβάρα μου! Το έχω ξαναπεί πως τίποτα δεν πηγαίνει στα σκουπίδια και μπορούμε με καλή θεληση και φαντασία να κάνουεμ θαύματα και καινούργια το κάθε αντικείμενο Μου αρέσει το τραπέζι και είναι τόσο όμορφο και ιδαίτερο!
    Σε φιλώ! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α, έγινε αριστούργημα Βαρβάρα!!! Μπράβο σου!
    Να το χαρείτε με υγεία!
    Σε φιλώ, καλή σου εβδομάδα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικό έγινε!!! Ποιος δεν θα ήθελε να τρώει το φαγητό του πάνω σε ένα τέτοιο τραπέζι.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρααααααα! Βλέπω προχώρησες πολύ και έφερες σε πέρας ενα τραπέζι !!!!Σε θαυμάζω πρώτα για την τόλμη σου και για το όμορφο αποτέλεσμά σου!! Πάντα μία ανανέωση είναι θετική στους οφθαλμούς και στην ψυχή!!! Πρόσεξα με πολύ χαρά το παιχνίδι με τη μικρή σου φίλη και θα ήθελα να ήμουν σε μία μερια για να απολάμβανα τα γελαστά πρόσωπά σας!!Μπράβο μπράβο Βαρβάρα για όλη την κατασκευή Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και πάντα καλή όρεξη Βαρβάρα μου , στο τραπέζι που με προσοχή επιμελήθηκες αφού είναι το σημείο συνάντησης της οικογένειας !!!
    Τίποτα όσο χαλασμένο και αν είναι δεν πετάμε απλά το αλλάζουμε όπως μας αρέσει και εσύ έκανες εξαιρετική δουλειά .
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου









    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!
    Αρκεί ο λόγος σου... θα κοπιάσουμε όταν στεγνώσει τελείως!

    Βλέπω πως βάλθηκες, εν καιρώ κρίσης, να αφήσεις άνεργους τους επιπλοποιούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ, τι πάει να πει "λευκό; ε, όχι κι' αυτό"; Το τραπέζι έγινε καινούριο, χαρούμενο και σε καλεί σε γεύμα!!!
    Τέλεια δουλειά... Μπράβο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκπληκτική μεταμόρφωση! Μπράβο Βαρβάρα... Πήρε βέβαια το χρόνο του αλλά άξιζε τον κόπο πραγματικά!
    ΄Εγινε αγνώριστο με αστραφτερό αποτέλεσμα !!!
    Υγεία στα χέρια σου!
    Καλή συνέχεια σε ότι σκαρώνεις...
    **Αννιώ**

    ****Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...
    Με συγκινείς! Να΄ σαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αααααα γι αυτό χάθηκες παιδι μου; εκανες τις αλλαγες σου;.. και όχο μονο .. ολοκληρη προεργασία σκεψης εκανες αδερφι εκτος απο την προεργασία της αλλαγης... και ναι θα πω και εγώ γιατι οχι λευκό; έγινε πολύ ομορφο...το τραπαεζι σου.. καρντάση...μην μου βάζεις ιδέες καλέ; και εχω ενα τραπεζι...!!!! μήπως θα φανεις κατά δω;..............γιατί εγω τόση δουλεια δεν την κανω ... εκτός να βαλω τον συνήθη ύποπτο....
    Με της Αννιώς τα μαξιλαρακια θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου .. κανει θαυματα με την βελόνα...η φίλη μας...Βαρβαρούλα μου να περνας ομορφα με οτι και να κανεις μονη .. η με την μικρή σου παρεούλα... αξιζε η αλλαγή...καλό σου απόγευμα.....σε γλυκοφιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα να είναι γεμάτο από παρέες, φαγητά και όμορφα σμιξίματα!
    Η μεταμόρφωση του τραπεζιού είναι εντυπωσιακή. Λίφτινγκ του έκανες Βαρβάρα μου!
    Μπράβο για την έμπνευση και τη δημιουργικότητα!!!
    Επίσης μου άρεσε πολύ κι ο τίτλος σου ;-)
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετική, υπέροχη δουλειά Βαρβάρα μου!! Εκανες θαύματα!! Δείχνει πάρα πολύ όμορφο!! Σας εύχομαι να έχετε ατέλειωτες χαρούμενες οικογενειακές στιγμές γύρω από αυτό!! Φιλάκια πολλά πολλά Βαρβάρα μου σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι
    σας ευχαριστώ τον καθένα χωριστά και όλους μαζί και πάλι!
    ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΆ!
    Το τραπέζι στέγνωσε, κοπιάστε!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπεροχο!!μπραβο!!!! και Βαρβάρα μου.... χρόνια πολλά!!!!!!!!!!! ΜΕ υγεια!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ όμορφιες!!!!
    καλές γιορτές νάχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή