Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Για τη φλόγα

΄Ηταν μια ακόμα πιατέλλα κρυμμένη  στον όγκο  με τις χαρτοπετσέτες μου!
ήταν κρίμα να μην χρησιμοποιηθεί!
καλύφθηκε με λοιωμένο κερί και ύστερα με στρώσεις κηρήθρας!
ήθελα κάτι πιο πολύπλοκο και προσπάθησα να δημιουργήσω μια σπείρα.Ομολογώ οτι με δυσκόλεψε, ιδίως στην καμπύλη της πιατέλας.
όμως με λίγα λουλουδάκια και μερικές πεταλούδες, στο κέντρο της είναι η φλόγα!
Και δεν καίει!το αποδεικνύει η φωσφορίζουσα πεταλουδίτσα!
 






   Ένας τουρτόδισκος ακόμα με πλάνο του λιμανιού της Ναυπάκτου,διακοσμημένος με Χαρ(τ)ομάντηλο,
είναι ότι καλύτερο να ετοιμαστεί για εκεί!


και για να μη νοιώθει μόνο, ακόμα ένα πλάνο άποψης του λιμανιού σε σατέν φόντο, και κάτι από λουλουδάκια ίσα για να δικαιολογήσουν το θέμα!

                                                             
Ένα καδράκι καθρέφτης επίσης με τον Ανεμογιάννη (σύμβολο) και ταξιδεύουν

















παρέα με κάτι που καλύπτει πεταλούδες και λουλούδια ...
Τι άλλο θα μπορούσε να ήταν , αν όχι ένα μαργαριταροπεταλουδόσπιτο!
Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα τότε στην αρχή και στεναχωριόμουν που ο χρόνος περνούσε χωρίς να το ξεκινήσω.
Χρησιμοποίησα ως προς τον κορμό, τον κύλινδρο από αλουμινόχαρτο, και για ρίζες καθώς και για σταθερότητα χρησιμοποίησα σύρμα χοντρό, το οποίο κάλυψα με γυψόγαζα, οπότε γέμισε και ο κύλινδρος και οι ρίζες.
Κάτω από τη μαργαρίτα επίσης ένα αραιό πλέγμα σύρματος για να μην λυγίζουν τα πέταλα,και στο τέλος προσθέσαμε και πλαστικά κουταλάκια για να βοηθήσουν την σταθερότητα,

αν και τα περισσότερα έχουν μέσα χαρτόνι και φόδρα λευκή απ΄ έξω με βελονιές που μαθαίναμε στα χαρτονάκια στο δημοτικό, κάποτε....
Επίσης και λίγα πέταλα από σατέν.

και πάνω στον κίτρινο δίσκο, το μεγάλο λευκό μαργαριτάρι για να σας θυμίσω το πρώτο μου παραμύθι!
Αυτό έπρεπε να ήταν το πλάνο της φωτογράφισης, όμως υπάρχει άγνοια μονταζ! μπορείτε όμως με λίγη προσοχή να διακρίνετε να ανθάκια <<μη με λησμόνει>>!










 και φυσικά αυτό το δημιουργήσαμε μαζί με τη μικρούλα, η οποία ανυπομονεί να φτάσει  σώο στη Νάπατο.

 Αυτά τα συναισθήματα θα τα κρατήσω μέσα μου για πάντα!



 
 κι εδώ όπως διαμορφώθηκε η αστεία πεταλούδα με δραστική συμμετοχή!





 Και...λίγες εικόνες που αποτύπωσε η μηχανή μου!Αν και πολύ παλιά, στην ομορφιά ..ομορφαίνει!!!!
     Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι
να είστε πάντα καλά!

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βαρβάρα μου!!!!!
    Τι καταιγίδα παραγωγής είναι αυτή;
    Μπράβο σου, όλα είναι πολύ ωραία και με φαντασία!!!!!!!
    Καλή επιτυχία στη Ναύπακτο!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχεις Βαρβάρα μου!
    Χάρηκα και με το μέιλ σου που είναι όλα καλά και φταίει μόνο ο υπολογιστής!
    Μπράβο για τις δημιουργίες σου και την ευαισθησία σου!
    Φιλάκια ζεστά κι αγαπησιάρικα στον άγγελό μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα.. αδέρφι .. ααααα εσύ πήρες φόρα καλέ;; είπες μια που άργησες να κάνεις υπερπαραγωγή...χι.χι. τι όμορφη που έγινε η σπίρα φλόγα γεμισε λουλουδια και πεταλούδες... όπως και ο τουρτόδισκος... ο καθρέφτης... τι να πώ... αλλά εκεί που περιγραφεις πως έκανες το μαργαριτοπεταλουδόσπιτο σου. ΄...οοοοοοολα τα καταλαβα.. χι..χι..οι φωτογράφιες σου έστω και με την παλιομηχανή σου .. πολύ όμορφες μας έβαλαν στο πνεύμα .. οχι των Χριστουγέννων ..χι.χιχ. αλλά της Ανοιξης.. η καλήτερη όμως φωτό .. για μενα.. είναι της μικρούλας .. εξω απο το ταχυδρομείο... δεν ξερω αλλα αυτή μου έκανε κλίκ... την λάτρεψα...!!! σας φιλώ και τις δύο στα μαγουλακιααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία όλα, Βαρβάρα μου! Πολλά μπράβο και σε εσένα και στη μικρούλα!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ κρατώ τα συναισθήματα που αποκόμισες απο την χαρά της δημιουργίας!!!Είναι σημαντικό !!!!Ομορφα! πολύ όμορφα και φροντισμένα όλα όσα έφτιαξες!!!Θαυμάζω την τέχνική σου στο κερί κάτι εντελώς άγνωστο σε μένα, με τέλεια αποτελέσματα!!! Φιλάκια Κυριακάτικα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν οι εμπνεύσεις τελειώνουν σε ομορφιές, δεν μένει παρά να θαυμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα όλα....μπράβο σας!!!
    Λάτρεψα τα έργα σου, αλλά με ξέρεις τώρα, κόλλησα και στις φωτογραφίες σου...τα μη με λησμόνει είναι τα μωβ μικρούλια λουλουδάκια?
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή ευωδιαστή κι ανοιξιάτικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα δώρα που ετοίμασες για την ΦΛΟΓΑ. Να είσαι καλά να προσφέρεις πάντα με τόση αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σιγά που δεν θα προλάβαινες με τέτοια βοηθό!!!
    Πολύ όμορφα όλα Μπαρμπουνάκι μου,καλοτάξιδα για καλό σκοπό!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλα τέλεια, καλή επιτυχία και πάλι... τέλειες οι φωτο!!!
    κι χρονια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα αγαπητή μου Βαρβάρα.
    Πέρασα να σε δω και να σου πω ότι οι κατασκεύες σου πολύ όμορφες αφού έχουν γίνει με την αγάπη σου γι΄αυτό το ιεροό σκοπό
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένοι μου Ντένη και Στράτο, και αγαπημένες μου Ρένα, Αριστέα, Ρουλάκι , Έλλη, Έφη, Μαρία ,Κατερίνα, Χαρά και Λαμπρινή σας ευχαριστώ απο καρδιάς όλους και όλες!
    Σπάνια απαντώ έτσι, αλλα συγχωρείστε με!
    φιλιά πολλα!!
    καλό μήνα!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΆ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή