Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Συμπληρωματικά και Αναστάσιμα!( σαν Υ.Γ. στην προηγούμενη)

 Συμπληρωματικά ,
γιατί ήρθε σήμερα....συμπληρωματικό πακέτο από μια αγαπημένη μου φίλη με καταγωγή από Μύκονο,που σε δύο χρόνια η φιλία που δημιουργήθηκε σε ένα δωμάτιο οικοτροφείου της ΧΕΝΘ, μόνο σε ένα μήνα, συμπληρώνει 40 χρόνια -γιατί εγώ βρήκα δουλειά -απ΄ την οποία και συνταξιοδοτήθηκα- και έφυγα, όμως η φιλία άντεξε και αντέχει και καλά κρατεί!Της είμαι ευγνώμων γνωρίζοντας ότι δεν θα διαβάσει αυτές τις γραμμές, όμως κι εγώ χάρηκα για το περιεχόμενο αυτού του πακέτου!
Περιέχει έθιμα από του Λαζάρου και την Βαϊοφόρο Κυριακή, και θέλω να προσέξετε επιμελώς την τέχνη:
Στην πρώτη φωτογραφία είναι το γαϊδουράκι, με τον Σταυρό και προσέξτε λεπτομέρειες:πόδια, αυτιά και καπίστρι και ουρά. όλα με φύλλο φοίνικα.


Στις άλλες φωτ. ο σταυρός με φοίνικα, που στολίζουν την εκκλησία,και στο κλωναράκι με φύλλα ελιάς, ένα μικρό σταυρουδάκι που δίνει ο ιερέας στους πιστούς φεύγοντας από την εκκλησία
 σε φωτ. ο υπόλοιπος στολισμός των ημερών, ένα δείγμα από όσα ξεχώρισα να σας δείξω.Και δεξιά κάτω τα καλαθάκια τα γεμάτα από κλωναράκια σταυρουδάκια από φοίνικες!

 

με αμυγδαλωτά από τη Μύκονο, με σκαλτσούνια φρεσκότατα από την Κρήτη και με αυγά ζωγραφιστά από τα Γρεβενά (περδίκες), από φίλες εκτός διαδικτύου, σας χαιρετώ, γιατί με περιμένει πολλή δουλειά!
Κάποιες από τις γλάστρες μου στην προσπάθεια να μετακινηθούν απέκτησαν σχέδια, λόγω πολυκαιρίας, και παρότι τα  παιδιά μου είπαν πως έγιναν  vintage και να τις κρατήσω όπως έχουν,

                                       προμηθεύτηκα λιγάκι φρέσκο χώμα,!!!!
                                      να μπορέσω να ανανεώσω το χώμα  στις γλάστρες μου!
                                          έως τότε, μια εικόνα από τα αγαπημένα μου!


                                                                           ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ!!!
 Αγίασμα Ζωοδόχου πηγής, Παναγία Δοβρά:http://users.sch.gr/aiasgr/Theotokos_Maria/Istorikes_eikones_kai_Mones/Panagia_Dobra.htm

13 σχόλια:

  1. ΑΛΙΗΘΩΣ .. ΑΝΕΣΤΗ.. αδερφι με τα δωρακια σου....τα ομορφα... και τις σκεψεις τις καλές...τους σταρυους με τον φοινικα τον κανουν και εδώ αλλα γαιδουρακια όχι,... πολύ ομορφα ειναι .... γευσεις απο όλη την Ελλαδα είχες...τυχερουλα μου... αυτα τα καλτσιουνάκια τα λενε ανεβατά...
    Εχουν δικιο τα παιδια σου... να αφησεις τις γλαστρες σου ετσι... θα είναι ξεχωριστες.. με τις σκαλισμενες τους ακρες...
    Το αγναντεμα της φωτογραφίας σου υπεροχο... να έχεις ευλογημένη Ανασταση παντού αδερφι μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Βαρβάρα μου να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία .Να χαρείς τα δωράκια που σου στείλανε οι αγαπημένες σου φίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω! Πόση τέχνη και λεπτοδουλειά έχουν αυτά τα σταυρουδάκια και όχι μόνο που φτιάχνουν με τα βάγια...
    Δυστυχώς, εγώ δεν θυμάμαι πώς να τα φτιάχνω, παλιά τα κατάφερνα, αλλά τώρα μου τα φέρνουν έτοιμα!
    ;-)
    Ναιαιαι! Καιρός για μεταφυτεύσεις και καλλωπισμούς! Και εδώ μία από τα ίδια!!!
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος Βαρβάρα μου!
    Η Χαρά, το Φως, η Αγάπη, η Ελπίδα της Αναστάσεως του Κυρίου μας να γεμίζουν πάντα τη ζωή σου......
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη, Βαρβάρα μου! Και του χρόνου με υγεία!
    Πολύ ωραία τα δωράκια που έλαβες από τις φίλες σου...και τι ωραίες λιχουδιές!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη και από εδώ Βαρβάρα μου !! Διάβασα και τις δυο αναρτήσεις με τόσα όμορφα δημιουργήματα , σκέψεις , τοπία και δώρα !!1Ολα σε μια ανάρτηση μάλλον δύο και χαίρομαι για τη χαρά σου και τον τρόπο που μας τα δείχνεις !!!
    Με ότι κάνεις να είσαι καλά και την ψυχή σου γεμάτη φως!!! Σε φιλώ και ευχαριστώ για όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη και χρόνια σου πολλά!!!Η χαρά και η αγάπη προφανής στην ανάρτηση σου. Ομορφα τα δώρα της αγάπης καλοφάγωτα τα καλούδια !!! Να ε'ισαι καλά και δραστήρια.Ο φωτογραφίες σου από την μισή ανάρτηση και μετά ήταν 'αδειες από περιεχόμενο οπότε αρκέστηκα στα λόγια σου και στα μελλοντικά σου σχέδια!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα Βαρβάρα μου ..και του χρόνου με υγεια !!!
    να χαριες τα ομορφα δωρακια που ελαβες ..
    καλή εβδομαδα να εχεις ...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα τα δώρα, και τα καλούδια και αυτά που είναι πλεγμένα με φύλλο φοίνικα!! Τι ωραία που είναι τα λουλουδάκια σου!! Να είσαι καλά Βαρβάρα μου και να περνάς πάντα όμορφα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περασεις τον πιο χαρούμενο μηνα σου αδερφι.. ας ειναι ο Μάος ο μηνας των ελπίδων.. για καλητερες εκβασεις σε όλα μας τα προβλήματα... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ μου, συγχωρήστε με που δεν σας απάντησα, ετοίμαζα την νεότερη ανάρτησή μου!
    σας ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή