Κυριακή 12 Μαΐου 2013

αφιερωμένο.......
Δεν γνώριζα το κείμενο,  το οποίο μολις πριν λιγο διανεμήθηκε σε εκδήλωση για τη γιορτή της μητέρας........
αξίζει να διαβαστεί!


Μια φορά και ένα καιρό, ένα παιδί ήταν η σειρά του να γεννηθεί
Και να έρθει στην γη.
Μια μέρα το παιδί ρώτησε τον Θεό
Μου λένε ότι θα με στείλεις στην γη αύριο...
Αλλά πώς να ζήσω εκεί τόσο μικρό και αβοήθητο;
Ο Θεός απάντησε
Μέσα στους τόσους αγγέλους, έχω διαλέξει έναν και για σένα
Θα σε περιμένει και θα σε φροντίζει στην γη.
Αλλά... είπε το παιδί
Εδώ στον παράδεισο δε κάνω τίποτα άλλο από το να τραγουδώ και να γελώ!
Μόνο αυτά χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένο.
Ο Θεός είπε
Ο άγγελος θα σου τραγουδά κάθε μέρα.
Θα νιώθεις την αγάπη του αγγέλου σου και θα είσαι ευτυχισμένο.
Όμως... είπε το παιδί
Πως θα μπορώ να καταλαβαίνω όταν οι άνθρωποι μου μιλούν
Αφού δεν ξέρω την γλώσσα τους ;
Αυτό είναι εύκολο είπε ο Θεός
Ο άγγελος σου θα σου λέει τις πιο όμορφες
Και γλυκές λέξεις που άκουσες ποτέ σου
Και έτσι με πολλή υπομονή και φροντίδα
Ο άγγελος σου θα σου διδάξει πώς να μιλάς.
Το παιδί κοίταξε ψηλά στον Θεό και είπε
Και τι θα κάνω όταν θέλω να μιλήσω σε εσένα ;
Ο Θεός χαμογέλασε στο παιδί και του είπε
Ο άγγελος σου θα σου βάζει τα χέρια μαζί
Και θα σου δείξει πώς να κάνεις την προσευχή σου.
Το παιδί τότε είπε
Έχω ακούσει ότι στην γη υπάρχουν κακοί άνθρωποι.
Ποιος θα με προστατεύει;
Ο Θεός έβαλε το παιδί στην αγκαλιά του λέγοντας
Ο άγγελος σου θα σε προστατεύει, ακόμα και αν σημαίνει το δικό του κακό.
Το παιδί ήταν λυπημένο και είπε στον Θεό
Αλλά θα είμαι πάντα λυπημένο επειδή δεν θα μπορώ να σε βλέπω πλέον.
Ο Θεός αγκάλιασε το παιδί
Ο άγγελος σου θα σου μιλά πάντα για εμένα
Και θα σου δείξει τον δρόμο να έρθεις πίσω σε εμένα
Παρόλο που εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου.
Εκείνη την στιγμή ήταν απόλυτη γαλήνη στον παράδεισο
Αλλά φωνές από την γη μπορούσαν ήδη να ακουστούν.
Το παιδί αμέσως ρώτησε απλά
Ω Θεέ μου, αν είναι να φύγω τώρα
Πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου.
Ο Θεός απάντησε
Το όνομα του αγγέλου σου δεν είναι σημαντικό...
Εσύ απλά θα την φωνάζεις «ΜΑΜΑ»Μια αγκαλιά για σένα

8 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά κορίτσι μου, να χαίρεσαι ότι αγαπάς.Πολύ όμορφο το κείμενο που μοιράζεσαι μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλά Δημιουργία μου,αυτος ήταν και ο λόγος του blog.Nα μοιράζομαι, ό,τι αξιολογώ πως πρέπει!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά γλυκιά μου , όντως υπέροχο κείμενο το έχω ξαναδιαβάσει και πάντα μου φαίνεται σπουδαίο
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χρόνια πολλά nicol μου, σε μένα έτυχε πρώτη φορά να το διαβάσω και μου φάνηκε πανεμορφο, ίσως γιατί όντως είναι,ή ίσως γιατι η αίσθηση της ημέρας το απαιτεί!πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Barby μου. Πάντα επιλεγμένα με κριτήριο τη Συγκίνηση τα κείμενα που είναι θησαυρισμένα εδώ, κι αυτό δείχνει τις ευαισθησίες σου. Να είσαι πάντα ένας ευαίσθητος δέκτης και πομπός γιατί το χρειαζόμαστε όλοι να διακινείται κάτι μέσα μας με αφορμή ένα κείμενο. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χρόνια πολλά, Ρεγγίνα μου!μεσα στις μέρες και τις εντάσεις που ζούμε, πρέπει να διακινούνται συναισθήματα!'Ο,τι αγγίζει τον καθένα μας,είναι όμως και αυτός ενας τρόπος αλληλεγγύης!Είναι όμορφη αυτή η λεξη!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Βαρβάρα μου, Χριστός Ανέστη!
    Το κείμενο δεν το είχα ξαναδιαβάσει και συγκινήθηκα τόσο πολύ... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη χαίρομαι!και σε μένα πρώτη φορά έτυχε! Την αγάπη μου!

      Διαγραφή