Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Εν λευκώ!




                                                   ΙΟΎΝΙΟΣ
                                          αγαπημένες μου φίλες
                                          αγαπημένοι μου φίλοι



  https://www.youtube.com/watch?v=3_H0p1nFsSY


Λευκό!
η συνέχεια στο χρώμα που μ΄αρέσει!
(οι εικόνες μου δεν δείχνουν το..απόλυτο λευκό, φανταστείτε το όμως πίσω απο τον απαράδεκτο φακό μου)

ΛΕΥΚΌ τραπεζάκι, έτοιμο για τεχνική ντεκουπάζ,μετά από αστάρωμα και ακρυλικό λευκό,
λευκή ψωμιέρα, λευκός αμφορέας και λευκό βαζάκι ,αυτά τα δύο στην αρχική τους μορφή ήταν μπρούντζινα με στοιχεία οξείδωσης-πράσινα μέρη-οπότε το λευκό ήταν επιλογή μου.




 Τα δύο σκεύη δεξιά, ήταν μπρούτζινα, η φοντανιέρα καλαθάκι, ασημικό.






.............................................




 Κι εδώ για πρώτη φορά, ντύσιμο με κηρήθρα σε μεγάλα κεριά παραφίνης- οπότε να μπορούν να κολλήσουν οι γνωστές λουλουδένιες μου συνθέσεις,-ΆΓΝΩΣΤΟ το αποτέλεσμα, αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη φορά.Γνωρίζετε ότι με παραφίνη ουδέποτε ασχολήθηκα ούτε θα ασχοληθώ, λατρεία μου αποτελεί μόνο το μελισσοκέρι, οι συνθέσεις μου αποτελούν τυλιγμένη κηρήθρα,αλλά ας δούμε μια προσπάθεια, αφού το κόστος των υλικών για μασίφ κηρήθρα είναι  απαγορευτικές.
λευκά κεριά γάμου -μια πρώτη προσπάθεια να ντυθούν με λευκή κηρήθρα και  να στολιστούν με λουλουδένιες συνθέσεις,


 


                                   εδώ το πάνω μέρος ενός κεριού με τυλιγμένη κηρήθρα.
                                               κι εδώ επίσης διακρίνεται η ριγωτή επιφάνεια.

Με μεγάλη δυσκολία κατάφερα να έρθει η λευκή κηρήθρα και να ντύσει τα δύο μεγάλα κεριά, διότι
παραφίνη και μελισσοκέρι είναι τελείως ασύμβατα υλικά
όμως το αποτέλεσμα , τι λέτε;
Εδώ, θυμήθηκα τη μητέρα μου που μας έλεγε:κανένας δεν θα ρωτήσει-σε πόσο χρόνο το έκανες' θα δούν μόνο αν είναι καλό.
Κι αφού η επιθυμία ήταν:λευκά λουλουδάκια και ανοιχτόχρωμο πράσινο,απλά, δεν πρόσθεσα τίποτα
επιπλέον.
 





και λίγο πράσινο του βουνού μας!Ατόφιο!
Αλλά το βουνό δεν μας πρόσφερε μόνο το πλούσιο πράσινο!
Μια επίσκεψη στο πατρικό σπίτι , μου έδωσε άφθονο υλικό για ντεκουπάζ.
΄Ο, τι καλύτερο!
...............................................................................................................

Ενότητα 2η




Σε τόνους καφέ!


  Και ακριβώς εκεί που εγκαινίαζα την   μεγάλη  εκρού ομπρέλα στα κάγκελα του μπαλκονιού για μια αγαπημένη γωνιά για απογευματινό καφεδάκι,

τσουπ ένα καλαίσθητο φλυτζανάκι του καφέ από την λατρεμένη Κωνσταντινούπολη μαζί με το σταυρουδάκι και ζεστούς σχεδόν εργολάβους ,από πιό κοντά, η πρώτη φωτογραφία στο απογευματινό φόντο.
Αγαπημένη μου φίλη σ΄ευχαριστώ.




ήδη είχα προαποφασίσει ότι θα ήταν οι κατασκευές μου αυτόν τον  καιρό ,σε τόνους καφέ.
Όταν λέω καφέ, εννοώ ότι το αρχικό τους χρώμα ήταν καφέ.
Παράδειγμα αυτό εδώ το κομοδίνο, άλλης εποχής, που όμως γνώριζα ότι άρεσε σε πρόσωπο της οικογένειας.Θα χαλούσα χατήρι;

 
 Χωρίς να ρωτήσω πως ακριβώς το φανταζόταν, άρχισα να το φαντάζομαι εγώ. 
Και επειδή θα ταξίδευε για ένα σπίτι κοντά στη θάλασσα, δεν θα ήταν όμορφο αν το σχέδιο περιείχε κάτι από ανάλογο περιβάλλον; Το σκέφτηκα πολύ, είδα τα αποθέματά μου σε ριζόχαρτα, κάτι θα χρειαζόμουν ακόμα,και άρχισα χωρίς να έχω συγκεκριμένη γνώμη, τη μεταμόρφωση.
Αφού περάστηκε με αστάρι δύο φορές και άλλες δύο με ακρυλικό λευκό , και αφού έκανα πολλές πρόβες - οι επιλογές ήταν πολλές-  κατέληξα εδώ:
το πάνω μέρος, ρομαντικό με λεπτομέρειες αληθινές!
Η μπροστινή πλευρά ένα μοτίβο στη θάλασσα.Η δεξιά πλευρά του, γεμάτη με δελφίνια και όστρακα,και η αριστερή ένα πλήθος παιδιών να πλατσουρίζουν το καλοκαίρι.


εδώ το λάθος μου είναι
ότι βιάστηκα και ψέκασα με σπρέι γυαλιστικό ,οπότε μετά δεν πέτυχε 
η επέκταση μοτίβου.Όχι πως ξέρω πως γίνεται, αλλά προσπάθησα σε λάθος χρόνο.
Δεν το φωτογράφισα μετά γιατί ελάχιστη είναι η διαφορά του.
Μ ΄εχει πιάσει μια βιασύνη μήπως και δεν το προλάβαινα.






Στο μικρό συρταράκι λίγα περιστέρια,και γύρω γύρω ένα σιρίτι σε μπλε -λευκό , έδωσε άλλη αύρα.
Η λεπτομέρεια ανάμεσα στα κοχύλια, είναι  λειχήνες από τα κλαδιά του μεγάλου δέντρου της οικογένειας,της προηγούμενης ανάρτησης, αφού από μόνο του το παλιό κομοδίνο, κουβαλά πολύ συναίσθημα.Χερουλάκια έμειναν τα ίδια, αφού ασταρώθηκαν και έγιναν λευκά.
΄Ομως στην επιφάνεια με δυσκόλεψε πάλι το υγρό γυαλί! Ίσως να μην ήταν ολότελα επίπεδο, λόγω ετών,πάντως η όψη του πέτυχε!

......................................................
  Και αφού μιλάμε για θάλασσα, σειρά έχει το θαλασσί.
  Μια παλιά εταζέρα που είχε στη μέση ένα στερεωμένο μικρό καθρεφτάκι, και αποτελούνταν από θαλασσί φορμάικα, μου έδωσε την ιδέα αυτή η χαρτοπετσέτα που αποτελούσε δώρο στο μικρό μου πακέτο,και δεν ήταν δικής μου επιλογής..http://decomagia.gr/σας ευχαριστώ!
Το αποτέλεσμα μετά πάλι από αστάρωμα και λευκό ακρυλικό, ήταν αυτό:
Κόλλησα και λεπτή σατέν κορδελίτσα ,

                                                            κι    εδώ πάνω στην κόλλα, που ποτέ δεν αλλάζω την uhu vernich glue,http://www.art-center.gr/product-gr.php?product_id=4872 
έριξα ιριδίζουσα ασημόσκονη.

Δεν διακρίνονται οι λεπτομέρειες που αναφέρω, όμως υπάρχουν.

και θα τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο, εκεί στο κουζινάκι που έχει θέα τη φλαμουριά.

Όταν αναφέρομαι στην φλαμουριά, που ο ανθός της αποτελεί το γνωστό τίλιο
  http://www.dolo.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=184&Itemid=51
έχω κατά νού το τραγουδάκι απο παλιά:
Στίχοι:  
Wilhelm Muller
Μουσική:  
Franz Schubert

Στη βρύση τη βουνίσια
σιμά είν’ η φλαμουριά,
στον ίσκιο της καθόμουν
να ονειρευτώ συχνά.

Εχάραζα στη φλούδα
ονόματα ιερά
και πάντα εκεί γυρνούσα
σε λύπη ή σε χαρά.

Μια μέρα ταξιδεύω
σε μέρη μακρινά,
περνώ να χαιρετήσω
στερνά τη φλαμουριά.

Βουΐζαν τα κλαδιά της
σαν να μου κράζαν:
"Ω, κοντά μου πάντα μείνε,
θα βρεις γαλήνη εδώ".

Μακριά τώρα στα ξένα
δεν έχω την χαρά
που ένοιωθα εκεί πάνω,
κοντά στη φλαμουριά.

Στο νου μου πάντα μένει
το ολόχαρο χωριό,
στ’ αυτιά μου ακούω πάντα:
"Θα βρεις γαλήνη εδώ".
.....................................................................................................................................................

Η πρώτη μου κολοκύθα!


ε, μα δεν θα μπορούσε να μην είχε κάτι από μοβ!
και το ..μοβ συνεχίστηκε σε ένα καπέλο φωτιστικού και στα μπρούντζινα και στη φοντανιέρα.
Κάποια βαζάκια αποκλειστικά με πεταλούδες, και μετά ακόμα μια μετατροπή και  μία παλιά κορνίζα κουρτίνας, την  έκανα να ταιριάζει με την εταζέρα, αφού εκεί είναι πολύ μικρός ο χώρος,
τα μοτίβα είναι συμμετρικά σκορπισμένα αλλά στη φωτογραφία αυτό δεν φαίνεται.Ήδη έχει
τοποθετηθεί.


ένας μεταλλικός δίσκος με γεωμετρικά κόκκινα σχήματα,στην ουσία απο μία χαρτοπετσέτα.









                                              μοτίβα αμυγδαλιάς και φωλιές με πουλιά
πεταλούδες και σκόρπια τριαντάφυλλα, κάποια από τα σχέδια   του μεγάλου ρολογιού.
-με αφορμή ένα μεταλλικό μπλε δίσκο από φωτιστικό παιδικού δωματίου, τόσο παλιό, που δεν θυμάμαι καν πως ήταν το φωτιστικό τότε.Κι εδώ σκέφτηκα πολλές επιλογές, με λευκό-μπλε σιρίτι γύρω γύρω, αλλά τελικά κατέληξα σε κάτι ανάλαφρο ρομαντικό.Προσάρμοσα με σιλικόνη ένα πηδάλιο από mdf, όπου για αλλού το προόριζα, αλλά φέτος το βρήκα πολύ όμορφο για καλοκαιρινό μοτίβο, και ξεκίνησα να ρίξω άγκυρα από την αγαπημένη μου Χαλκιδική.
Πάνω στον μηχανισμό του ρολογιού,μια μικρογραφία των έξι βρυσών,και η άγκυρα δυσανάλογη με το μέγεθος αλλά, όταν ρίχνουμε άγκυρα, ρίχνουμε άγκυρα.Είναι ο τόπος μας.Κέρινη άγκυρα, αλλά μόνο στην κατασκευή.







Αγαπημένες μου φίλες
αγαπημένοι μου φίλοι
σας εύχομαι από καρδιάς καλό καλοκαίρι!
Θέλω να πιστεύω πως ήταν μια χορταστική ανάρτηση
κι επειδή σας υποσχέθηκα και έχω την άδεια, σας παραθέτω ένα μικρό ποιηματάκι της Θωμαής.
Έχει γραφεί πολλά χρόνια πριν αλλά είναι αληθινό.

                                                     Το μανουάλι

Σαν μανουάλι εκκλησιάς
στη γη το πέρασμά μας
ζούμε εδώ προσμένοντας
πότε θαρθεί η σειρά μας.

Ο νεωκόρος σαν περνά
κεράκια όλο σβήνει
τα παίρνει ανακατωτά
κανένα δεν αφήνει.

-άστο!του λες καμιά φορά
τώρα το έχω βάλει.
-Κουμάντο κάνω εγώ εδώ
σ΄αυτό το μανουάλι.

Σαν τις ψυχές μου μοιάζουνε
ετούτα τα κεράκια
σαν φεύγουν νέοι, γέροντες
μα και μικρά παιδάκια.

.................................
Εκείνος σαν θελήσει
στο μανουάλι της ζωής

κανένα δεν θ΄αφήσει.



υ.γ.Αν κάποιο στίχο έχω ξεχάσει που ναι, ξέχασα,  μπορεί, αλλά αυτό το έγραψα όπως το θυμόμουν.Το είχα μάθει απ΄έξω και είναι από τα πρώτα της ποιήματα.


ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΆΙΡΙ!!!!!!!!
η ανάρτηση είχε όγκο ντεκουπάζ, αλλά στον επόμενο μήνα δεν θα έχω κατασκευές.
ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ και ΌΛΕΣ 
 ΚΑΛΆ!!!
Υ.Γ.
ζητώ συγγνώμη για τα στίγματα του φακού της μηχανής μου, παραβλέψτε τα σας παρακαλώ!

38 σχόλια:

  1. Καλέέέέέ!!! Πότε τα έκανες όλα αυτά?!
    Πωπω! Αεικίνητη είσαι!!!
    Εντάξει, το τελευταίο άτομο που θα μπορούσε να κάνει παρατηρήσεις και διορθώσεις για τεχνικές είμαι εγώ, οπότε αυτό το κομμάτι το προσπερνώ!!!
    Από πού ν' αρχίσω? Κεριά, φοντανιέρες, τραπέζια, πορτατίφ, κολοκύθες και τελειωμό δεν έχει η έμπνευση και η δημιουργικότητά σου!!!
    Το "μανουάλι" είναι πολύ όμορφο, όπως και η φωτογραφία με το πράσινό σας!!! Νομίζω πως μπορώ να περπατήσω μέσα της!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Απολαυστικότατη ανάρτηση!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύ΄-πολύύύύ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ!
      Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣ΄ΤΩ για όλα τα όμορφα!
      Όταν θα μπορέσεις να ξεφύγεις απο το νησί σου, έλα να γνωρίσεις αυτό το πράσινο!
      φιλιάααααααααααααα!!!!

      Διαγραφή
  2. Βαρβάρα μου είσαι απίθανη.
    Καλέ πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά;
    Και όλα υπέροχα., Από που ν΄αρχίσω;
    Πάντως η φλαμουριά σου με έχει τρελλάνει.
    Νάσαι πάντα καλά και καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄Ευχαριστώ αγαπημένε μου Ντένη!
      Περνώ απο τα Εφτάνησά σου, μυρίζω θάλασσα, και μετά βυθίζομαι στο δικό μας πράσινο και ηρεμώ ντεκουπάροντάς ό,τι βρώ μπροστά μου!Όταν είμαι καλά ψυχολογικά οι ώρες μου φτάνουν!Όταν δεν είμαι, διαβάζω.Άρα αυτόν τον καιρό, διαβάζω λιγότερο!
      ή μάλλον όχι, λάθος το έγραψα.Πάντα υπάρχει ΄'ενα βιβλίο που περιμένει, και έχω στο νού να διαβάσω κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι τους Αντίθετους.Να ξέρεις ότι είδα όλα τα ταξίδια σου, απλά δεν άφησα στίγμα.Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Βαρβάρα μου δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!! Όλα είναι υπέροχα, προσεγμένα ως την παραμικρή λεπτομέρεια.
    Χόρτασα ομορφιά
    .Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ Ελένη μου!
      όχι, έχουν πολλές τεχνικές ατέλειες, αλλά το συναίσθημα τις προσπερνάει!Χώρια αυτή η φωτ. μηχανή μου, που δείχνει την τσαπατσουλιά μου με τα στίγματα...
      Να είσαι καλά!!!φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μια ανάρτηση χορταστική και γεμάτη είναι Βαρβάρα μου !!! Εκανες τόσα πολλά και συγχρόνως όμορφα πράγματα και νιώθω ότι είσαι τόσο γεμάτη !!!! Το ποίημα της αδελφής σου τόσο αληθινό .
    Ο δρόμος σου με το πράσινο της φλαμουριάς όμως καθήλωσε τη ματιά μου !!!
    Ετσι όμορφο μήνα να έχεις και ακόμα πιο καλό καλοκαίρι !!! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή στο μέλλον είσαι προσκαλεσμένη να περπατήσουμε μαζί αυτον τον δρόμο και να πιούμε καφέ κάτω απο τη φλαμουριά!
      https://www.youtube.com/watch?v=LbUQcwF04e4

      Αύριο θα λειτουργήσουν στο σπήλαιο!
      το σκέφτομαι.....φιλιάαααααααααα

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά, πολύ χορταστική ανάρτηση, Βαρβάρα μου!!! Σε φαντάζομαι να μην κάθεσαι ούτε λεπτό χωρίς να φτιάχνεις κάτι!!!
    Μα έκανες τόσο πολλά αυτόν τον καιρό!!! μέχρι και επιπλάκι!!!! Μου άρεσαν πολύ τα παλιά οικογενειακά αντικείμενα που μεταμόρφωσες. Κι έτσι θα μπορείς να τα χαρείς φρεσκαρισμένα και όμορφα στολισμένα!
    Να έχεις έχεις έναν υπέροχο μήνα κι ένα καλό καλοκαίρι!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι αγαπημένη μου Μαριάννα!
      Το επιπλάκι ήταν το πιο δύσκολο, μέχρι να αποφασίσω το θέμα!
      και το μικρό κουζινάκι, με θέα τη φλαμουριά, έγινε πολύ συμπαθητικό!
      Καλό ΤΡΙΉΜΕΡΟ, Π-Σ-Κ..
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  6. Από τις κηρήθρες στη μεταμόρφωση ενός παλιού κομοδίνου! Πού να σταθεί κανείς, Βαρβάρα, και τι ν’ αφήσει! Και δε φτάνουν τα ομιλούντα χειροτεχνήματα και οι λεπτομέρειές τους, έρχεται και η δασική φωτογραφία. Μια γρήγορη ματιά βλέπει μια συνηθισμένη φωτογραφία. Μια δεύτερη ματιά σού φωνάζει: Οξιές φωτισμένες, οξιές σκιερές και ανάμεσά τους ένας φωτοποταμός που συγκλίνει με τον φωτισμένο δρόμο. Εντυπωσιακή, κι αν θέλει κανείς μπορεί να δώσει προεκτάσεις…
    Η φλαμουριά, δέντρο που το συμπαθώ από μικρός, όπως και το ωραίο τραγούδι που λέγαμε στο σχολειό.
    Το «μανουάλι» πολύ καλό και αληθινό.
    Καλή συνέχεια, Βαρβάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι αγαπητέ μου Άρη!
      Τη φλαμουρίά εκεί τη γνώρισα.
      όσο για το πράσινο, ναι μου άρεσε η φωτ. όταν πρόσεξα πως αντικατοπτριζόταν το πράσινο στο αυτοκίνητο.Να είστε καλά, καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Βαρβάρα μου καλό σου μήνα ! Τι χορταστική ανάρτηση είναι αυτή ,με τόσα πράγματα που έκανες !Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου !
    Θησαυρούς ανακάλυψες στο πατρικό σου και έκανες θαυμάσια δουλειά ! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Ολυμπία μου!
      το πατρικό αυτό είναι του συζύγου μου.Αλλά πηγαίνουμε πολύ πολύ συχνά, αφού την πρωτοχρονιά έφυγε η γιαγιά μας και το καντήλι θέλουμε να είναι αναμμένο.Έτσι βρήκα την ευκαιρία, να αφήσω ένα δείγμα ντεκουπαζ.....
      Όλες και όλοι είσαστε ευπρόσδεκτοι για ένα καφέ κάτω απ' τη φλαμουριά!Είναι τόσο πυκνόφυλλη που και να βρέχει, δεν περνά νερό!το τραπεζάκι πάντα εκεί!Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  8. Πήρες φόρα και ποιος σε πιάνει τώρα!!! Πότε τα έκανες όλα αυτά;!
    Είναι όλα τους υπέροχα! Μπράβο! Η ψωμιέρα σου, ειδικά, μου άρεσε πάρα πολύ.
    Καλό μήνα να έχεις, καλό καλοκαίρι και να είσαι καλά να δημιουργείς με έμπνευση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι αγαπημένη μου Έλλη! Υπομονή, μέρες έμειναν να ζήσεις ένα πιό όμορφο καλοκαίρι στο σπίτι σας!Θέλω να μας δείξεις και το φυτό της Μαριάννας μας, ο.κ.?Φιλιά πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΕΣ...........ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ..ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΙΛΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΟΤΑΝ ΑΝΘΙΖΕΙ ..............ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ .
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ΄ευχαριστώ Βασιλική μου, ναι το άρωμα είναι πολύ δυνατό!
    αν υπάρχει ίχνος αλλεργίας, μακριά!Αλλά μοσχοβολά ο τόπος, μόνο που δεν μπορώ να φυλακίσω το άρωμα κι έτσι στέλνω μόνο εικόνες. Καλό Σ/Κ, ΦΙΛΙΆ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπήκα για μια καλησπερα..αδερφι... και τι βλεπωωωωωωω!!!!! δωσε μου χρονο... και ...για διαβασμα θα ξαναρθω... σε απειλώ..΄ε;....χι.χι. φιλακιααααα προσωρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΠΕΡΙΜΈΝΩ, ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΩ........Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙ. ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!

      Διαγραφή
  12. Δεν αργησα έ; αμα λεμε αναρτηση .. αυτή ειναι ...ανάρτηση για όλα τα γούστα......αδέρφι .. για βραβείο γκίνες..είναι .. τι οργασμος δημιουργιων ειναι αυτός;.. καλα μου τα λεγες αλλα δεν μπορούσα να φανταστω και τόση πολύ δουλεια...!!τι να πρωτο θαυμασω πες μου.. βρε αγάπη μου...!!! ποσο ωραια σου εγιναν η ψωμιερα σου και η φοντανιερα με τα βαζακια σου..!!......στο κεντημα των κεριων είπαμε εισαι απεχτη.... δεν υπαρχεις ..λεμε .. οπως λέει η εγγονη μου..αλλα εκει που χρειαζεσαι τα μεγαλα μπραβο ειναι στο κομοδινο...και η
    εταζιέρα τα αλλαξες κυριολεκτικα.. και θα ειναι χαρουμενα και τα δύο.. ο δε ... δισκος και η κολυκύθα... σου εγιναν σούπερ... αχ!! ποτε
    θα γινω και εγω καλή ντεκουπατζού ..Βαρβαρούλα μου; καλό καλοκαιράκι μάτια μου καλα να περνάς...καλο Σαββατοκύριακο..φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, το κομοδίνο παραδόθηκε με χαρά. Σ' ευχαριστώ για όλα!
      φιλιαααααααααα

      Διαγραφή
  13. ΄Ολα απίθανα!! Σαν και σένα!!
    Τα λευκά κεριά σου, τα ερωτεύτηκα...♥!
    Καλό καλοκαίρι.. να περνάς όμορφα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στη διάθεσή σου Αννιώ μου! Καλό καλοκαίρι!!!!
      και εύχομαι όλα καλύτερα απο δώ και πέρα!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλο μηνα! Τι ωραίες δημιουργίες ειναι αυτες;;
    Ξεκινησα και γω να ασχολούμαι ερασιτεχνικη με τη δημιουργία κεριων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Αριάδνη μου!
      Άν κάτι χρειαστείς απο πληροφορίες στο κερί, ση διάθεσή σου!
      Όλοι ερασιτεχνικά και αυτοδίδακτοι ξεκινούμε.Η γνώση πρέπει να μοιράζεται για να φέρνει χαρά!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Είσαι υπέροχη!
    Μα πόσα πράγματα έφτιαξες και πόσο όμορφα είναι όλα!!!
    Από την αρχή της ανάρτησης έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα!!
    Μπράβο!!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ me(maria) μου,καλή συνέχεια στο καλοκαίρι!
      φιλιάαα

      Διαγραφή
  16. Τι πανέμορφες δημιουργίες είναι αυτές πάλι;
    Μπράβο Βαρβάρα μου!
    Καλό Καλοκαίρι να έχουμε με πολλές-πολές όμορφες Στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι!αλλά να μη ξεχνάμε πως κάθε μέρα είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μας! φιλια!!και θετική σκέψη!

      Διαγραφή
  17. Περασα μια βολτα να ανταποδωσω την επισκεψη και θαμπωθηκα!!!!! Τι υπεροχα ολα! Μα την καρδια μου εκλεψε το κομοδινο! Φιλια και απο εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες butterfly μου!
      Σε κάθε αρχή, χαρίζω το αγαπημένο μου βίντεο:
      https://www.youtube.com/watch?v=AkQMSvFAw6E
      περιμένω τη συνέχεια με αγωνία!(μέρος τρίτο).Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Βαρβάρα μου έχω διαβάσει την ανάρτησή σου τρεις φορές και δεν χορταίνω να βλέπω τις δημιουργίες σου!! Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Εμεινα άφωνη με τις δημιουργίες σου από κερί, είναι φανταστικές!! Από όλα τα άλλα τι να πρωτο θαυμάσω, την ψωμιέρα, το κομοδίνο με τις φοβερές λεπτομέρειες, το φωτιστικό, τα γυαλικά την κολοκύθα, το ρολόι!! Τι να πω, είναι όλα υπέροχα!! Είσαι καταπληκτική, μπράβο!! Το ποίημα της αδελφούλας σου είναι από αυτά που σου αγγίζουν την ψυχή!! Βαρβάρα μου να περνάς όμορφα και να έχεις ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι!!! Πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νάσαι καλά Θάλεια μου!!!
    καλό καλοκαίρι και ανταποδίδω ευχές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!με πολλή αγάπη!!!!!!!!!!!φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή