Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Καλό μήνα! μα...πότε κιόλας ήρθε ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ;








Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι
μα...πότε κιόλας ήρθε ο Αύγουστος;


                        

   H παραπάνω φωτογραφία σας θυμίζει κάτι;
Δεν πρόλαβα να γράψω πως θα ήθελα κάποια στιγμή να πιω ένα καφεδάκι με  την αγαπημένη μας Μαριάννα, http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/
και ας έκανε τα ποτηράκια μας ντεκουπάζ , και ο ταχυδρόμος ξαναχτύπησε!
αλλά τι να πρωτογράψω και πως να μεταφέρω τη χαρά μου;
Είχα τόσα δώρα αυτόν τον καιρό που φοβάμαι πως θα ξεχάσω αποστολείς!
Ήταν και ατελείωτος ο Ιούλιος...

     Εκεί λοιπόν που αποφάσισα πως το ..εργαστήριο ντεκουπάζ τελεί εν αδεία διαρκείας,
οι επόμενες εικόνες που συνόδευαν τα ζωντανά παχύφυλλα , άλλαξαν τη διάθεσή μου!
όχι πείτε μου: μπορώ να μείνω απαθής;
Μια ειδοποίηση για κάτι που ΔΕΝ περίμενα, και μετά..  ένα πανέμορφο νοικοκυρεμένο πακέτο

  αύξησαν την  χαρά  αλλά και την  περιέργειά μου , αφού απετέλεσαν έκπληξη.




                                             


     Αγαπημένη μου Μαριάννα, Σ ΄Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ώ !!!


Όμως αυτός ο μήνας είχε για μένα τόσα πακέτα εκπλήξεων που αληθινά θέλω να σας μεταφέρω τη χαρά μου και τα συναισθήματά μου.


    Αυτά τα γραμματόσημα με τα ταξιδιάρικα καραβάκια, όχι δεν ήρθαν από κάποιο νησί.Ταξίδεψαν από την αγαπημένη μου Σοφία από τον Έβρο, για να με θυμίσει το λευκό κουκούλι του πανέμορφου μπρελόκ, αναπολώντας τα χρόνια που εκτρέφαμε τον μεταξοσκώληκα σαν ένα επί πλέον οικογενειακό εισόδημα έως κοντά στο 1970.Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα,περίπου 4 μήνες , αλλά σε διαθέσιμο χώρο και οργανωμένο με πλεκτές καλαμωτές,χωρισμένο σε πατώματα,(στρώσεις),ο μεταξόσπορος άλλαζε μορφές έως ότου η πεταλούδα να τυλιχτεί μέσα στο κουκούλι της.Δεν θυμάμαι να τα περιγράψω με ακρίβεια, αχ αυτός ο χρόνος που φεύγει....πόσα παίρνει μαζί του...Γιαυτό όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει πολλά .Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο, αλλά αρκετά κοντά στις δικές μου μνήμες.

http://1gym-triandr.thess.sch.gr/activ_gr.files/sppe11-12.files/Metaxoskolikas.htm




http://www.tsiakiris.gr/silk-process2.php











Τώρα έχουν μείνει σαν ενθύμιο οι πολλές μουριές στον κήπο...




 Από το αγαπημένο νησί των Φαιάκων συνοδεύτηκαν ως εδώ με πολλή αγάπη, από ένα κορίτσι που μ' εκπλήσσει ευχάριστα χωρίς λόγο και αιτία και μαζί  με την αγάπη της  γύρισαν κι αυτές οι γλυκειές πινελιές!


  Ο Ιούλιος φίλες μου αγαπημένες ήταν ένας πολύ γεμάτος από συναισθήματα μήνας τόσο που θα σας κουράσω αν τα απολογηθώ!
  Όμως αν θυμάστε είχα λάβει κι ένα πανέμορφο κουτί γεμάτο κοχύλια και θέλησα εν συντομία να πειραματιστώ.Λίγες από τις πρώτες μου κατασκευές κολλημένες με σιλικόνη και απλά υλικά.
Λίγα σαπουνάκια με τεχνική ντεκουπαζ και προσθήκη κοχυλιών, ένα αναδυόμενο μαργαριτάρι γίγας,
 κάποιες αυτοσχέδιες φιγούρες    






μια αρχική προσπάθεια να τυλιχτεί ένα κοχύλι με πέρλες ,
ένα καπάκι σαν βάση ρεσώ













Ταξιδεύοντας
Αυτός είναι ο τίτλος της νουβέλλας που διάβασα αυτές τις μέρες.Είναι της αγαπημένης μου Χρυσάνθης απο το Βούπερταλ . Είναι ένα όμορφο τρυφερό μυθιστόρημα , αρκετά καλοκαιρινό.Και πάλι της εύχομαι καλοτάξιδο, αφού  ταξίδεψα μαζί με τους ήρωές του !
Είχα και άλλα δώρα εκτός μπλοκ που μου πρόσφεραν αφάνταστη χαρά, όπως για παράδειγμα ένα θησαυρό ραπτικής που δεν θα φτάσουν τα χρόνια μου να αξιοποιήσω.
Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι!

Κρατείστε το καλοκαίρι στην καρδιά σας!



Βίκτωρ Ουγκώ Η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι η διαπίστωση ότι μας αγαπούν γι' αυτό που είμαστε, ή, μάλλον, παρά το γεγονός ότι είμαστε αυτό που είμαστε.

 14933_475905849134682_862353150_n
"Πρόσεχε τις σκέψεις σου, γίνονται λόγια.
Πρόσεχε τα λόγια σου, γίνονται πράξεις.
Πρόσεχε τις πράξεις σου, γίνονται συνήθειες.
Πρόσεχε τις συνήθειες σου, γίνονται χαρακτήρας.
Πρόσεχε τον χαρακτήρα σου, γιατί γίνεται η μοίρα σου."
~ Φρανκ Άουτλω



Μια μικρή τόσο δα πεταλουδίτσα στο μπαλκόνι μου στο  ανθισμένο λουλούδι , φτάνει που πρόλαβα να την φωτογραφίσω.

Μαξίμ ΓκόρκιΗ ευτυχία μοιάζει μικρή όταν την κρατάς στα χέρια σου. Άφησέ την να φύγει και θα δεις πόσο μεγάλη και πολύτιμη είναι.








Η εικόνα που βλέπετε με τη βροχή, βιάστηκε να με προδώσει....στο google+ .
Δεν είχα πρόθεση να τελειώσει τόσο γρήγορα ο Ιούλιος, ο οποίος όμως μας χάρισε αρκετές βροχές - καλοκαιρινές μπόρες.
Γιαυτό και θα προσθέσω την ίδια εικόνα σε άλλη ώρα της μέρας όπου η αναμμένη λάμπα έχει σχήμα καρδιάς αν και δεν φαίνεται αυτό στη φωτογραφία.Όμως,  ναι έτσι φαίνεται από κοντά με γυμνό μάτι.




ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ!
ο μήνας της Παναγίας μας
  ................................................................................................................................................................
                              Σας ευχαριστώ απο καρδιάς όλες και όλους που υπάρχετε στη ζωή μου!
                                                                      
απο εδώ κι ύστερα σε όλες στις κατασκευές μου θα αναγνωρίζετε νέα σχέδια, σχέδια που υπάρχουν στα περιεχόμενα των δώρων που έλαβα!
    Σας ευχαριστώ,να έχετε ένα πανέμορφο ΑΥΓΟΥΣΤΟ όποιος και αν είναι ο σταυρός του καθενός.
Το είχα δεί πολλά χρόνια πριν και χάρηκα που το ξαναβρήκα:μελετείστε το
http://orthodoxianpress.com/didagmata/didaxes/1700-aples-eikones-megales-alitheies

35 σχόλια:

  1. Καλό σου Αύγουστο Αδέρφι... ποδαρικό σου κάνω;;; με το που μπήκα στο σπιτικό σου... γέμισε η ψυχή μου ομορφιες.. απο την χαρα που νιώθεις και μας κανεις και την ζούμε και εμεις μαζί σου.....και πως να μην μπεί όμορφα ο Αυγουστος.. αφού έχει πίσω του έναν τόσο γεματο δώρα Ιούνιο....μας αποζημίωσες με την απουσία σου .. τοσο καιρό.. με αυτήν χορταστική αναρτηση .. .την αρχή βέβαια την εκανε το ημερολόγιο σου... και συνέχισαν τα όμορφα δωρακια σου... ... η αγαπη είπαμε επιστρεφει σε εκεινον που την δινει ..και εσύ αδέρφι... την δίνεις απλώχερα... ....Υπέροχο το ρητό του Φράνκ Αουτλω΄...οι ηλίανθοί σου ας φωτίζουν όλο ο καλοκαιρακι σου.... .Βαρβαρούλα μου........Αληθεια πότε θα μου μαθεις να βαζω τις φωτογραφίες .... πέρα πόδε;; χι.χι. καλο μήνα καρδια μου φιλακιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απλες εικονες μεγαλες αληθειες όντως αδερφι....

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα επίσης αδερφούλα μου!Έχω πρόβλημα με τον υπολ,. θέμα...ηλικίας του και κατάχρησης μάλλον απο μένα.....,αυτό ειναι προειδοποίηση προς όλους αν δεν προλαβω να απαντήσω.
      το περα δωθε με τις φωτ....απο όσα ξέρω, ήδη προλαβα και σου έγραψα!πολλά πολλα φιλακια, καλό μήνα και....ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα σου εύχομαι αγαπητή μου Βαρβάρα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης αγαπητέ μου Ντένη.Μόλις τελείωσα εκείνο το βιβλίο.επίσης νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Βαρβάρα μου !!Καλό μήνα!!!!!!!! καλή μου σου εύχομαι να χαρείς τα δώρα σου ,να περάσεις όμορφα και τον Αύγουστο .Η Παναγιά μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλους μας να είναι προστάτης και βοηθός Μεταξία μου!Σ' ευχαριστώ!
      επίσης να περάσεις όμορφα αυτον τον πανέμορφο μήνα που και η παροιμία λεει νάταν δυο φορές το χρόνο! τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα, Βαρβάρα! Βλέπεις, παρ' όλο που βιαζόσουν ήρθε επιτέλους ο Αύγουστος. Ο μήνας της Παναγιάς, όπως γράφεις...
    Η Παναγιά μας σκέπη και στερέωμα! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Βάρβαρα μου και κάλο μηνά ....με βροχούλα αυτή την στιγμη εδώ .... Και εγώ θα ήθελα να πιω καφεδάκι με την Μαριαννα και με σένα ..πολύ όμορφα όλα τα δωράκια να τα χαρείς ....να περνάς καλά..
    καλο Σαββατοκυριακο και πολλα πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή θα συμβεί σίγουρα , αν θέλει ο Θεός, στο μέλλον και χωρίς...αεροπορικές...αναταράξεις!
      φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα, Βαρβάρα μου!!!!!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η έκπληξη και το δωράκι μου!! Να το χαρείς, όπως και όλα τα δώρα που έλαβες από αγαπημένες φίλες. Να περάσεις έναν καλό κι ευλογημένο Αύγουστο με την βοήθεια της Μεγαλόχαρης!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στήν αρχή σκέφτηκα πως θάπρεπε να έβαζα μόνο την δική σου έκπληξη, αλλά δεν μπορώ εύκολα να δημιουργώ αναρτήσεις, εξ' ού και τα ..λάθη μου.......Όμως καθημερινά θαυμάζω τα δροσερά παχύφυλλα στο μπαλκονάκι μου απο τη δικιά σου αγάπη!τα προσέχω!Και στο δεύτερο έργο μου που θα δείς, γιατί το πρώτο ειναι δρομολογημένο με Χαρ(τ) οπετσέτα απο το μπουκάλι που ταξίδευε, θα δείς κάτι απο την αποστολή σου!Θα μπορούσα να γράψω πως με τόσο όγκο σχεδίων , με έχουν ήδη διαγράψει απο πελάτισσα τα κάθε είδους σχετικά καταστήματα! δες τις φωτ. και νομίζω πως ..ξεχασα και καποια! θερμα σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Kαλό καί ευλογημένο μήνα σού εύχομαι Βαρβάρα μου!!Νά χαρείς τά πανέμορφα δωράκια σου!!
    Είχα τήν χαρά νά πιώ καφεδάκι,εχθές,μαζί μέ τήν φίλη μου Μαριάν καί τήν Νικόλ!!
    Η Μαριάν είναι πολύ δοτική,φιλόξενη καί γενναιώδωρη!Είμαι πολύ τυχερή πού είναι φίλη μου
    καί γειτονοπούλα μου!!Μού αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου μέ ντεκουπάζ!!Καλό καλοκαίρι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο χαίρομαι για τέτοιες συναντήσεις!Θεωρώ πως όλες και όλοι εδώ είμαστε πολύ τυχεροί άνθρωποι που μας έχει συμβεί αυτή η ανθρώπινη επικοινωνία!Λοιπον σήμερα είδα για πρώτη φορά απο τόσο κοντά ένα γλάρο, με τα χρώματα που σου είχα γράψει το πρωί στο δικό σου!ήρθε να επιβεβαιώσει ακριβώς τη φωτογραφία σου!κρίμα πραγματικά που δεν είχα φωτ. μηχανή μαζί μου!πολλά πολλά φιλακια, καλό μήνα!Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  8. Καλό και ευλογημένο μήνα Βαρβάρα μουν !!!! Η ανάρτησή σου είναι τόσο χαρούμενη και τρυφερή που στάζει μέλι!! Οπως είπε και η Ντίμη χθες ήπιαμε καφεδάκι οι τρείς μας στο σπίτι της Μαριάν !!! Μια μοναδική συνάντηση στον λουλουδιασμένο κήπο της φίλης μας και με μια άνεση λες και γνωριζόμαστε χρόνια και κυρίως με την Ντίμη που πρώτη φορά έβλεπα!!!!
    Τι γλυκό να σ αγαπούν και να σου το δείχνουν!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσείς πίνατε τον καφέ σας εκεί που είχαν αφήσει αποτυπώματα τα γλαστράκια, κι εγώ πολύ κοντά τους,δίπλα τους, άρα νοερά ήμουν εκεί!Πόσο χαίρομαι για τέτοιες συναντήσεις, και σαν να ήταν χθες και η δική μας συνάντηση!Η ζωή είναι τόσο όμορφη, όσο κρατάμε αγάπη μέσα μας!και όσο μοιραζόμαστε όσα μοιράζονται! πολλά φιλιά με τη αγάπη μου!

      Διαγραφή
  9. αααααααααααχ καλη μου....η φιλια θα πνιγει δεν θα μπορει να ανασανει αν δεν μοιρασει.....δεν αγκαλιασει ...δεν μιλησει.......ευχαριστω τον Θεο για ολα τα ομορφα που γνωρισα εδω με τον κυριο γκουγκλη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν απάντηση θα έγραφα ακριβώς το ίδιο, απλά προσθέτοντας τόνους! σαν σημείο στίξεως αλλά και σαν μονάδα μέτρησης ακόμα!
      αχ πόσες μνήμες μου έφερε ένα τόσο δα κουκούλι!πολλα πολλα φιλιά!σ΄ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  10. Καλό κι ευλογημένο μήνα Βαρβάρα μυ!
    Να χαρείς όλα σου τα δώρα και να περνάτε πάντα όμορφα!!
    Κρίμα που στη φωτογραφία δε φαίνεται η καρδιά...την φαντάζομαι όμως!
    Περιττό να πω πως ξετρελάθηκα με τους ηλίανθους! Υπέροχοι!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οι αντιστάσεις της είναι αριστερά -δεξιά και διακρίνεται πολύ όμορφα απέναντι απο τον δρόμο μας!
    όταν θα έρθεις εδώ με τη δική σου μηχανή και με των φιλενάδων μας πιο πάνω σίγουρα σε δική σας φωτ. θα φανεί!
    Οι ηλίανθοι έμειναν στην Αθήνα όσο έμεινε εκεί και ο γιός μου!μετά..επέστρεψαν!Βέβαια τους είχα αφήσει...χωρίς να ρωτήσω, αλλα σίγουρα ήταν μια όμορφη νότα...Είναι πάνω σε κηρήθρα στο κερί και στην πίσω πλευρά του είναι ο ηλίανθος όπως φαινεται απο την πίσω πλευρά στο συγκεκριμένο ριζόχαρτο.Η κηρήθρα δεν είναι φιλική επιφάνεια για ντεκουπαζ, αλλα αν χρειαστει συνδυάζεται!καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα, Βαρβάρα μου! Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου!
    Μου άρεσαν πολύ οι κατασκευές σου και περιμένω να δω και άλλες στην πορεία!
    Φιλάκια πολλά σου στέλνω, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Έλλη μου, εγω πάλι λοξοκοιτάζω κάθε τόσο το μπαλκονάκι μου, μήπως και θα είχε περιθώριο αντιγραφής σε κάτι απο τις ιδέες σου, αλλα...μπα...
      Εννοείται πως αν κάνω κάτι θα το δείτε, αλλά μέχρι τότε υπομονή!φιλια πολλά!!!Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Καλό και πολύ χαρούμενο μήνα αγαπημένη μου Βαρβάρα!!!!Ταυτίζομαι με την χαρά σου και τα όμορφα συναισθήματα που πλημμύρισαν την ψυχή σου από τα ανέλπιστα όμορφα δωράκια σου!!!Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες και με τις όμορφες χαρτοπετσέτες και χαρτιά θα κάνεις ονειρεμένα εργα....Ευχομαι να περνάς όμορφα και να είσαι πάντα δημιουργική....Φιλάκια πολλά με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στη σκέψη μου ήσουν σήμερα!Αναρωτιέμαι αν άρχισαν οι διακοπές σου!
      σ'ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, και χαίρομαι που νοιώθεις τη χαρά μου!μέχρι που σκέφτηκα, να διαλέγω τα σχέδια απο τις φωτογραφίες, θα μου είναι πιό εύκολο!Έχω ήδη κατα νου, καποιες κατασκευές αλλά.......πάλι με ζώνει η τεμπελιά, με τέτοια ΄ζέστη σήμερα δεν είναι για δουλειά...θυμάσαι το ποιηματάκι των εποχών απο το δημοτικό;πολλα φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Βαρβαρα μου τι ομορφιες , τι ομορφα δωρα , ειναι τελεια αισθηση να σου χαριζουν πραγματα ....τωρα με τη κριση μας ελειψαν πολλα!! να εισαι καλα και να περασεις εναν υπεροχο Αυγουστο!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι Μαίρη μου, είναι πολύ όμορφη αίσθηση.το θέμα είναι είναι οτι δεν ξέρω με πιο σχέδιο να αρχίσω!, είναι όλα πανέμορφα!
      σε ευχαριστώ, καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σας! φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα αγαπημένη μου Βαρβαρούλα-δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ απο την αρχή γιατί βρήκα χρόνο και έλειψα για ολιγοήμερες διακοπές!έκανες μιά σούπερ long play ανάρτηση γοητευτική και με άφθονα συναισθήματα!δικά σου συναισθήματα που τα μετέδωσες άπλετα στους αναγνώστες σου!πανέμορφα τα δωράκια σου λοιπόν.πως να μη χαίρεσαι σαν μικρό κοριτσάκι!λάτρεψα τις φωτό σου και ναί φίλη μου...την ευτυχία όταν φεύγει την αντιλαμβάνεσαι συνήθως..πολύ σοφό αυτό!γιαυτό να μας περάσει σαν μήνυμα ότι η ζωή έχει στιγμές ευτυχίας σε μικρά πράγματα και πρεπει να ευχαριστούμε το Θεό που τις γευόμαστε!μιά βόλτα στη θάλασσσα ένα παιχνίδι με το ζωάκι μας ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα μιά στιγμή στην εξοχή είναι ευτυχία και με την υγεία μαζί με την ειρήνη αποτελούν υπέρτατα αγαθά!να είσαι καλά να μας χαρίζεις πάντα τέτοιες μοναδικής ομορφιάς αναρτήσεις!!την αγάπη μου σου στέλνω και πάρα πολλά φιλάκια!να περνάς καλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πόσο χαίρομαι Καιτούλα μου που σε βλέπω!πέρασα χθες απο σένα, δεν είδα ...νέα σημεία και χαίρομαι που αυτό οφειλόταν σε διακοπούλες έστω και ολιγοήμερες! Είναι τόσο σημαντικό ακριβώς αυτό' να απολαμβάνουμε με ευγνωμοσύνη την καθημερινότητά μας και να βρίσκουμε τρόπο να την ομορφαίνουμε!κι εγω είμαι...μπερδεμένη με σχέδια (για ντεκουπαζ)και δεν ξέρω ποιό να πρωτοδιαλέξω!..προσεχώς!
    Να είσαι παντα καλά, και να περάσουμε με υγεία όλες αυτες τις ημέρες που οδηγούν στη γιορτή της Μεγαλόχαρης!Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαρβάρα μου, δεν θα πω "καλό μήνα", γιατί ο μισός Αύγουστος πέρασε ήδη! (Νωρίς νωρίς είδα την ανάρτηση! Χι! Χι!) Θα σου ευχηθώ, όμως, να έχεις πάντα δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε πραγματικά και σε κάνουν ευτυχισμένη με απλά και καθημερινά πράγματα, όπως συνέβη με τα δώρα του Ιουλίου!!!
    Συμφωνώ απόλυτα με τη ρήση του Βίκτωρος Ουγκώ και ομολογώ ότι με συγκλόνισε η ιστορία με το σταυρό...
    Όσο για τα σαπουνάκια και τα κοχύλια, τί να πω... Άλλο ένα δείγμα δημιουργικής φαντασίας made by Barbara!!!!
    Παρεμπιπτόντως, έχω μαζέψει κάτι κοχύλια από τις φετινές μου καλοκαιρινές εξορμήσεις, τα έχω στο σπίτι και αναρωτιόμουν τί να τα κάνω... Τώρα το βρήκα! Θα τα δώσω σε σένα, για να τα αξιοποιήσεις εσύ, όπως νομίζεις καλύτερα!!! Όποτε μπορέσεις, να βρεθούμε να στα δώσω! Μπορεί να είναι αυτά που σου λείπουν, για να ολοκληρώσεις τις μαγικές καλοκαιρινές κατασκευές σου...
    Να περνάς υπέροχα ό,τι κι αν κάνεις!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρεπιπτόντως....τα περιμένω...........
      φιλιά πολλά, σ΄ευχαριστώ για το εκτενές σχόλιο!
      Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, με είχε απορροφήσει η μελέτη και η ..τέχνη....
      Θα το δείς προσεχώς!φιλιαααααα
      όσο για τον σταυρό...υπαρχει και συνέχεια...........
      Ένα αόρατο χέρι , βοηθά να περάσει στην αντίπερα όχθη, και μετα....τον περιμένει ένας πιο μεγάλος σταυρός..........
      να είσαι πάντα καλά, με όμορφες....διακοπούλες!!!

      Διαγραφή
  18. Καλως σε βρηκα,πολυ όμορφο το μπλογκ σου,θα τα λεμε ελπιζω,πολυ μου αρεσουν οι κατασκευες ,ειναι απιστευτο ποσο ομορφα μεταμορφωνονται καποια πραγματα,καλο βραδυ, φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Νέλη!κι εγω χάρηκα πάρα πολύ!Φυσικά θα τα..λέμε....φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφη και πλούσια ανάρτηση!! Είναι όλα υπέροχα, τα δωράκια, οι κατασκευές, οι φωτογραφίες..όλα!! Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο blog! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σ΄ευχαριστώ που πέρασες, αν και κάτι μου θυμίζει ακόμα μια φορά παλιότερα ή 'ισως να σου είχα γράψει εγω...να είσαι καλά και όλα καλά σε όλα....σου τα όνειρα!Να έρχεσαι΄η πόρτα στο σπιτάκι μου είναι πάντα ανοιχτή, όπως η καρδιά μου!Φιλούθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή