Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

χωρίς θέμα!!!!!!!!!

    Λίγες φωτογραφίες μόνο για αλλαγή και περισυλλογή.
    Από τα γυρίσματά μου, ψάχνοντας θετική σκέψη!
    Γιατί μη νομίζετε πως όλα πάντα είναι καλά μέσα μας...
    Κάποιες φορές με λόγους, κάποιες χωρίς -εμφανείς- λόγους...
Οι συμβουλές μου για θετική σκέψη και μέτρημα για την Άνοιξη, κάποιες μέρες ίσχυαν με το ρηθέν:δάσκαλε που δίδασκες και νόμον δεν εκράτεις...
προσέξτε την πρώτη εικόνα!Είναι ένα πράσινο που το βλέπω πολύ συχνά , όμως ποτέ δεν είχα παρατηρήσει ότι το πράσινο-
είδος κισσού- θα το ονομάσω, πνίγει το δέντρο (λεύκα)που μόνο κάποια κλαδιά του ξεχωρίζουν!

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%8D%CE%BA%CE%B1

Χρωματισμοί στα σύννεφα.......
 Δάφνη και μπουμπούκια σε ένα άγνωστο φυτό
ανθισμένο δεντρολίβανο


και η έκπληξη!!




προστατευμένα ελαφάκια!Πανέμορφα!


Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι!
ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΑ
και
Να χαμογελάτε!
 γιατί....................
είναι ένα δώρο η ζωή που συχνά το ξεχνάμε!



http://www.youtube.com/watch?v=dEm0ljyP-5g



http://www.youtube.com/watch?v=dEm0ljyP-5g                                                                  

 Αφιερωμένο σε όλες/ους εσάς με αγάπη!                      

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα όλη μέρα, όμορφη και γλυκιά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ όλη μέρα Κατερίνα μου, με βοηθό το λευκό κεντητό στολίδι σου, ΠΑΝΤΑ!
      Τίποτα δεν είναι δικό μας, ούτε καν το σήμερα! σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή τσικνοπέμπτη...πολύ όμορφη και γλυκιά όλη η ανάρτηση σου ...ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας...μου άρεσε πολύ η έκπληξη , τα ελαφάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γειά σου δελφινάκι μου!Μα κι εγω, πρώτη φορά είδα απο τόσο κοντά.
    καλά να περνάς! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπερα!!!! τι ονειρεμενες φωτο καλη τσικνοπεμπτη καλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστώ Σοφία μου!είχα ανάγκη να γράψω, χωρίς να γράψω....
      φιλιά

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες φωτογραφίες Βαρβάρα μου! Τι κι αν κάποιες μέρες πέφτουμε; Κι εγώ απόψε τα χάλια μου έχω! Αλλά είμαι εδώ να σου γράφω...ότι όλα καλά θα πάνε!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ΄ευχαριστώ Αριστέα μου! ήδη σου ανταπέδωσα ότι όλα πρέπει να πάνε καλά!καλό ξημέρωμα!
      Αφού έιμαστε άνθρωποι, έχουμε να δικαίωμα να πέφτουμε ψυχολογικά αλλα όχι να μένουμε εκεί!φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Δεν γίνεται πάντα να είμαστε καλά αλλιως η ζωή θα ήταν μονοτονη..πίστεψέ το αδέρφι μου.. μετα απο τόσες μερες αθέλητης απουσίας μου παλι εδώ με την προσπάθεια και την προτροπή σου.. για θετική σκεψη.. θα συμφωνήσω...μαζί σου να μην ξεχναμε ότι η ζωή ειναι ένα δώρο και πρέπει να το προσέχουμε..πολλές φορές δεν χρειάζονται λογια . μια φωτογραφία μας κανει να αισθανθούμε τόσο όμορφα!!!!! και ναι όλα θα πάνε καλά..φιλώ σε και χαίρομαι που είμαι πάλι εδώ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλώς το!!!!
    Το πόσο μας έλειψες, θα το διαπιστώσεις!!!
    νάσαι καλά!!!
    αντε και να μην επαναληφθούν αθέλητα τόσο μακροχρόνιες (!) εξαφανίσεις!!!χαχα!!
    καλημέρα!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτές οι βόλτες και οι εικόνες της φύσης πολλές φορές γαληνεύουν την ψυχή . Δικαιούμαστε να έχουμε οποιαδήποτε ψυχολογική πτώση Βαρβάρα μου όμως πρέπει να παίρνουμε το χρόνο μας και να επανέλθουμε .
    Λάτρεψα τα ελαφάκια ....Σε φιλώ με αγάπη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω σ΄ευχαριστώ nicol!
      δικαιούμαστε, σίγουρα, αλλά δεν μας έχουμε ....συνηθίσει. έτσι!!!
      νασαι καλά, σ΄ευχαριστώ
      και όχι μόνο για το πέρασμα! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Γέμισες τα μάτια σου με φύση και είμαι σίγουρος πως όλο αυτό σου άλλαξε τη διάθεση!
    Καλές είναι οι βόλτες με απόλαυση!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ειδικά οταν είναι χωρίς πρόγραμμα, όπως εδώ, ναι , ειναι όμορφες! Σ΄ευχαριστώ Στράτο!
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου καλή μου Βαρβάρα!!!
    Ποιός δεν έχει τις μαύρες του πολλές φορές;
    Κοιτάμε τον υπέροχο ήλιο μας και τινάζουμε τα φτερά μας , οπως οι κοτούλες!!!!!
    Να είσαι καλά και να τα παλεύεις όλα με αισιοδοξία!!!!!
    Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου, μιας και το ανέφερες, και οι κοτούλες πίνουν νεράκι και κοιτάζουν ψηλά! Άρα, μαθήματα...παίρνουμε απο παντού!
    Σ΄ευχαριστώ Ρένα μου, άλλωστε σε μια βδομάδα, το ημερολόγιο γράφει:Μάρτιος!
    και για σας, θα είναι ο πιο ευτυχής Μάρτιος αφού περιμένετε το ευτυχέστερο γεγονός! πολλά φιλιά!
    με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες φωτογραφίες, Βαρβάρα μου!! Να αισιοδοξούμε, δίκιο έχεις!!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, δεν μπορώ να σας ταξιδεύω με κείμενο, ούτε....κάνω πολλά ταξίδια, όπως όταν συγκρατήσω κάτι όμορφο με την .παλιά μηχανή μου, το μοιράζομαι και το ξέρεις! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, Βαρβάρα μου! Σου φτιάχνουν πραγματικά την διάθεση!!!! Ο κισσος που έχει πνίξει την λεύκα, πολύ εντυπωσιακός! Το ανθισμένο δεντράκι δεν είναι δάφνη???? Κοντεύει η Άνοιξη, και όλα γύρω μας το δείχνουν. Τί θυμήθηκα τώρα... τα γκότζι μπέρυ έπιασαν?????
    Σου εύχομαι μια καλή Κυριακή!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν άρχισα ακόμα τις μεταφυτεύσες, αλλά ότι υποσχέθηκα θα το τηρήσω!
      ναι, είναι δάφνη το ανθισμένο, το άλλο ήταν σε μένα άγνωστο.
      Σ΄ευχαριστώ ,Μαριάννα για το πέρασμα, αντε σε λιγες μέρες- επιτέλους- να γράψει και το ημερολόγιο Μάρτιος!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Βρε κοπελιά μου, τόσα ωραία πράγματα μάς παρουσιάζεις, χάθηκε ο κόσμος να φτιάξεις μια λίστα να γραφτούμε μέλη;;
    Βλέπεις, δεν είμαι της τεχνολογίας και ξέρω μόνο αυτόν τον τρόπο! Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο σενα έρχομαι.................
      δεν ξερω καρδιά μου!
      όλα αυτά είναι με τη βοήθεια του αγαπημένου μου κοινού!
      σ ΄ευχαριστώ που ήρθες, και πέτυχες τα ..μελαγχολικά μου!όμως....μεθαυριο!Μάρτιος!!!
      δηλαδή, . δεν εχω λίστα;
      θα το ..προσπαθήσω........
      φιλιά πολλά!!!!πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Πετρούλα μου! Θα σου πω εγώ τι να κάνεις για να μην χάνεις τη Βαρβάρα! και να τη προσέξεις αυτή τη ψυχή γιατί είναι ο άγγελος μου επί γης! ♥
      Από το όφωνο μαντάμ! Δεν ξέρω μέρα αλλά έχουμε πολλά να πούμε! :)))

      Συγγνώμη Βαρβάρα μου που της τα κέω εδώ!
      Φιλάκια πολλά !
      Σε λατρεύω για όλα τα μηνύματα αισιοδοξίας που μου στέλνεις!!!!!

      Διαγραφή
    3. ΚΑΛΉ ΣΟΥ ΜΕΡΑ Πυργοδέσποινα!
      σήμερα είναι 28!!!! χαχαχα!!!
      σ' ευχαριστώ για τη συστατική σου!!!
      αν και..σιγανοβρέχει αυτη την ώρα, αύριο,Ε Ρ Χ Ε Τ Α Ι!!!!
      Have a nice day, every day!!!
      be happy!!!

      Διαγραφή
  15. Βαρβάρα μου κι εσύ νασαι καλά.. ωραίες φώτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή